Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ježikača

29. 1. 2011 23:36
máte můj obdiv,

jestli jste u toho dokázala ještě psát. já to měla svého času trochu v souběhu. dcera podobné potíže, novorozený syn nedomykavost horního žaludečního svěrače, takže než si sedl, půl snězeného vyhodil. ale už je to OK, dcera sice zvrací dodnes, když teplota vyběhne nad 38°C, ale nepanikaří, takže si to nezhoršuje. zkuste magnezium, kalcium, B-komplex a meduňku, pokud to malá udrží. džím palce.

0 0
možnosti

Richard Kába

4. 1. 2011 12:59
Hodne stesti a trpelivosti,

Kdyz nic jineho, mate sanci, ze vyroste a problem zmizi. Drzim palce. R^

0 0
možnosti

vladimir.t.gottwald

4. 1. 2011 1:26
Tématice příliš nerozumím,

ale karmu dám už za to, jak ty dvě kočky, Emule s Andulou, sympaticky koukaj!

Á propos, v zázvorových nápojích jsem v poslední době taky našel zalíbení (zázvorové limonádě i mátovém čaji se zázvorem) - asi si pro sichr koupím test gravidity.-..

0 0
možnosti

sisa61

3. 1. 2011 19:28
drzim palce

nemocne deti, to je vazne des bes. Tak at je ted mate porad zdrave.

0 0
možnosti

Lela

3. 1. 2011 18:43
přirozený porod

To je mi otázka... no přece proto, že celebrity v USA rodí císařem - a když je to v USA, tak o tom zaostalé české ženy nemají co pochybovat! ;-)

0 0
možnosti

motylek_02

3. 1. 2011 16:53
proc je prirozeny

porod ponizujici???8-o Jinak at jsou deti zdrave.

0 0
možnosti

geo.novotny

3. 1. 2011 15:55
A ted už to bude dobrý ............

Vše nejlepší do Nového roku.

G.N.

0 0
možnosti

Lela

3. 1. 2011 15:47
v USA

Milá Terezo, je to nádherné, že přes veškeré nepříjemnosti a utrpení nezapomenete ani v tak silně osobním článku alespoň krátce vychválit, jak je to bezvadné v USA a postesknout si, jak jsou v Česku ženy hloupé, že trvají na přirozeném porodu. Vzpomněla jsem si u toho na jednu svoji kolegyni (v době, kdy jsem pracovala v New Yorku), která byla asistentkou našeho šéfa. Chodila do práce až prakticky do porodu, a dva dny po porodu už byla zase v práci!!! Když jsem se tomu podivovala, tak nechápala o čem mluvím, protože v USA je to takto normální. Určitě ale rodila císařem - jako rodilá americká právnička určitě není tak hloupá jako ty zaostalé Češky, co rodí přirozenou cestou.Rv

0 0
možnosti

stepulka

3. 1. 2011 15:40
Krásný holky, Terezo

.. a rostou jako z vody.

Konec dobrý, všechno dobré....a když vemu v potaz, že se divné a nepříjemné musí střídat stím hezkým a veselým, letos teda budete mít fajný rok :-)

0 0
možnosti

abarila

3. 1. 2011 15:37
Zdravím

Podobné radosti mám dávno za sebou. Moje dcera víc marodila, než chodila do školky, až jsem s ní nakonec stejně musela zůstat doma. Ale nelituji. Ty chvilky, kdy jsou malé, jsou brzo fuč a pak už zbydou jenom vzpomínky. Je pěkné si to užít. Já na to vážně ráda vzpomínám.;-) Tyhle chvilky prohloubí vztahy, které pak zůstanou na celý život. A, Barešová

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS