Diskuse

Superchůva

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Matyas Sandorf

9. 1. 2010 10:11
nestačím žasnout

 naše babičky se stačily postarat o 10 dětí a ještě o hospodářství a políčko. Dnešní "maminky" se nedokáží postarat ani o 1 dítě.

Vychoval jsem dva syny jenom s manželkou, bez babiček, takže vím o čem je řeč.

0 0
možnosti

zcek

10. 1. 2010 12:11
Re: nestačím žasnout

No možná naše babičky nestudovaly univerzity v zahraničí a ty statky, o které se staraly, tak nějak zdědily, takže neplatily bance 2/3 přijmu měsíčně, takže tak nějak nic jiného než starost o děti na práci neměly:)))

0 0
možnosti

cirrat

8. 1. 2010 16:11
:-)

Taky pěkné :-) I když, já bych se asi přes agenturu bála - všichni mí známí s dětma, kteří potřebovali osobu na hlídání, ji sháněli pouze a jenom v okruhu známých a přátel, popřípadě na jejich přímé doporučení. Přece jen, do dotazníku v agentuře jde napsat cokoliv...

0 0
možnosti

eizoeizo

8. 1. 2010 16:17
Re: :-)

Jo a pochybuju, že si to ta agentura nějak ověřuje. Tipla bych si, že je zajímá víc to, kolik na té chůvě vydělají na provizi. Takže s trochu nadsázky vezmou každýho kromě pedofilních vrahů, o kterých si to náhodou přečetli v novinách. :/

Navíc je taková chůva přes agenturu o dost dražší než nějaká paní bez prostředníka, kterou si pomocí inzerátu nebo v okruhu známých najdete stejně bystře jako přes agenturu.

0 0
možnosti

Martina 77

8. 1. 2010 13:28
Oj, závidím...

já padám na ústa...chůvu bych občas také brala, i když zcela upřímě nevím, zda bych dokázala dítě svěřit cizí osobě :-/

0 0
možnosti

PetraHor

8. 1. 2010 13:19
Zvláštní.

Já žiju v domnění že Anička chodí do školky. Tak na co chůvu? Když jste tak toužila po zvířátku, měla jste si obstarat křečka. Ten o vás dva dny nemusí vůbec vědět a je mu to jedno. Dítěte je pro vás vážně škoda. Nebo tu nebohou holčičku máte jen proto aby jste o ní psala knihy?

0 0
možnosti

Martina 77

8. 1. 2010 13:28
Re: Zvláštní.

kyselé hrozny

0 0
možnosti

eizoeizo

8. 1. 2010 12:54
hehe, tenhle syndrom neznám.

Ménu synovi bude brzo rok a už od narození se o něj stará celá rozvětvená rodina. Celkem brzy jsem pochopila, že je to hlavně pro mé dobro. :) I když hlavní slovo mám samozřejmě já a i s ním trávím nejvíc času.

Jinak moje máma před důchodem cizí děti hlídala. Odpovídala na inzeráty žen, které hledaly chůvu. Převážně to probíhalo tak, že si ty paní obhlédly několik nabídek a pak si vybraly moji mámu. :) Ty ostatní chůvy prý často byly od pohledu takové zvláštní - kuřačky, drůbež skoro v obýváku, samy měly tak 5 dětí apod. :)

0 0
možnosti

astar

8. 1. 2010 12:05
hehe

Sice to nesouvisí z chůvou, ale až se o svoje děti budete hrozně bát, pořád jim mít ruce, dohlížet, aby pili jen ze svého hrníčku, dávat jim stejné dárky pod stromeček , při sebemenším zakašlání utíkat k doktorce a házet do dětí kýbl léků (moje švagrová) tak si vzpomeňte na to, co nám poradil jeden starý dobrý lékař- dítě se potřebuje napít trošku vody z kaluže, sníst něco hlíny, vyválet se v písku a bude zdravé jako fík..takto to aplikujeme k naší velké spokojenosti.. v létě na zahradě naše 1,5 rok stará terezka přiběhla , ruce od písku, v puse pár kamenů a na nosíku kus hlíny a dožadovala se at ji dáme ještě ty krásné zelené kuličky (hrach) který ji tak moc chutnají.. a tvářila se při tom celkem spokojeně...

0 0
možnosti

zcek

10. 1. 2010 12:13
Re: hehe

Mít ruce jste asi chtěl říct mÝt ruce, ne?

0 0
možnosti

forhend

8. 1. 2010 11:58
Chůvu?

8-o8-o

0 0
možnosti

pěnice

8. 1. 2010 11:06
Tak Vy jste tam zahrnula aspoň

i maminku.Moje dcera má dítě po deseti letech manželství a chová se ,jako by byla jediná matka v široširém okolí.Jistě že mě to těší,ale na druhou stranu mě dost vytáčí,když na internetu hledá,jak se má dítě stravovat a radí se s kamarádkami,které jsou prvorodičkami,tudíž mají nulové zkušenosti jako ona.Vždycky jí říkám nejhorší jsou "staré" matky. Přitom máme krásný vztah,denně si píšem přes internet,v létě je u nás na zahradě denně,jen co se týká malého se chová podle toho,co vyčte jak já říkám v chytrých knížkách.

0 0
možnosti
  • Počet článků 393
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4521x
Nová knížka pohádek Zuzanka a Goldýš mi vychází právě nyní, už je v knihkupectvích nebo možno koupit i přímo na www.boehmova.cz

Aktuálně spolupracuji s časopisem Reflex. Ráda píšu fejetony, pohádky a básničky. Vyšly mi zatím dvě knížky Matka z cukru a oceli a pohádky Zajíček Zlobílek.  Vystudovala jsem žurnalistiku, žila chvilku v USA, v Praze jsem pak pracovala například v rubrice názory MF DNES jako editorka.
Píšu články a fejetony do různých časopisů a zabývám se firemním PR.

Na svět se dívám optikou liberální feministky. Mám velmi ráda milé a chytré muže, kteří si nemyslí, že žena je jen služka a ozdoba, ale životní partnerka a u ženy ocení inteligenci a vtip.

Od roku 2007 do května 2017 jsem pracovala pro iDNES.cz - jako administrátorka tohoto blogu, pozici adminky jsem opustila na protest proti zásahům majitele Andreje Babiše do obsahu novin. Cítím, že nemohu být po těchto událostech součástí značky iDNES a MF DNES..
Odcházím sem: https://boehmova.blog.sme.sk/