Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Shaza

3. 10. 2009 21:44
: )

R^ ;-D já budu vyhazovač, z přesnídávek je mi blbě už teď :)

0 0
možnosti

Jannynov

6. 10. 2009 22:32
Re: : )

pozor, přesnídávky jsou náhodou fajnové, když dítko nechtělo, jak dobře se dlabou

;-)

asketismus a následné vrčení že nezbylo taky znám.......článek je celkem trefně napsanej......R^;-)

0 0
možnosti

kraken

30. 9. 2009 15:26
ja podobne problemy nemam,

jsem proste jen normalni tlustoch :-). Asio proto, ze zeru a hybu se malo.

Ale velmi neopsuhlasim s podstrojovanim kolemjdouci zveri. kdybyste chtela krmit mou zver, to bych vas hnal... :-)

0 0
možnosti

Denule

30. 9. 2009 15:23
jojo, ženy to mají v životě vždy těžší...

své dceři (dvouměsíční, ještě mi naštěstí nerozumí) říkám - užívej si období, kdy můžeš mít dvě až tři brady a vypadat u toho rostomile! Znovu už tě nepotká.

Jinak karmuju, samozřejmě, a hluboce Vám rozumím. Po synovi jsem měla 30 kg navíc, u dcery už se krotím, a ty děti v Africe mi naskočí před očima vždycky, když otevřu koš.

Mějte se pěkně! D.

0 0
možnosti

brita

30. 9. 2009 14:28
hluboce Vám rozumím

už dva roky večeřím jen když jsou na mě děti hodné a něco mi nechají. vzhledem k tomu, že jim dávám syrovou zeleninu, je to docela dobrá dieta

0 0
možnosti

blastula

30. 9. 2009 13:22
Co by leckteří štíhlí dali za pár kilo

Hlavní je být zdravý a v dobré náladě.A kilo sem, kilo tam. Když vidím ty, které se opravdu na štíhlost musí tvrdě  držet, protože jejich metabolismus má k ukládání sklony, jak slintají před cukrárnou, v obchodě s jídlem mají třes a tiky a kondici si vylepšují preparáty na deprese a migrény a od rána do večera jsou na kafi a cigaretách ...Tak co je proti tomu pár kilo nadváhy s úsměvem.

0 0
možnosti

Svědivka z Magdeburgu

30. 9. 2009 13:15
Trapné výmluvy na dítě! Příjměte odpovědnost za svou

vlastní obezitu a nevymlouvejte se na to, že musíte dojídat po dítěti! To je ubohé! :-/Rv

0 0
možnosti

Liška13

30. 9. 2009 19:21
Re: Trapné výmluvy na dítě! Příjměte odpovědnost za svou

Ubohá/ý jset Vy sám/sama. Tereza je krásná mladá ženská a i s tím, co nabrala (pokud vůbec) z dojídání má mochezkou postavu. Tak si nechte svoje závistivé řeči pro někoho, koho zajímají.

0 0
možnosti

OldShatterhand_

30. 9. 2009 13:11
Kecy, kydy

RvRv

0 0
možnosti
  • Počet článků 393
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4521x
Nová knížka pohádek Zuzanka a Goldýš mi vychází právě nyní, už je v knihkupectvích nebo možno koupit i přímo na www.boehmova.cz

Aktuálně spolupracuji s časopisem Reflex. Ráda píšu fejetony, pohádky a básničky. Vyšly mi zatím dvě knížky Matka z cukru a oceli a pohádky Zajíček Zlobílek.  Vystudovala jsem žurnalistiku, žila chvilku v USA, v Praze jsem pak pracovala například v rubrice názory MF DNES jako editorka.
Píšu články a fejetony do různých časopisů a zabývám se firemním PR.

Na svět se dívám optikou liberální feministky. Mám velmi ráda milé a chytré muže, kteří si nemyslí, že žena je jen služka a ozdoba, ale životní partnerka a u ženy ocení inteligenci a vtip.

Od roku 2007 do května 2017 jsem pracovala pro iDNES.cz - jako administrátorka tohoto blogu, pozici adminky jsem opustila na protest proti zásahům majitele Andreje Babiše do obsahu novin. Cítím, že nemohu být po těchto událostech součástí značky iDNES a MF DNES..
Odcházím sem: https://boehmova.blog.sme.sk/