Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

martap

15. 2. 2010 13:24
Velmi vtipne!

dik, moc jsme se z muzem pobavili pri cteni!!! on se samozrejme s zadnym exemplarem neztotoznuje (nebo nestotoznuje? ach ta gramatika) R^

0 0
možnosti

Mouchard revival

11. 2. 2010 11:27
...

pořád přemýšlím, co by se asi stalo, kdybyste přestala psát...

0 0
možnosti

kores

26. 1. 2010 16:13
Taťka kombinovanej

Tak já konkrétně jsem se našel málem v každém typu (výjimkou je pouze týpek s kytarou a nesmírně vytížený podnikatel). :-) Protože mám taky dvě dcery, tak předpokládám, že "věčný mladík" mě ještě jenom čeká. Jinak: jedno dítě, Terezo, toť žádné dítě. Bohužel, k tomuto moudru člověk přijde na chuť, až když už je má 3 (jako já) a nejlíp schodíky po roce (jako já):-). To se Vám pak zdá, že mít doma jedno mimino je dovolená na Bahamách.Takže pište, pište pokud můžete.

0 0
možnosti

cenzorův mazánek

26. 1. 2010 15:29
Hm

RvRv

zbytek příspěvku byl autozcenturován, jinak by byl stejně boehmovou či bangou smazán :-P

0 0
možnosti

golemič

26. 1. 2010 14:58
ble, ble, ble, ble jako obvykle...

Rv

0 0
možnosti

Guki

26. 1. 2010 14:46
super clanek

Diky za clanek, moc jsem se pobavil. A tem, co vam pisi, ze je to o nicem, se muzete leda vysmat, karma a ctennost hovori za vse. mejte se pekne a piste dal.

0 0
možnosti

Polárníliška

26. 1. 2010 14:22
Tradičně o ničem zato tradičně ve výběru...

0 0
možnosti

cenzorův mazánek

26. 1. 2010 15:31
Re: Tradičně o ničem zato tradičně ve výběru...

to je tady normální, ať napíše boehmová, francová a další sebevětší blbost, kámoši to musí dát do výběru Rv

0 0
možnosti

admiral666

26. 1. 2010 14:12
tatik - opily namol

musi byt, protoze strizlivy clovek by na bomicku nevlez.

0 0
možnosti

vasapro

26. 1. 2010 14:06
neuplny seznam

;-D;-D na par typu tatinku mila autorka zcela zapomnela ... hovorim z vlastni zkusenosti neb mam doma maly 8 mesicni poklad a nejvice se tesim, az sleze ten sedy breckojdni hnus ve meste a budu si svistet na inlajnech za kocarkem, pripadne budovat potomkovi lasku k antuce a vysoke siti nebo slapat do pedalu s vozikem za sebou nebo se s nim jen tak poflakovat a ucit ho poznavat zviratka, stavet babovicky nebo montovat stavebnice ;-) ... a vzhledem k tomu, ze mam za sebou jiz nejake vychovne zkusenosti, tak doufam, ze to zase zvladneme ;-)

0 0
možnosti

košťálka

26. 1. 2010 14:26
Re: neuplny seznam

;-DVy jste právě ten normální tatínek...takového mám já doma..;-)R^V

0 0
možnosti

DrID

26. 1. 2010 11:51
Karma!

Bohužel jsem třeba v ne tak čisté formě, ale přesto poznala mnoho příkladů kolem sebe a trochu malinko ach jo  i jednoho doma...ale tím větší karma!

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS