Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Hory mám moc rád. Škoda, že ten foťák neodstranil modrý závoj z fotografií. :-)

0 0
možnosti
Foto

Provokace ? Tady už se všichni těší na jaro a stále ho přivolávají, ale Vy nám sem házíte ještě zimu :-) Ale budiž, ještě zatnu zuby a fotky pochválím R^:-)

1 0
možnosti
TB

Moc díky, já už jsem zpátky měsíc.. takže provokuju sama sebe.. jak se mi stýská :-)

0 0
možnosti
Foto

Milá dámo, když to sviští na lyžích, lze zapomenout na špatnosti života. Obrázky mají podle mě profesionální šmrnc. Přeji celoživotně bezúrazovou lyžovačku. Na prknech se budu snažit si života užívat do posledního dechu - teď už 77 za malý okamžikR^:-)

1 0
možnosti
TB

Děkuji, to je krásný ohlas! Také doufám, že budu lyžovat navždy... Nejlepší sport! Držím palce, ať to jezdí!R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 393
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4521x
Nová knížka pohádek Zuzanka a Goldýš mi vychází právě nyní, už je v knihkupectvích nebo možno koupit i přímo na www.boehmova.cz

Aktuálně spolupracuji s časopisem Reflex. Ráda píšu fejetony, pohádky a básničky. Vyšly mi zatím dvě knížky Matka z cukru a oceli a pohádky Zajíček Zlobílek.  Vystudovala jsem žurnalistiku, žila chvilku v USA, v Praze jsem pak pracovala například v rubrice názory MF DNES jako editorka.
Píšu články a fejetony do různých časopisů a zabývám se firemním PR.

Na svět se dívám optikou liberální feministky. Mám velmi ráda milé a chytré muže, kteří si nemyslí, že žena je jen služka a ozdoba, ale životní partnerka a u ženy ocení inteligenci a vtip.

Od roku 2007 do května 2017 jsem pracovala pro iDNES.cz - jako administrátorka tohoto blogu, pozici adminky jsem opustila na protest proti zásahům majitele Andreje Babiše do obsahu novin. Cítím, že nemohu být po těchto událostech součástí značky iDNES a MF DNES..
Odcházím sem: https://boehmova.blog.sme.sk/