Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pbuck

17. 8. 2011 15:23
Proč chyba Disney?

Když jsem byla malá, tak bych za ples princezen dala cokoli, ať by to byl Disney nebo ne. A nechápu důvod, proč na Disney svádět blátivé počasí... Četla jsem i Váš článek o kojení a přijde mi, že si umíte spíše jen stěžovat... Napište taky něco pozitivního, co se Vám povedlo, než samé kopání okolo sebe. (Dosud jsem nezkousla, jak jste obhajovala své rozhodnutí na úkor kojení jen proto, abyste měla čisté svědomí, že jste udělala nejlépe a přitom, jak bylo napsáno v posledním příspěvku, problém byl ve Vaší hlavě, protože každá ženská ví, že když se mimčo narodí, tak je to makačka a nediví se tomu tak, jako vy... Ale zase musím poděkovat, protože ten článek koluje na všech maminkovských webech a mamči, ať kojí nebo ne, se tomu smějí, takže děkuji za pobavení a gratuluji k nabité "slávě" ).R^;-D

4 0
možnosti

aby diskuse neměly sysl

16. 8. 2011 7:39
Proč je Disney nevkusný a Krteček vkusný?

3 0
možnosti

Cleopatra

10. 8. 2011 8:52
Zahada zmizele diskuze

Prave jsem na seznamu diskuzi objevila verzi tohoto blogu a v diskuzi pod ni byl jen jediny prispevek.

Vsech 23 postu dole proste zmizelo. Kliknutim na moderatorem smazane prispevky se take nic neukazalo. To znamena, ze cenzor se diskuze nedotkl.

Existuji dve verze nebo diskuzi smazal nekdo jiny?

0 0
možnosti

Pickup Anddropoff

10. 8. 2011 18:19
Re: Zahada zmizele diskuze

mozna to byla verze pro Onenku, existuji dva blogy blog idnes a blog ona dnes, nekteri autori publikuji do obou, takze existuji dva clanky a dve diskuse - genialni tah idnes

0 0
možnosti

carolusI

10. 8. 2011 1:22
Ještě že alespoň počasí

má trochu rozumu a snaží se dítka odradit od příchylnosti ke kýči. Přeji Vám, aby se dítko vzpamatovalo a příšlo na jiné myšlenky. Léčítelné to je. Někdy to odezní bez následků ale jsou známé i případy chronické a nelečítelné.:-)

0 0
možnosti

Cleopatra

9. 8. 2011 16:53
madam je ochotna vsechno svest na Disneyho

I to mizerne pocasi.

Byl by tu od ni stejne ufnukany blog kdyby bylo svitilo slunicko? Asi tezko.

Kdejaka holcicka si rada hraje na princeznu. Tak tomu bylo i v dobach kdy nam komancove a cenzura nedovolili pristup k Disneyovym filmum ani Barbinam.

4 0
možnosti

Pickup Anddropoff

9. 8. 2011 16:57
Re: madam je ochotna vsechno svest na Disneyho

nahodou je to zajimave, protoze na jedne strane obdivuje vse americke, na druhe strane ji desne vadi Disney...

3 0
možnosti

kotja

9. 8. 2011 16:53
Počasí

Za počasí můžu já, protože jsem si koupil cyklistický dres a GPS.

Napřesrok si koupím rolls-royce mezi deštníky.

0 0
možnosti

Lex Aeterna

9. 8. 2011 16:49
To já byl

1. Superman

2. Ninja želva (samozřejmě, že Leonardo, smůla byla, že můj kámoš také)

3. Pepek námořník (tetování načmárané fixem se mi rozpilo po kůži)

4. vodník (někde jsem vytratil umělou násadu na oko)

5. mobilní telefon (neměl jsem otvory na ruce, tak jsem chodil jako dement) 6. batman, stejně jako asi 15 dalších. Až poletech jsem zjistil, že to bylo protekčně, jelikož babička učila na škole, a sama ty ceny koupila, aby je dala "do soutěže"

2 0
možnosti

ctvrta.sudicka

9. 8. 2011 16:47
Děckám se to prostě líbí

Ale no jo, dětem se to prostě líbí. Taky se mi to líbilo. Vzpomněla jsem si, jak jsem si v roce 1988 (ve třetí třídě) dala na žákovskou samolepku kačera Donalda a přišla si jako děsná frajerka. A pak jsme ještě začátkem devadesátých let koukali v televizi na Strýčka Skrblíka a jiné postavičky:)  Přešlo mne to někdy ve dvanácti letech:)

2 0
možnosti

ctvrta.sudicka

9. 8. 2011 16:50
Re: Děckám se to prostě líbí

Jo a moje maminka hulákala, že je to kýč:)) A taky si vzpomínám, že ji málem trefilo, když má mladší sestra chtěla pověsit na vánoční stromeček obrázek taťky šmouly:))))

0 0
možnosti

wiki5.5

9. 8. 2011 16:20
nejlepsi je

kdyz si nekdo na neco stezuje a stejne tam jde

3 0
možnosti

odlaska

9. 8. 2011 16:13
Osobně

mám tedy Disneho pohádky ráda. Klasika jako Lady a tramp, Popelka, Bambi, 101 dalmatinů už je skoro klasika. Kouzlo českých se docela vytrácí - např. Nesmrtelná teta mi přijde docela hororová pro malé děti, S čerty nejsou žerty zase trapná. A že se jim malé holčičky chtějí vyrovnat? No, která z nás nechtěla být jako malá princeznou? Otázku postavy (strašák jménem bulimie) stačí vysvětlit a při zdravém sebevědomí, které by rodiče měli ve svých dětech pěstovat, se nic takového stát nemusí. ;-)

4 0
možnosti

Pickup Anddropoff

9. 8. 2011 16:25
Re: Osobně

Srovnavate kreslene Disney a hrane ceske. Ceske pohadky jsou kouzelne, je spousta pohadek kreslenych i jinych, nejhorsi je, kdyz dite vyrusta jenom a jenom s Disney, je dobre mit trosku na vyber a vetsi prehled. Osobne mam radeji Pixar, Disney jsou vetsinou se slabsim pribehem a casto s nemoznym zpivanim, ktere vyplni cas, jinak potrebny k rozvinutejsimu deji;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 393
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4521x
Nová knížka pohádek Zuzanka a Goldýš mi vychází právě nyní, už je v knihkupectvích nebo možno koupit i přímo na www.boehmova.cz

Aktuálně spolupracuji s časopisem Reflex. Ráda píšu fejetony, pohádky a básničky. Vyšly mi zatím dvě knížky Matka z cukru a oceli a pohádky Zajíček Zlobílek.  Vystudovala jsem žurnalistiku, žila chvilku v USA, v Praze jsem pak pracovala například v rubrice názory MF DNES jako editorka.
Píšu články a fejetony do různých časopisů a zabývám se firemním PR.

Na svět se dívám optikou liberální feministky. Mám velmi ráda milé a chytré muže, kteří si nemyslí, že žena je jen služka a ozdoba, ale životní partnerka a u ženy ocení inteligenci a vtip.

Od roku 2007 do května 2017 jsem pracovala pro iDNES.cz - jako administrátorka tohoto blogu, pozici adminky jsem opustila na protest proti zásahům majitele Andreje Babiše do obsahu novin. Cítím, že nemohu být po těchto událostech součástí značky iDNES a MF DNES..
Odcházím sem: https://boehmova.blog.sme.sk/