Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Limburger

23. 6. 2009 18:42
Prosím, proč tady zmizelo celé vlákno diskuse?

Přesně si ho pamatuji a rozhodně v něm nebylo nic proti kodexu diskutéra, i když poměrně dost ostře původní příspěvek nastoloval otázku, jak probíhá výběr blogů na titulku. K tomu se férově a s dobrým vysvětlením vyjádřila admin. Lucie Kavanová a na ní já jsem ještě reagoval, dle mého názoru, tvůrčím návrhem o tom, jak věci zlepšit. A teď to celé zmizelo. Admini, není Vám hloupé, mazat si diskusní přípspěvky už i mezi sebou navzájem? Nebo jak tomu rozumět? ;-) Zdraví Richard Limburský 

0 0
možnosti

Lela

23. 6. 2009 19:17
Re: Prosím, proč tady zmizelo celé vlákno diskuse?

Ten prispevek, co zmizel, byl muj. Je to otresne. Nebylo v nem nic, co by odporovalo mistnim pravidlum. Ovsem kdyz se podivate na osoby adminu, jejich plamen v ocich a touhu rozhodovat o tech spravnych nazorech, pricemz ostatni mazat mazat mazat (a kdyby to slo, tak jejich autory zmlatit a pozavirat), tak se nemuzete divit. Zkuste si prohlednout jejich fotografie. Oko, do srdce okno. Oblicejova fyziognomie nelže. Je mi z nich smutno, s takovymi lidmi se plizive dostavuje nova totalita. Ze, slecno profesinonalni matko Terezo???Rv

0 0
možnosti

sedliakd

23. 6. 2009 16:35
Už jsem si to vytiskla....

... a až zase budu někam balit, budu si čtením zahánět depku. Tak díky R^

0 0
možnosti

svarak z krabicoveho vina

23. 6. 2009 14:13
Moc dlouhé, bez nápadu

Někde dole jsem zahlédl termín slohovka. To je myslím přesné. :-/

0 0
možnosti

jancac

23. 6. 2009 14:04
Jako u nas doma

..vyborneeee. U nas cesta do Chorvatska skoncila tim, ze syn mel 5 svych oblibenych hracek plus vse na sebe, manzel vsechno obleceni krat dva a ja si kupovala na Makarske plavky o cislo mensi za dvakrat vic penez nez v CR.

Vase clanky mi mluvi z duse a musi je milovat vsechny zeny, kterym nestaci byt doma, varit, uklizet a chodit na piskoviste a presto to neznamena, ze jsou spatnymi matkami :-)

0 0
možnosti

Mouchard

23. 6. 2009 14:26
Re: Jako u nas doma

nač tolik servility?:-/

0 0
možnosti

Switz

23. 6. 2009 14:02
Joooo,

tak to sedlo.. Navlas stejnou situaci zažívám poslední 3 roky pokaždé, když vyrážíme někam na víc dní...  Vždycky si říkám TO NENÍ MOŽNÝ!! Přístě musím mít aspoň o 2 zavazadla míň... chacha... zlatý voči... Je to prostě marnej boj! Tak vzhůru do dalšího balení!! R^:-):-)

0 0
možnosti

handour

23. 6. 2009 14:01
Tak balit můžu...

ale vybalovat mě pak nebaví...:-/

Pěkně napsaný, TerezkoV

0 0
možnosti

Já_Brtník

23. 6. 2009 13:59
Množství nezbytného

Je zajímavé, že množství nezbytných věcí mé ženě vyjde vždy na plný kufr auta, plné případně volné sedačky a jedna taška pod nohama. Je lhostejné jakým vozem se přesouváme, (mívali jsme Wartburga, a to mělo kufr do kterého jsem vlezl a zavřel za sebou, Š120 ta zas žádný neměla, Oltcita , Favorita, teď nám dosluhuje Felda ) a kolik nás v něm jede. Vždy je taška pod nohama. :-)

0 0
možnosti

vlk samotar

23. 6. 2009 13:31
Kdy jste byla u nás???

Chce se mi říct: Vy jste byla u nás a sledovala přípravy!! Není možná, že by to jinde fungovalo stejně. U nás pouze s maličkým rozdílem. Vy balíte pro sebe, partnera a jedno dítě. U nás balíme pro sebe, partnera a 3 děti. A vysvětlit každému z nich, že plyšáky co má na spaní, puzzle, lego kostky a "doplň podle stáří dítěte" si opravu všichni vzít s sebou nemůžem, je naprosto nad lidské síly. Jen doufám, že to jednoho dne nedovedeme k dokonalosti tím, že zapomeneme doma i některého člena rodiny....;-D

0 0
možnosti

Jana Kolářová

23. 6. 2009 11:51
to přesně ZNÁÁÁÁM

- jako kdybych se vracela do dob, kdy jsem byla o něco mladší, než jsem teď :-) Balení dodnes nesnáším, mám několik typů seznamů - lyže, Bretaň, Londýn, Londýn delší... - a tam si odškrtávám, jinak bych jen šílela a odjela s polovinou NEJNUTNĚJŠÍCH věcí. NIKDY nejsem hysterická, ale při balení VŽDYCKY.

posílám karmu :-) JK

0 0
možnosti

vlk samotar

23. 6. 2009 13:44
Re: to přesně ZNÁÁÁÁM

Jsem vcelku klidný člověk.  Ovšem nic mě nedokáže dostat na hranici příčetnosti spolehlivěji než má milovaná manželka, která začíná hledat věci na sbalení  pravidelně hodinu před odjezdem. Zatím jsme nikdy nenechali doma nic podstatného, za což jí skládám dík a obdiv.;-)

0 0
možnosti

agáta2

23. 6. 2009 11:48
souhlas

Dlouho jsem se tak nepobavila, jako při čtení tohoto článku. Naprosto stejná situace jako u nás doma. Myslela jsem, že s věkem dítěte se to zlepší, ale omyl - šestiletý syn naopak přihazuje v nestřeženém okamžiku do kufrů naprosto ,,nepostradatelné" věci, takže toho vozíme čím dál více - až na to , co je skutečně třeba - to zákonitě zůstane doma.;-D;-D;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 393
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4521x
Nová knížka pohádek Zuzanka a Goldýš mi vychází právě nyní, už je v knihkupectvích nebo možno koupit i přímo na www.boehmova.cz

Aktuálně spolupracuji s časopisem Reflex. Ráda píšu fejetony, pohádky a básničky. Vyšly mi zatím dvě knížky Matka z cukru a oceli a pohádky Zajíček Zlobílek.  Vystudovala jsem žurnalistiku, žila chvilku v USA, v Praze jsem pak pracovala například v rubrice názory MF DNES jako editorka.
Píšu články a fejetony do různých časopisů a zabývám se firemním PR.

Na svět se dívám optikou liberální feministky. Mám velmi ráda milé a chytré muže, kteří si nemyslí, že žena je jen služka a ozdoba, ale životní partnerka a u ženy ocení inteligenci a vtip.

Od roku 2007 do května 2017 jsem pracovala pro iDNES.cz - jako administrátorka tohoto blogu, pozici adminky jsem opustila na protest proti zásahům majitele Andreje Babiše do obsahu novin. Cítím, že nemohu být po těchto událostech součástí značky iDNES a MF DNES..
Odcházím sem: https://boehmova.blog.sme.sk/