Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Klara L

30. 9. 2009 14:43
Nechat uřvat

opravdu pomáhá, rodiče to vyzkoušeli před osmadvaceti lety na mně.

Ne, že by to byli takoví necitové, důvod byl mnohem prostší. Spala jsem na verandě chaty, odkud jsem do ložnice nemohla být slyšet, proto jsem byla vybavena tzv. chůvičkou - tehdy ovšem podomácku vyrobenou z rádia. Tato chůvička byla do zásuvky. V noci vypli proud a bylo vymalováno.

Tehdy jsem se ještě budívala 2x v noci na krmení. Tuto noc naši v šoku procitli až v půl desáté dopoledne, běželi za mnou - a já, se zashlými potoky slz na tvářičkách, spala jako dudek.

Od té doby prý už jsem se nebudila, asi jsem zjistila, že to stejně nemá cenu ;-D  Takže chce to jen vytrvat.

0 0
možnosti

zcek

28. 7. 2009 15:42
!

Po přečtení každého takovéhoto článku, po každé návštěvě kamarádky s dětmi, po skoro každé cestě letadlem se utvrzuju v názoru, že vlastnit kocoura je podstatně pohodlnější, klidnější, levnější a nervy méně drásajícnější věc. Někdy si říkám - proč vlastně chci toho sviště??;-D

0 0
možnosti

Mouchard

12. 8. 2009 17:24
Re: !

kocour smrdí a je v podstatě děvka...

0 0
možnosti

Markéta H.

27. 7. 2009 15:55
Přiznávám

 se dobrovolně, že sdílení lože s dětmi  a večerní uspávání mi nevadí...nijak jsme na naše děti netlačili a netlačíme a ten nejstarší zcela sám přestal vyžadovat večerní přítomnost rodiče kolem čtvrtého roku. Ten mladší má 3,5 a ještě občas nás večer potřebuje, ale ne moc často. O kojenci nemluvím. Ten je přisát permanentně :-)

0 0
možnosti

svarak z krabicoveho vina

24. 7. 2009 17:24
Každý prcek j jiný, ale na hodně platí toto...

"Mohla za to z velké části i kolika..."  Ano, tzv. kolika. Uznávám, je to problém. Nicméně doporučuji si přečíst Harveye Karpa a jeho "Nejšťastnější miminko v okolí", kde je přesně popsán postup, jak tento problém řešit. Jeho metoda pevného zavazování a bílého šumu se nám skvěle osvědčila a nemůžu, než doporučit ji vyzkoušet. Já osobně Karpovi za tuto knihu dávám velký R^R^R^

0 0
možnosti

mahdi

22. 7. 2009 10:46
Vrtěti psem

U mě by se mohl Herodes učit. Náš malý má osobní rekord 64 minut řevu. Druhý den to už jen tak zkusil, abysme neměli pocit snadného vítězství a od té doby usíná v postýlce sám. Po čase dostal i ve vlastní pokoj. Dneska ho cizí lidí v pokoji při spaní ruší. těžké je jen odhadnout rozdíl mezi objektivní potíží a vymýšlením si, protože dítě umí v jistém věku jen velmi hlučně sdělovat: "Vyžaduji zásah servisního technika."

0 0
možnosti

Klara L

30. 9. 2009 14:45
Re: Vrtěti psem

;-DR^

0 0
možnosti

andreas

21. 7. 2009 23:01
Terezo

Terezo,

jsem na tom stejně špatně ;-) a uklidňuju se, že za 10 let bude líp... nebo snad dřív?:-)

0 0
možnosti

jana.krcova

20. 7. 2009 19:28
Terezo,

jste mi připomněla, jak jsem hlídala přes noc kamarádům  malého syna ( vychován portugalsko-anglicky). Jeho maminka mi před odchodem zdůrazňovala, že bez pohádky zkrátka neusne. "Já zbožňuji předčítání, takže žádný problém", říkám kamarádce. No co, přečíst pohádku v angličtině snad zvládnu. Dítě se napapkalo, vyčistilo zoubky, natáhalo k postýlce veškeré plyšáky, které byly k mání a dožadovalo se pohádky. Jenže v tom byl háček, ukázalo si na knížku, která byla v portugalštině:), přitom polička byla zaskládána knížkami v angličtině. Co mi zbývalo? Začala jsem číst, zdůrazňuji, že ovládám pouze několik vět a milé dítko se začalo smát a nechtělo přestat. Vidina klidné noci velmi vzdálena...nicméně, já sama jsem se začala uchichtávat a pak jsem řekla, že to stačí a vytáhla anglické pohádky...po hodině a něco dítě spalo až do rána:-) J.

0 0
možnosti

Markéta H.

27. 7. 2009 15:51
Re: Terezo,

To mi připomělo, když jsem jednou přišla domů a naše mongolská hlídačka četla klukům pohádku v češtině. Kluci poslouchali jak uhranutí, počůrat smíchy jsem se mohla jen já ;-D

0 0
možnosti

arnie_rimmer

20. 7. 2009 17:52
jestli je to pravda

tak je to opravdu horor !!

úplně jsem si to představoval a ani mi to pak už nepřipadalo k smíchu

0 0
možnosti
  • Počet článků 393
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4521x
Nová knížka pohádek Zuzanka a Goldýš mi vychází právě nyní, už je v knihkupectvích nebo možno koupit i přímo na www.boehmova.cz

Aktuálně spolupracuji s časopisem Reflex. Ráda píšu fejetony, pohádky a básničky. Vyšly mi zatím dvě knížky Matka z cukru a oceli a pohádky Zajíček Zlobílek.  Vystudovala jsem žurnalistiku, žila chvilku v USA, v Praze jsem pak pracovala například v rubrice názory MF DNES jako editorka.
Píšu články a fejetony do různých časopisů a zabývám se firemním PR.

Na svět se dívám optikou liberální feministky. Mám velmi ráda milé a chytré muže, kteří si nemyslí, že žena je jen služka a ozdoba, ale životní partnerka a u ženy ocení inteligenci a vtip.

Od roku 2007 do května 2017 jsem pracovala pro iDNES.cz - jako administrátorka tohoto blogu, pozici adminky jsem opustila na protest proti zásahům majitele Andreje Babiše do obsahu novin. Cítím, že nemohu být po těchto událostech součástí značky iDNES a MF DNES..
Odcházím sem: https://boehmova.blog.sme.sk/