Diskuse

Kašel.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

andreas

2. 7. 2009 23:12
Je to tak

Terezo, mám úplně stejné pocity, perfektně jste to vystihla...... včetně hledání viníka a vražedných pohledů na usmrkané děti ;-€.  Také jsem nechápala, co lidi pořád mají s těmi nemocnými dětmi, zdálo se mi, že obyčejné nachlazení moc nafukují... teď tomu rozumím... Celkově mi přijde, že mi hodně věcí začíná docházet až teď, dlouho po třicítce ;-D.

0 0
možnosti

vklidecku

23. 6. 2009 9:43
kašel

pokud lékařka shledala,že se jedná jen o rýmu a kašel,nemějte obavy,děti bývají,pokudjsou malé,častěji nemocné a imunita se jim teprve vyvíjí.Někdy stačí jen prudká změny počasí a už jsou "kašle na světě",většinou pak stačí pootevřít okno a dýchat studenější vzduch(na noc).Co se týká rýmy u dětí,smrkat a smrkat a zkuste bylinkové čaje s medem,hodně imunitu posilují.Přeji málo "nervíčků",brzké uzdravení a spoustu veselých chvilekV

0 0
možnosti

ellinor

19. 6. 2009 21:13
testy mozne jsou

Kubovi je delali, kdyz mu byl rok. Na vypisu od pojistovny jsem zjistila, ze takovy test stoji bratru pres 6.500 Kc, ted mozna jeste vic. Chce to alergologa, kteremu to neni jedno a dite na testy posle, delali je ve Vojenske nemocnici. Zjistila se spousta alergii a kdyz jsme alergeny v jidle omezili, ekzem zmizel. Ted uz dietu nepotrebuje. Drzim palce.

0 0
možnosti

Markéta H.

19. 6. 2009 11:27
Jsem

 v duchu s Vámi...mám to většinou třikrát, s několikadenním odstupem. Šílený.

0 0
možnosti

pegaska

19. 6. 2009 10:58
Pomoc

Ráda bych pomohla, ale bohužel přímá propagace určitých výrobků je brána jako reklama...

0 0
možnosti

Ygrain

19. 6. 2009 10:36
astma

Nechci malovat čerta na zeď, ale padlo už v souvislosti s tím kašlem slovo astma? Noční kašel prý bývá typický (to akorát já kašlu jen přes den). - Držím palce, aby to astma nebylo :-)

0 0
možnosti

Martina 77

19. 6. 2009 9:16
opět - jak mi mluvíte z duše

a jak přesně dokážete poskládat myšlenky na papírR^ 

Věřte, nejste v tom sama, občas prožíváme přesně to samé... i mně se "zastaví srdce" s prvním nočním zakašláním - tak půl hodiny, hodinu po usnutí.... a už jdu hledat sirupy a připravovat "kuličky" (homeopatika), cokoliv, jen abychom prospali noc....

Také ráno ve školce vrhám vražedné pohledy na dětičky, které zakašlou nebo smrkají....  

0 0
možnosti

masa77

19. 6. 2009 9:16
Bylinky

Dobrý den,

nedávejte dítěto stále léky a kapky a vyzkoušejte recepty našich babiček, bylinky a med.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS