Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

vzdyt_to_rikam

29. 10. 2011 20:40
taktak

Mám jedno dítě a...manžel je super, taky doma maká, ovšem abych si odpočinula, myslí si, že nejlepší je pro mě odejít z domu někam...vůbec nechápe, že největší radost by pro mě byla, kdyby sebral malýho a odtáhl s ním na celej den někam...nebo nejlépe na celej víkend;-)...ale říkal, že s chlapama chtějí na jaře udělat víkend s dětma...tak už stříhám metr, kdy bude to jaro;-))

0 0
možnosti

morrigan

8. 10. 2011 22:09
užívejte si toho,

0 0
možnosti

morrigan

8. 10. 2011 22:11
Re: užívejte si toho,

dříve než nebudete moct..taky jsem chtěla, abych měla na sebe trochu času od dvojčat, pak přišla prudká dvojitá puberta, a te´d jsem ráda, když s dcerama chvíli doma pokecám, než se zase odeberou za svými zájmy, vrstevníky a láskami :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS