Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KK

Nebude to s námi ještě tak špatné, když vidím, jak vysokou karmu ten příspěvek má ;-)

Jinak pokud jde o VV - nestydím se za to, že na takové pořady koukám - nezajímají mě postelové apod scény, ani štábem vymýšlená "zábava k popukání" ale výlučně "psycho" (jak se lidé chovají v určitých situacích). Však také tento formát kdysi vznikl jako vědecký experiment(!). Ano, k módě patří veřejné opovrhování nad takovými pořady - přitom ti, kdo je nejvíc kritizují, znají obvykle nejvíc detailů - jak asi, když na to "vůbec nekoukají"? ;-D

Bohužel, štáb současného pořadu má neustále potřebu zbavovat soutěžící stresu, a hrubě tak porušuje základní pravidlo - tj. totální odříznutí od světa. Tím, že je nechá vykecávat se s rodinou, aby je nejbližší ujistili. že je stále milují a vše je v pořádku, ostuda se nekoná atd., nedochází k "efektu", který tento pořad má mít.

0 0
možnosti
FL

Proboha, tuto sra.ku opravdu někdo sleduje? Mně osobně docela stačí, když projíždím kanály a vidím na několik vteřin tam tu sebranku.

1 0
možnosti
Foto

Kdysi jsem viděl boží film (americký), kde se prostoduchý vojáček nechá zmrazit a ,,obživne" vlastně omylem v daleké budoucnosti. Zjistí, že mezi tím, co je rázem okolo něho, je on sám něco jako Einstein mezi bandou opic. Svět totálně zdegeneroval, hrají se soutěže, kdo koho nejlépe  a nejvíce (omlouvám se, ale jinak to napsat nejde...) nakope do kulí - doslova tam. A náš vojáček se stane prezidentem, aby lidi naučil být chytřejšími... Boží film, jak už jsem napsal, a bohužel čím dál pravdivější...

0 0
možnosti
RF

Ještě NIKDY jsem to neviděl.O co tam jde,že je důležité vůbec se tím zabývat ???8-o8-o8-o

0 0
možnosti
AN

Buďte rád, že jste to neviděl, jak píše autorka, ze zvědavosti jsem se podívala na pár prvních dílů první řady a to mi stačilo, takovýto typ pořadu je pro ..... před obrazovkou, o ..... na obrazovce, podle svého vkusu si muže za tečky dosadit slovo každý podle svého vkusu, za mě by to bylo slovo velmi nelichotivé.:-(

0 0
možnosti
Foto

I80v43a73n 55M52a61r91e43k

4. 10. 2013 17:37

Tak tak přesně tak mi to psal i můj kamarád>>>>"zapnu si televizi že se budu koukat na reklamy a pořád to přerušovali nějakým stupidním filmem " ! ! ! 8-o ;-( Rv

9 0
možnosti
FB

F62i97l22i21p 42B72.49.80.

4. 10. 2013 13:09

Musíte koukat na něco jiného, než jen Novu a Primu a nezabývat se čtením bulváru. Pak by jste si nemusela stěžovat. Výběr je dost široký.

3 0
možnosti
TF

Ústava se buď dodržuje nebo ne. Nevšiml jsem si, že by někdo podával nějakou stížnost na to, že byla porušena. Ústavní zvyklosti, duch ústavy... co to je? To, že se v minulosti někdo zachoval jinak, neznamená, že se já nemůžu chovat jinak, pokud mi to ústava umožňuje

7 4
možnosti

J73a48n 33Š94p90a87t67n92ý

4. 10. 2013 13:39

navic nemuzete cekat, ze kdyz se zmeni ustavni zakon, tak se nebudou menit zvyklosti v souvislosti s nim .....

2 0
možnosti
PH

P13e39t11r 91H67l64a50d88í80k

3. 10. 2013 13:14

Pěkně napsáno proto dávám karmuR^R^R^

6 1
možnosti
RI

R79o77b31i80n 44I24b70l60e57r

3. 10. 2013 12:44

Je také možné se na tento program podívat čistě z pohledu pravidelného diváka komerční televize,který denně konzumuje předkládané stupidity. Ani on se již dnes na Vyvolené nedívá. Takže chyba je v tom samotném pořadu,který ani své cílové skupině nemá prakticky co nabídnout. Nad tím by se asi měla produkce komerční televize zamyslet,jinak jí její diváci utečou třeba k nějakému sofistikovanému seriálu z české současnosti.

4 0
možnosti

K čemu že utečou? :-)

1 0
možnosti
Foto

teda nevím, ale tenhle blog je už drahnou dobu jednoznačně preferovaný a stále na iDnes probíhají upoutávky na něj. Ne, že bych nějak protestoval proti obsahu, není špatný, ale k tomu, aby byl takto podporován a preferován, to zase není nic světoborného. Upřímně řečeno, od doby sepsání tohoto blogu a začátku jeho podpory na iDnes, jsem četl dost lepších.

Není mi tak úplně jasné, co k tomu iDnes vede, ale snažím se doufat, že v tom nehraji roli zaměstnanecký poměr autorky. Snad ho v těch upoutávách jen někdo jaksi omylem zapomněl...

7 6
možnosti
LK

Také se mi zdá blog velmi nezajímavý, pouze jalově poučovací, a v poutačích je dodnes

0 1
možnosti
  • Počet článků 393
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4521x
Nová knížka pohádek Zuzanka a Goldýš mi vychází právě nyní, už je v knihkupectvích nebo možno koupit i přímo na www.boehmova.cz

Aktuálně spolupracuji s časopisem Reflex. Ráda píšu fejetony, pohádky a básničky. Vyšly mi zatím dvě knížky Matka z cukru a oceli a pohádky Zajíček Zlobílek.  Vystudovala jsem žurnalistiku, žila chvilku v USA, v Praze jsem pak pracovala například v rubrice názory MF DNES jako editorka.
Píšu články a fejetony do různých časopisů a zabývám se firemním PR.

Na svět se dívám optikou liberální feministky. Mám velmi ráda milé a chytré muže, kteří si nemyslí, že žena je jen služka a ozdoba, ale životní partnerka a u ženy ocení inteligenci a vtip.

Od roku 2007 do května 2017 jsem pracovala pro iDNES.cz - jako administrátorka tohoto blogu, pozici adminky jsem opustila na protest proti zásahům majitele Andreje Babiše do obsahu novin. Cítím, že nemohu být po těchto událostech součástí značky iDNES a MF DNES..
Odcházím sem: https://boehmova.blog.sme.sk/