Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Sid2007

18. 4. 2011 17:38
Navádí autorka ženy k otroctví plození?

Environmentalisté šílí, že Země je přelidněná, že ke všem těm černouškům a jiným mimo západní civilizaci, kteří se bez ohledu na environmentalisty nebo zdroje v jejich zemích tak rychle množí, opravdu nelze přidávat jedno, nebo - nedej bože - dvě genetické kopie žen západní civilizace. Někdo musí ustoupit, být moudřejší, nechat třetí svět aby si vybral, neomezovat je, kolonialisticky.

Feministky úspěšně naočkovaly do hlav dívek a mladých žen (sekundárně mnoha chlapcům a mužům) že smyslem žen je užít si nakupování, fitnesu, cestování, sexu (nejlépe v bodě G), rozhodně ne k hyzdění si těla těhotenstvím nebo pak párt dny kojením. Ať to dělají utlačovatelé muží!

A tu nám, v júesej z Women Studies ideologicky vyškolená radí, jakl je to vlastně super mít druhou genetickou kopii! Zase chce zotročit dívky a ženy, které se konečně osvobodily a chtějí sobě dopřát, ne nějakému frackovi chlapa, se kterým se daly bohužel dohromady. Sestro Bémová, jak to můžesš svým sestrám udělat?

0 0
možnosti

vzdyt_to_rikam

24. 2. 2011 9:38
:))

Hele, já mám to dítě asi fakt jako druhé, i když je první:) Funkci brečení nemá vůbec nainstalovanou, nebo defaultně vypnutou. Prostě nebrečí, ani když mu tatínek včera večer neurovnal čůrátko dolů a Honzíkovi se podařilo pročurat se v noci až na matraci...šil sebou, ale nebrečel...nebrečí nikdy...hraje si zásadně sám, nikoho nepotřebuje...klidně leží na hrací dece tři hodiny. Když si ho někdo všímá, tak to ocení, ale nevyžaduje. Jí všecko, pije všecko. Fleky na zdi a všem oblečení od mrkve neznáme. Otvírá pusinu a všecko sní, klidně sedí, neskáče ze židle, neřve, neplive, nic takového. Je naprosto tichý, klidný. Ve dvou měsících, když jsme ho konečně nemuseli budit na krmení, spal od sedmi do dvou, pak začal spát od pěti do tří a teď spí od šesti do šesti až sedmi. Je mu jedno, jaké má plíny, ubrousky, nic mu nevadí. Je zdravý jako řípa. Prý je to zázrak. Nevím, je to moje první dítě:)

0 0
možnosti

s.m.

26. 2. 2011 12:09
Re: :))

Šťastná to ženaR^;-D

0 0
možnosti

arnie_rimmer

22. 2. 2011 17:22
možná je to jen nějaký dvojtaktní cyklus

s prvním a druhým to bylo přesně jak píšete, ovšem třetí výlupek nám to asi dává "sežrat" i za prostředního bratra :-P

0 0
možnosti

s.m.

22. 2. 2011 16:42
zkušenost

Navíc mám i další zkušenost, že třetí dítě už nevychovává matka,ale starší sourozenci a širší příbuzenstvo;-D

0 0
možnosti

PakOlca

22. 2. 2011 15:26
Tak to je presne

Tak to je presne! Druhe deti jsou za odmenu. U nas to take plati. Smala jsem se, kdyz jsem se v nejake chytre knize docetla, ze spokojene miminko lezi v postylce a vrni. To jsem s prvorozenym Blazinkem nezazila. Ale druhorozena Flegmaticka mi ukazala, ze to fakt je mozne :)

0 0
možnosti

Ježikača

22. 2. 2011 15:10
u nás dva hyperaktivi,

reflux a troje stěhování. za odměnu mám synovce.:-) a spoustu pochopení, když to někde drhne. ale ono to drhnout nemusí, jsou i takové, které si stěžují, protože samy nedospěly a obtěžuje je, že by měly věnovat svůj čas a myšlenky jiným. to teprve považuji za průšvih.

0 0
možnosti

s.m.

22. 2. 2011 14:14
...

U nás podobné. Také jsem měla pocit, že druhé dítě je za odměnu;-D

0 0
možnosti

Bětka

22. 2. 2011 12:28
Děti

Nechci vám brát iluze,ale o co bylo mé 2.dítě hodnější,spavější,klidnější atd.,o to aktivnější bylo od okamžiku postavení se na nožičky.;-D

0 0
možnosti

kadyna

22. 2. 2011 12:13
já měla

své první a jediné dítě takové, jako je vaše druhé. takže u mě spokojenost:-)

0 0
možnosti

Jarcho

22. 2. 2011 12:09
A co teprve to třetí!

První dítě rodiče zaskočí.

Druhé dítě zvládnou rodiče s přehledem.

Třetího dítěte si už skoro ani nevšimnou, jaká je to rutina.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS