Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Januledd

11. 11. 2010 0:14
Konecne "feministicke" pohadky

Dobry den Terezo, nejdriv bych Vam chtela podekovat za Vas blog, kterym jsem se bavila jiz v "zivote bezdetnem", ale jehoz siri a hloubku a jemne nuance jsem plne docenila az nyni v "zivote detnem". :) Preji Vam hodne stesti pri krtu Vasi knihy, na kterou se opravdu hodne tesim, nebot uz nejakou dobu marne shanim jakekoliv feministicteji ladene pohadky. Momentalne mam pred sebou "hruzny" ukol probrat se desitkami klasickych ceskych pohadek, abych je trochu roztridila na "ty, ktere urcite sve dceri reprodukovat nebudu" a na "ty, ktere s patricnym komentarem risknu". Doufam, ze zalozim i treti kategorii :) Kdybyste mela tip, jak na ceske, tak i treba anglicky psane pohadky s aktivnimi zenskymi hrdinkami, sem s nimi. Zatim je mou favoritkou Mala carodejka :) A Vasi knihu urcite koupim k vanocum, jen nevim, jestli dceri nebo spis sobe. Hodne sily do dalsiho psani! Jana

0 0
možnosti
  • Počet článků 393
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4521x
Nová knížka pohádek Zuzanka a Goldýš mi vychází právě nyní, už je v knihkupectvích nebo možno koupit i přímo na www.boehmova.cz

Aktuálně spolupracuji s časopisem Reflex. Ráda píšu fejetony, pohádky a básničky. Vyšly mi zatím dvě knížky Matka z cukru a oceli a pohádky Zajíček Zlobílek.  Vystudovala jsem žurnalistiku, žila chvilku v USA, v Praze jsem pak pracovala například v rubrice názory MF DNES jako editorka.
Píšu články a fejetony do různých časopisů a zabývám se firemním PR.

Na svět se dívám optikou liberální feministky. Mám velmi ráda milé a chytré muže, kteří si nemyslí, že žena je jen služka a ozdoba, ale životní partnerka a u ženy ocení inteligenci a vtip.

Od roku 2007 do května 2017 jsem pracovala pro iDNES.cz - jako administrátorka tohoto blogu, pozici adminky jsem opustila na protest proti zásahům majitele Andreje Babiše do obsahu novin. Cítím, že nemohu být po těchto událostech součástí značky iDNES a MF DNES..
Odcházím sem: https://boehmova.blog.sme.sk/