Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Tatík sportovec, čundr-country show nebo lenoch-prudič?

V článku „Jste plastiková, eko-bio nebo soutěživá matka?“ jsem představila různé hraniční typy matek, ale otce jsem ušetřila. Nyní nastal čas vyrovnat účty a představit extrémní karikatury otců, kteří bohužel mezi námi tu a tam existují, ale naštěstí jich není moc. Pánové, neberte to osobně. To není o vás. Určitě ne.

Nikdy jsem nepoznal svuj fatherboardcartoonstock.com

Tatík Sportovec

Na dítko se moc těší. Břicho vypadá stoprocentně jako syn. Musí to být syn! Bude to fotbalista nebo hokejista. Ale aktivní, ne televizní jako taťka. Synek vydělá spoustu peněz a zajistí perfektní lístky na zápasy pro tatíka i kámoše. První dupačky, které nechá na zakázku vyrobit, nesou hrdý nápis Sparta rulez! Na svého ještě nenarozeného potomka špitá do pupíku: „no tak, kluku, odpověz tátovi, zkus to aspoň….Špalta! Gól! Jágl! Baloš!“ V noci si představuje, jak spolu kopou do míče. Narodí se holčička nebo kluk nemehlo. Tatík to chvíli zkouší ignorovat. Nasazuje kopačky na malé nožky, dlouhé vlasy cpe pod čepici. Pak rezignuje, zapne eurosport a doufá, že příště to SPARTA!! vyjde. Snad!
Tatík workoholik
„Děti? Jo, ty mám. Kolik? Ehm, tak dvě? Dejte pokoj se jmény, moment, jo, Tomáš a KKK…Klárka. Věk? To se zeptejte sekretářky. To jsou dotazy. U porodu? Ne, to ne, to je přece ženská věc. Se narodily mé ženě, tak ona se o ně stará. Pardon, jen vezmu mobil. Cože jo, miluju svoji rodinu. Vždyť jim dávám peníze. Moře peněz. Dovolená? Jo, byli jsme, to je tak, ehm, pět let. Rozvod? Cože? Nechápu. A vy jste právnička? Mojí ženy? Ale…. Moment, telefon…“ Hm, možná to vyjde příště, snad.
Tatík čundr-country show
„Dítě? A jsem otcem určitě já? Vždyť v tom křoví s náma spal ještě Pepa a Mirek,“ rukou prohrábne mastný vlas, podrbe se ve vousech a prsty nervózně přejede po kytaře. Musí si to teďka promyslet a tak vyjede na pár dní do přírody. Pár dní se protáhne na 10 měsíců. „Tak to je on? Je to celej táta, viď?“ rozněžní se potom. Zazpívá „U stánků na levnou krásu, postávaj a smějou se času…“ Dítě zkrabatí čelo, pak se rozpláče. Taťka se z toho zážitku musí provětrat. Vrátí se za 7 let. Moc se diví, že dítě říká „tati“ nějakému cizímu pánovi. S kytarou odchází do lesů, možná to vyjde příště! Snad!
Tatík žvanil
„Jednou, jednou budeme mít peníze. Pak ti koupím houpacího koníka a mámě náhrdelník. A dům se zahradou. No, teď ještě ne, vždyť víš, že nemám práci a na pracáku maj jenom divný nabídky. Podpora stačí. Ale až budu mít práci, vezmu vás na dovolenou, na Kanáry. Co? Večeře? Dej si chleba. Ne, na lyžák nemůžeš, nemáme peníze. Možná babička má? Zkus poprosit, i pro taťku na pivko, jo?“ Uplyne pár let. „No, není to tu u Mácháče krásný? Taťka přece říkal, že pojedeme na dovču!“ Tentokrát sice platila máma, ale to není potřeba zdůrazňovat. Je těžká doba a taťka pořád bez práce. „Až budeš větší, koupím ti kolo, motorku a možná i auto, byt. Vždyť jsem táta, to tátové dělaj. Pro tebe všechno, kluku. Jen najít tu práci. Ne, teď jsi ještě malej. Aha, cože? Je ti už 15, tak jdi na brigádu, kup si penál sám, kluku jeden nevděčná! Dělal jsem pro vás první poslední! Pečení holubi ti létali do pusy!“ Za pár let. „Jak, že nemám syna? Nepřijde ani na moje narozeniny? Sakra, možná to vyjde příště. Snad!“
Tatík lenoch-prudič
Z kanapíčka volá: „Copak ji neslyšíš? Nějak tam pobrekává.“ V noci: “Vstávej, musíš ji přece krmit. A dělej, ať můžu spát.“ Ráno: „Vstávej, slyšíš, dítě je vzhůru, já chci ještě spát. Ona mě ruší, sakra!“ Přes den:“Měla bys ji vzít ven, už je čas jít do školky, do práce, na nákup…“ Kdykoliv: „Není špatně oblečená? Neměla bys jí převlíct? Kde je večeře? Kde mám vyžehlenou košili? Už má úkoly? Bylas na schůzce rodičů? Proč jsi tak nabručená? Na co máš v ruce tu paličku? Au!“ Možná to vyjde příště, snad!
Tatík půllitr
„Držte hubu, ale všichni. Co tu řve, ten fracek. Ani si nepamatuju, že bych měl dítě. Mámo, podej mi kuželku. Vyschlo mi v krku. Proč tak ječí? Jdu do hospody.“ Za pár let. „ Aspoň k něčemu ty děti snad jsou. Mladej, zkus, jestli už udržíš půllitr. Udržíš? Fajn? Mazej pro pivo. Taťka žízní! Jak, že nejdeš? Mám tě srovnat? Co? Na léčení? Nějakej drzej, ne? Hada si hřeju na prsou! Proč jsou tu ti pánové od Policie? To byla jen malá facka, fakt. Mě provokovala. Jsem měl pár kousků v sobě, sem vo sobě ani nevěděl. To se přece nepočítá, kucíí? Dyť mějte pochopení.“ Auto mizí v dálce i s tatíkem. Všem se uleví. Možná to vyjde příště, snad.
Tatík hygienický pedant
„A neměla bys jí ještě natřít tou čistící emulzí? Všechno je nějak hrozně špinavý. Ten její zadek. Udělej s tím něco. Ty hračky, lahve, dudlíky, hrnky, talíře musíme vyvařit ve sterilizátoru. Podlahu vydezinfikovat. Fuj, má ulepenou pusu a ty ruce… Můžeš s tím prosím něco udělat? Já? Dobře, ale vezmu si ochranné rukavice. Vidíš tu otlapkanou kliku? Vidíš to auto? Jsou tam drobky! Zase! Musíte být všichni taková prasata? Ne, nelíbej mě, ne, ani na tvář, co když v sobě něco máš. Obejmi mě na dálku, ano, tak přes sklo. Jenom jako. Mám tě rád, ale zůstaň venku. Proboha! Ona mi obtiskla mrkev na košili! Proč se děti nevyráběj s ochranným krytem?" Možná to vyjde příště, snad.
Tatík neurotický přísňák
„Ticho bude! Ne, nic ti nekoupim. Ticho. Ne, nikam nepůjdeš. Doma budeš. Ticho. Ne, to nesmíš! Tohle musíš! Ticho. Doma nejpozději v devět. Počkej, kam se stěhuješ? Proč je tu sakra takové ticho??? Možná to vyjde příště, snad.“
Tatík nestárnoucí krasavec
„Hele, neříkej mi před lidma „táto“, ještě se na to úplně necejtim. Přece jen, jsem pořád docela fešák, ne? Podáš mi tu pomádu? Jak nenosí? Vždyť jsme mladý, ne? Co, že je mi 50? No, a co? Stejně. Říkej mi raději Jirko. A zavěs se do mě trochu, že si má dcera nemusí hned každej vědět. Tuhle na dovolený si vrátnej myslel, však víš co. Není to zábava? Co se tváříš? Jdem do klubu, ne? Tví kámoši jsou bezva a dost mě berou. Jak ze soucitu? Jak stydíš? Kam utíkáš? Kdy máme spicha? “ Možná to vyjde příště, snad.

Tatík ideální

Pst, o tom raději nemluvit, aby se nelekl a neutekl mi!

Jistě si vymyslíte i další kategorie. Je jich spousta. Muži, stejně jako ženy se krásně karikují, tak příjemnou zábavu. Doufám, že žádného z představených doma nemáte. To by asi zas až taková sranda nebyla.

 

článek o typech matek je zde

psáno pro server babinet.cz

Autor: Tereza Boehmová | úterý 26.1.2010 9:37 | karma článku: 34,26 | přečteno: 7631x
  • Další články autora

Tereza Boehmová

Knížka pohádek Zuzanka a Goldýš slavnostně pokřtěna a vypravena do světa

Publikuji (jako soukromý blog) pár fotografií z uvedení knížky pohádek Zuzanka a Goldýš na trh. Na křtu panovala veselá atmosféra, přišlo hodně lidí a spoustu podpisů si užily i dvě ilustrátorky Anna a Emma Boehmovy.

8.11.2018 v 17:03 | Karma: 5,71 | Přečteno: 299x | Diskuse| Média

Tereza Boehmová

Pozvánka na křest knihy Zuzanka a Goldýš

Milí čtenáři a blogeři, podařilo se mi dopsat knížku pohádek Zuzanka a Goldýš, která se teď objevila v kamenných obchodech i online knihkupectvích. Srdečně Vás zvu na křest 18.10. 2018, v 17:00. Neoluxor, Václavské nám. 41, PH 1.

30.8.2018 v 20:24 | Karma: 7,08 | Přečteno: 297x | Diskuse| Kultura

Tereza Boehmová

Milí voliči Andreje Babiše, prosím odpusťte si už…

Znáte ten příběh... Byla krásná, mladá, sexy, zdála se čestná, přímá a upřímná, přísahala vám věrnost a vy jste s ní vstoupili dobrovolně a s velkou parádou do svazku manželského.

11.10.2017 v 14:12 | Karma: 44,09 | Přečteno: 8154x | Diskuse| Politika

Tereza Boehmová

Nové články na boehmova.blog.sme.sk

Toto je soukromý článek, kam si budu postupně přidávat odkazy na texty, které zveřejním na blogu sme.sk. Je určen těm čtenářům, kteří rádi četli moje texty - aby je nemuseli hledat. Stačí prokliknout.

23.5.2017 v 11:29 | Karma: 12,65 | Přečteno: 558x | Diskuse| Společnost

Tereza Boehmová

Můj blog najdete nyní "v exilu" na sme.sk

Jak už víte, odešla jsem z pozice administrátorky blogu iDNES.cz na protest proti zneužívání médií vlastněných šéfem ANO Andrejem Babišem pro vlastní politické potřeby.

14.5.2017 v 17:38 | Karma: 15,79 | Přečteno: 725x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Architektonickou cenu EU získal univerzitní pavilon, blízko byla i ostravská galerie

25. dubna 2024  21:23

Studijní pavilon Technické univerzity v německém Braunschweigu se stal vítězem prestižní...

Lidovci navrhli zvýšit slevy na dani na děti, stát to má přes 8 miliard ročně

25. dubna 2024  11:36,  aktualizováno  21:15

Zvýšení slev na dani na děti navrhuje KDU-ČSL a hodlá to prosazovat v jednáních s koaličními...

Prezident má absolutní imunitu. Trump zaměstnal Nejvyšší soud, věří v průtahy

25. dubna 2024  19:09,  aktualizováno  21:06

Většina členů amerického Nejvyššího soudu se ve čtvrtek zdála být skeptická k argumentu...

Zatkněte propalestinské levicové fašisty, vyzývá demokratický kongresman

25. dubna 2024  20:44

Demokratický kongresman Adam Smith označil propalestinské demonstranty za „levicové fašisty“ a...

  • Počet článků 393
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4521x
Nová knížka pohádek Zuzanka a Goldýš mi vychází právě nyní, už je v knihkupectvích nebo možno koupit i přímo na www.boehmova.cz

Aktuálně spolupracuji s časopisem Reflex. Ráda píšu fejetony, pohádky a básničky. Vyšly mi zatím dvě knížky Matka z cukru a oceli a pohádky Zajíček Zlobílek.  Vystudovala jsem žurnalistiku, žila chvilku v USA, v Praze jsem pak pracovala například v rubrice názory MF DNES jako editorka.
Píšu články a fejetony do různých časopisů a zabývám se firemním PR.

Na svět se dívám optikou liberální feministky. Mám velmi ráda milé a chytré muže, kteří si nemyslí, že žena je jen služka a ozdoba, ale životní partnerka a u ženy ocení inteligenci a vtip.

Od roku 2007 do května 2017 jsem pracovala pro iDNES.cz - jako administrátorka tohoto blogu, pozici adminky jsem opustila na protest proti zásahům majitele Andreje Babiše do obsahu novin. Cítím, že nemohu být po těchto událostech součástí značky iDNES a MF DNES..
Odcházím sem: https://boehmova.blog.sme.sk/