Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

akubra67

21. 3. 2011 22:55
něco mi tu chybí...

Dobrý den Terezo, už proto, že se jmenujete jako moje druhé dítě, začetl jsem se do vašich blogů. Což o to, psát umíte skvěle, koneckonců jsme oba studovali i stejnou almu mater :-) a možná mi do toho nic není - ale něco mi v tom líčení rodinných strastí i slastí chybí. Nikde ani slovo o tom druhém, kdo by vám měl pomáhat s dětmi, balením, přípravou svačin a vůbec se vším, co rodinný život přináší. Jsem sice taky novinář, ale zároveň táta na rodičovské dovolené, takže jsem možná na tohle téma citlivější, nevím... POkud jste na obě děti sama - a navíc s tím malým jezdíte i do nemocnice, jak je vidno z posledního blogu, tak to teda klobouk dolů! Držím palce do budoucna, at jste zdraví a at vám to píše. Za ty čtyři a půl roků co jsem u dětí mám zkušenost, že nic se nevytratí tak rychle jako schopnost psát.. ale když se večer dostanu stahanej k notasu, už na nějaké hlubokomyslnější texty bohužel nemám příliš šťávy... H

0 0
možnosti

Ježikača

22. 2. 2011 14:58
klid,

to si zautomatizujete. včetně těch náhradních sad čehokoli. jenom vám to možná zůstane. :-) naše děti v pozdějším věku znechuceně hlásily, že zas měly největší bágl a zásobovaly ty, které na školce v přírodě..., byly poprvé.

0 0
možnosti

lakao

5. 2. 2011 14:05
.......

cestování s dětmi je sice náročnější, ale výborné, sedět na zadku doma  můžeme v důchodu...;-)

0 0
možnosti

71W

4. 2. 2011 19:29
JAK NIKDY NEBALIT...

Povím Vám v kostce jednu příhodu. Jeli jsme na kolech do Maďarska. Že si sbalí 20 kilovou bagáž a nenechá si do toho mluvit jsem pochopil. Je žena a má na na hlouposti svaté právo. Když brala ke každému telefonu pro jistotu dvě nabíječky ani jsem nepřipomínal, že na dovolené má telefon mlčet.U trojech monočlánků k rádiu jsem chabě připomněl že si je můžem koupit. Kde asi -zněla dopověď. Na každé pumpě povídám , jsouc vzápětí uzemněn - co když je nebudou mít ?! Bylo to, jako podráždit hejno vos. A tak když začala zkoumat, jestli nám bude stačit plynový vařič jsem se rozhodl ji dorazit. Vezmi sebou kamna povídám, ať máš na čem vařit.

A bylo po dovolené, vzápětí i po společné ložnici a nakonec bylo i po přítelkyni. Až se mi to příště stane, budu raději mlčet. Kdo má ty ženský pořád shánět.

Zatím to ujde.

Lahváče mám.

Zdraví Jenda Zíma.:-)

0 0
možnosti

Ježikača

22. 2. 2011 15:02
Re: JAK NIKDY NEBALIT...

chlapovi vesměs stačí náhradní boty, prádlo a fusakle. manekýna dělat netřeba. posledně jsem se balila na potápění a při pohledu na titěrnou hromádku hader (bágl 20kg včetně všech cajků, neoprénu a baterky do vody) pochopila, že je ze mě pomalu chlap.

0 0
možnosti

sun.alex

4. 2. 2011 18:13
Klobouk dolů!

Já před Vámi smekám a hluboce se klaním...Vypravuji občas jenom sám sebe na dvoudenní akce typu maraton na MTB,tu Jizerská 50,tamhle nějaké zahraničí...Ještě se mi nestalo,že bych něco někdy nezapoměl...Vždy jsem  ale razil heslo,že vraceti se přináší smůlu v cestování a tak už ani nikdy nepřemýšlím,jestli jsem si vzal vše,co jsem původně zamýšlel:-)

 Vaše děti Vám jednou budou vděčné a budou moc rády vzpomínati na to "stěhování národů"R^

0 0
možnosti

paulczynski

4. 2. 2011 15:45
To se zvládne

Jenom bacha, aby se vlivem přívalu čerstvého vzduchu nepřihodilo, že se vás vrátí o jednoho víc!;-D

0 0
možnosti

tereza boehmova

4. 2. 2011 16:13
Re: To se zvládne

neděste mě! Dvě děti je moje životní maximum!! Už nikdy víc! Leda by mi něco hodně těžkého spadlo na hlavu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 393
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4521x
Nová knížka pohádek Zuzanka a Goldýš mi vychází právě nyní, už je v knihkupectvích nebo možno koupit i přímo na www.boehmova.cz

Aktuálně spolupracuji s časopisem Reflex. Ráda píšu fejetony, pohádky a básničky. Vyšly mi zatím dvě knížky Matka z cukru a oceli a pohádky Zajíček Zlobílek.  Vystudovala jsem žurnalistiku, žila chvilku v USA, v Praze jsem pak pracovala například v rubrice názory MF DNES jako editorka.
Píšu články a fejetony do různých časopisů a zabývám se firemním PR.

Na svět se dívám optikou liberální feministky. Mám velmi ráda milé a chytré muže, kteří si nemyslí, že žena je jen služka a ozdoba, ale životní partnerka a u ženy ocení inteligenci a vtip.

Od roku 2007 do května 2017 jsem pracovala pro iDNES.cz - jako administrátorka tohoto blogu, pozici adminky jsem opustila na protest proti zásahům majitele Andreje Babiše do obsahu novin. Cítím, že nemohu být po těchto událostech součástí značky iDNES a MF DNES..
Odcházím sem: https://boehmova.blog.sme.sk/