Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

svarak z krabicoveho vina

27. 10. 2009 17:25
Utrpení, ale ne pro tebe, TB

Díky bohu, že už je skoro konec.

0 0
možnosti

bluetea

25. 10. 2009 17:34
A co teprv dvojitá úleva...

... když jde do školky i menší dítě! :-) Nepopsatelné... Čtyřletý mazák zkušeně dozoruje svého tříletého bratra při ranních úkonech a já mám pak najednou byt jen pro sebe. První týden jsem regulérně proflákala v panice, jestli dřív grunting koupelny, velký nákup (auto nemajíc, s dětmi nerealizovatelno), nebo snad vydrbat okna a tébich??! Teď už to funguje. :-)

Díky za článek.

0 0
možnosti

andreas

16. 10. 2009 22:27
Krásný článek

Přesně takové pocity zažívám..... karma R^

Andrea

0 0
možnosti

Martina 77

16. 10. 2009 10:32
hezký článek

(z těch zapšklých komentářů si nic nedělejte)

Měla jsem stejné pocity, když dcerka začala chodit do školky (nyní už tam chodí třetím rokem). Zaujala mě část, kde píšete o pocitu, že dcerka si potřebuje hrát s dalšími stejně starými dětmi. Měla jsem stejný pocit a to mi trochu ulehčilo "od/loučení". R^

0 0
možnosti

Danny_Kay

16. 10. 2009 8:48
Pred lety...

...autorka napsala clanek ve smyslu, ze zivot zeny neni jen vychova ditete...a neco v tom smyslu,ze nechape sve kolegyne, ktere se nedokazi bavit o nicem jinem nez o svem diteti...Nutno dodat, ze od te doby sype jeden "matersky clanek" za druhym.  Ony zenske asi fakt k nicemu jinemu nejsou, kdyz na to tak koukam...:-/

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS