Diskuse

Šipka

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zašel jsem si přečíst něco poezie. Něco už jsem od paní Terezy četl a rád. Poučil jsem se ale i o tom, jak se vkládá do zaujálů a podobně. Přijde mi to na chlapy až směšné. Ale k poezii...úděl, prokletí i role... tohle je zajímavé téma. Já už umím jenom říkanky, ale když vás čtu, říkám si, jaký je váš tvůrčí proces. Forma...stavba, obsah. Ptám se bez ironie, mám úctu k tvorbě jiných.R^

0 0
možnosti
Foto

Liberální feministka? Kdepak, mesiáška! :-) R^

0 0
možnosti

Pro pana Černého - snažím se, aby moje básně měly kromě "poskládaných slov" taky další plán... čili jsou to takové šifry... jako když do textu schováte třeba heslo k otevření trezoru a najde ho jen ten, kdo má kíč a ví, jak ji číst...

A vlastně jste, pane Černý vybral zajímavou část té básně - k vysvětlení... (ne, že by mě bavilo poezii vysvětlovat, protože si v ní každý má najít to svoje a nebo třeba i nic a říct si, že je uplně blbá a nemá smysl ji číst, to je všechno v pořádku a já se rozhodně nechystám vydat žádný sborník, jen si hraju se slovy a významy a skrývačkami) Ale, to co jste vybral - je dost přesné.... moje báseň je právě taková "šipka", někdo ji najde a přečte, dostane zprávu a může ji využít a jít dál, dostat se někam nebo také nic nerozluští - i když byl třeba tím, kdo zprávu dostat měl... .. může skončit ve slepé uličce a nenajít nic. Občas se ale najdou i lidé, kteří jsou pro nás ničím - přesto se díky "šipce" dostanou dál (někam), i když jim nebyla určena....Snad je to jasnější... Mohla bych psát dál, ale to bych zkazila kouzlo hledání ostatním :-)

0 0
možnosti
Foto

Jéje, a už je Šipka v zaujálu :-) Koho pak asi zaujala? :-)

4 0
možnosti

nikoho ... ale co se dá dělat ;-D

3 0
možnosti
Foto

Já myslím, že je autorčino pojetí je jakousi antitezí opresivních kvalit očekávaných v současné západní tvorbě. Zacházím snad příliš daleko, ale jako bych v tom místi zahlédl určité subtilní paralely s tvorbou Bjambyna Rinčena nebo Vladimíra Kroupy (jejichž vzájemný vliv tak přesvědčivě prokázal ve své nesmrtelné studii Dr. Slavomír Kuranda).

4 0
možnosti

No vy jste mi nějakej chytrej, poslyšte! ;-O

3 0
možnosti
Foto

A mě se to líbí, Terezo. R^ Nechť se jde Vladan Černý bodnout...;-)

2 1
možnosti

Přízeň administrátorky se může hodit, viďte paní Bayerová? ;-) Zvlášť takové, které není trapně fláknout každý svůj výtvor do zaujálů by sem  tam mohla posloužit i Vám.

0 0
možnosti

Paní Boehmová, změť líbivých slov, která nedávají smysl, opravdu není poezie. :-/Rv

5 1
možnosti

pane Černý, mohu vás ujistit, že specielně v téhle "básni" - má každé slovo své přesné místo a význam, vzkaz, kontext a poselství a ti, kterým byla určena jej jistě pochopí... :-) Aneb, to, že něčemu nerozumíte... neznamená, že je to špatné, ale možná vám chybí schopnost nebo nástroj k tomu porozumět... ;-);-);-);-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 393
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4521x
Nová knížka pohádek Zuzanka a Goldýš mi vychází právě nyní, už je v knihkupectvích nebo možno koupit i přímo na www.boehmova.cz

Aktuálně spolupracuji s časopisem Reflex. Ráda píšu fejetony, pohádky a básničky. Vyšly mi zatím dvě knížky Matka z cukru a oceli a pohádky Zajíček Zlobílek.  Vystudovala jsem žurnalistiku, žila chvilku v USA, v Praze jsem pak pracovala například v rubrice názory MF DNES jako editorka.
Píšu články a fejetony do různých časopisů a zabývám se firemním PR.

Na svět se dívám optikou liberální feministky. Mám velmi ráda milé a chytré muže, kteří si nemyslí, že žena je jen služka a ozdoba, ale životní partnerka a u ženy ocení inteligenci a vtip.

Od roku 2007 do května 2017 jsem pracovala pro iDNES.cz - jako administrátorka tohoto blogu, pozici adminky jsem opustila na protest proti zásahům majitele Andreje Babiše do obsahu novin. Cítím, že nemohu být po těchto událostech součástí značky iDNES a MF DNES..
Odcházím sem: https://boehmova.blog.sme.sk/