Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

medyynek

3. 6. 2008 16:09
další fotky

Ahoj, moc hezké fotky. Tady je odkaz na mé pokusy, ale nejsou tak povedené jako vaše

http://tvargy.rajce.idnes.cz/

0 0
možnosti

Yeback

16. 5. 2008 23:44
Jameson je odvar...

jako whiska nic moc. Fajšmekr sáhne po skostské nejlépe z ostrova Islay. Whiskám Lagavulin nebo Laphroaig se nic nevyrovná. R^

0 0
možnosti

pimlico

16. 5. 2008 20:03
Male upresneni

Ta rozbita budova neni realnejsi cast, ale naopak spise vyjimka. Budte na ne hodna.

0 0
možnosti

Pepan A2

16. 5. 2008 15:31
Ještě jednou jsem si pocestoval.

Zítra už budu cestovat s malovacím válečkem po kuchyni. Takže, ještě jednou díky.R^

0 0
možnosti

Pepan A2

16. 5. 2008 11:32
Taky hezký.

Karmice jako řemen. Jenom škoda, že se nedá dát vícekrát. Fakt by bylo za co. Takže moc díky za výlet a budu se těšit na další.R^

0 0
možnosti

edasek.de

16. 5. 2008 10:27
Terezo,

a Vy jste nebyla na západě? Tak to se musíte vrátit;-) Eduard

0 0
možnosti
  • Počet článků 393
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4521x
Nová knížka pohádek Zuzanka a Goldýš mi vychází právě nyní, už je v knihkupectvích nebo možno koupit i přímo na www.boehmova.cz

Aktuálně spolupracuji s časopisem Reflex. Ráda píšu fejetony, pohádky a básničky. Vyšly mi zatím dvě knížky Matka z cukru a oceli a pohádky Zajíček Zlobílek.  Vystudovala jsem žurnalistiku, žila chvilku v USA, v Praze jsem pak pracovala například v rubrice názory MF DNES jako editorka.
Píšu články a fejetony do různých časopisů a zabývám se firemním PR.

Na svět se dívám optikou liberální feministky. Mám velmi ráda milé a chytré muže, kteří si nemyslí, že žena je jen služka a ozdoba, ale životní partnerka a u ženy ocení inteligenci a vtip.

Od roku 2007 do května 2017 jsem pracovala pro iDNES.cz - jako administrátorka tohoto blogu, pozici adminky jsem opustila na protest proti zásahům majitele Andreje Babiše do obsahu novin. Cítím, že nemohu být po těchto událostech součástí značky iDNES a MF DNES..
Odcházím sem: https://boehmova.blog.sme.sk/