Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZM

kvikavec

14. 5. 2008 5:06
Vojtek je super:)

Terko, jsem vase velka priznivkyne, takze chapu, co jste chtela rict:) Smradlavi zarostli magori jsou proste smradlavi zarostli magori, ale Pepa Vojtek je super, stejne jako byl na vejsce Martin Hanslian z oboru molekularni biologie...a vlastne jsem s Martinem byla na koncerte Kabatu, kdyz si tak vzpominam!!!! Holky jsou prastene, tahnou za vlasatym neumytcem, protoze jeho se vsichni boji a ma autoritu, nojo, jenze tem deckam je 16 let:)))

0 0
možnosti
X

xeniex

15. 4. 2008 18:43
Dobrý!!!

Mně se článek líbí moc a přesně vyjadřuje, co má paní Boehmová na mysli.R^ Soudě podle diskuze v něm někteří čtenáři hledají  neexistující spojitosti.

0 0
možnosti
TB

tereza boehmova

13. 4. 2008 23:08
skydream

Dobry den, dekuji za reakci, ale bohuzel jste muj clanek nepochopil. Neberu nikomu pravo vybirat si partnera podle sveho vkusu, ani nikomu nevnucuju ten svuj. Jen rikam, kdo se libi mne. A zaroven, ze nechapu, ze si zeny nechavaji stale dokola ublizovat nekterymi podivnymi chlapy. Nic vic v tom nehledejte. A byla bych moc rada, kdyby slo oddelit moje psani a moji prace pro blog jako admin.  Moje clanky  skutecne nijak nesouvisi s tim, ze jsem adminka. Takze klidne reagujte, nebojte nijak vam to neublizi :)

0 0
možnosti
S

skydream

12. 4. 2008 12:19
hnus

sice jste adminka a ja bloger ale i presto jsem nucen reagovat. vztah muze a zeny neni o tom kde onen muz cura kde ona zena chodi plakat. zamyslete se zda znaji lasku africti nomadi ( nemaji sprchu meli by byt osameli) eskymaci, ci vezni....)

vsichni maji nadeji ji zazit a neni nas vuli zda bude s tim ci onim. je to na nasem podvedomi ci dusi(jak chcete) a to vase je z cistotne rodiny. nejste ani nejkrasnejsi tudiz ti rebelove neukazovali ze smrddej vam ale ukazovali jinym ze maji odvahu. a je pravem kazde zeny zvolit si koho chce tak jako je pravem kazdeho muze vypadat jak uzna za vbhodne

0 0
možnosti
TB

tereza boehmova

8. 4. 2008 19:44
Lituji Grindermane

Ano, je tomu opravdu tak na gymplu se mi libil film TOP GUN a Tom Cruise. Jaka hruza!!!! Ooooooooo, jak jsem poklesla... Kdyz vy  - soudce vkusu - jste se narodil a od malicka jiste hned cetl Dostojevskeho a televizi doma jiste ani nemate... Ale co delate tady na blogu? Nemel byste zde asi ztracet a zahazovat vas intelekt. 8-o8-o

0 0
možnosti
G

grinderman

9. 4. 2008 22:33
Re: Lituji Grindermane

podle primerene reakce koukam, ze jsem se trefil:-), televizi mam a od malicka jsem cetl slabikar, blog je verejny prostor (i ten vas) a muze vam byt uplne fuk co na nem delam i se svym vkusem a intelektem. Aby vam to nebylo lito tak i vy jste arbitr vkusu tak jako kazdy clovek, obecny vkus neexistuje.

0 0
možnosti
G

grinderman

8. 4. 2008 19:11
terezo

to jak prirovnavate svou lasku z gymnazia k Tomu Cruisovi a jeste ve filmu Top Gun vas usvedcuje z nejhorsiho mozneho nevkusu. Proboha to jste uz dospela? Jak vypada vas soucasny partner ? Jako Tom Cruise z filmu Minority report po aplikaci uvolnovace oblicejovych svalu ?:-)

0 0
možnosti
TB

tereza boehmova

8. 4. 2008 13:42
Ne s feminismem to neprehanim

Ne, s feminismem to urcite neprehanim. A co se tyce kluku, musim se trochu vytahovat, ja chodila cely gympl s nejhezcim klukem ze skoly, ktery vypadal jako Tom Cruise v Top Gunu, takze drsoni odvedle me opravdu nebrali. Je zajimave, jak si chlapi mysli, ze kdyz zenska o nekom rekne, ze se ji nelibi a je hnusnej, tak po nem tajne touzi. Ja tedy NENENENENENENE. 

0 0
možnosti
JA

jiand38

8. 4. 2008 13:51
Re: Ne s feminismem to neprehanim

No tak ne :-)

Ale v tom případě je Váš pohled dost smutný, soudit někoho podle toho jaké má vlasy, jaký (ne)používá deodorant a pod.

0 0
možnosti
JA

jiand38

8. 4. 2008 13:37
Kyselé víno ?

Nepřeháníte to trochu s tím feminismem ? A nebo je to tím,že ten Váš spolužák střídal holky jak na běžícím pásu...všechny - kromě Vás ?

0 0
možnosti
MV

phoebe79

8. 4. 2008 13:06
ech?

Nelíbí se mi článek , tím, jak bagatelizuje jak pány, tak dámy, kdo jste, že soudíte???proč děláte ze sebe lepší a chytřejší než bývaly spolužačky? Je vaše pravda jediná pravda?Takovéhle jednostranné žvásty jsou opravdu k :-©

0 0
možnosti
TB

tereza boehmova

8. 4. 2008 12:05
Pani Ajka - ach joooo

Nevim, proc pani Ajka33 cte me stale cte moje prispevky, kdyz se ji nelibi a bohuzel si evidentne sedi na vedeni a vklada mi do ust neco, co jsem nenapsala. Pani Ajko a dalsi, NIKDE se v clanku nepise, ze PEPA VOJTEK SMRDI. Jde jen o to, ze ma tzv. look zarostleho zanedbaneho muze. Ani nepisu, ze jsou statisticky nejvetsi skupina stridacu atd... Nedomyslejte si do clanku veci, ktere tam nejsou. A pravdepodobne by vas prekvapilo, ze jsem jeden z mala lidi, ktery je se sebou vetsinou velmi spokojen. A to zdaleka nejsem dokonala. Ale komplexu mam skutecne minimum. Ale to vy asi pochopite tezko.

0 0
možnosti
HN

ajka33

8. 4. 2008 13:25
Re: Pani Ajka - ach joooo

Terezko, ctu si, co se mi chce, a celkem jsem si precetla dva prispevky od Tebe, ten druhy proto, abych videla, zda ten pohled bude stejny, a byl. Na vedeni si nesedim, moje verbalni intelingence je potvrzene na velmi vysoke urovni, takze pokud v prvnim odstavci spojime Pepu s Kenem Smradochem, spojeni se nadmiru projevi, stejne tak, pokud ve tretim takovy image nechame chovat se k holkam nehezky, evokuje to predstavu looku Pepy se statistickym vysledkem ve forme "NOK chlap". To, si myslim, udelat na zaklade vice nebo mene bulvarnich clanku kolem rozvodu nejakeho Pepy Vojtka, neni spravne. A myslim, ze to vis. Jo, jinak si pockam, jestli treba nenapises neco bez skryteho nebo otevreneho hodnoceni, poucovani, stezovani si nebo moralizovani. Myslim, ze bys to tez umela a dokonce si troufam rict, ze bys to umela lepe. Pekny den.V

0 0
možnosti
  • Počet článků 393
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4521x
Nová knížka pohádek Zuzanka a Goldýš mi vychází právě nyní, už je v knihkupectvích nebo možno koupit i přímo na www.boehmova.cz

Aktuálně spolupracuji s časopisem Reflex. Ráda píšu fejetony, pohádky a básničky. Vyšly mi zatím dvě knížky Matka z cukru a oceli a pohádky Zajíček Zlobílek.  Vystudovala jsem žurnalistiku, žila chvilku v USA, v Praze jsem pak pracovala například v rubrice názory MF DNES jako editorka.
Píšu články a fejetony do různých časopisů a zabývám se firemním PR.

Na svět se dívám optikou liberální feministky. Mám velmi ráda milé a chytré muže, kteří si nemyslí, že žena je jen služka a ozdoba, ale životní partnerka a u ženy ocení inteligenci a vtip.

Od roku 2007 do května 2017 jsem pracovala pro iDNES.cz - jako administrátorka tohoto blogu, pozici adminky jsem opustila na protest proti zásahům majitele Andreje Babiše do obsahu novin. Cítím, že nemohu být po těchto událostech součástí značky iDNES a MF DNES..
Odcházím sem: https://boehmova.blog.sme.sk/