Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Některé věci jsou prostě jen jednou za život. Takže Vás chápu, i když jsem byl mimo ČR a sir Paul mne tak minul.

V říjnu je v Praze Paul Simon a už si své lupeny hýčkám a těším se. R^

1 0
možnosti

J57a15r95a 92R20a20n11k

19. 6. 2016 7:08

Diky, to bylo ale hezke buleni, zeVR^

1 0
možnosti

R^ Hezký článek. dovolím si zde příhodně přidat dovětek pod mým posledním článkem.

P.S.

Potěšil mně článek jedné z adminek Terezy Boehmové o koncertu jednoho člena Beatles ( Paule McCartney). 60. léta bylo mé dospívání a tato muzika byla hodně v popředí. V článku se autorka zmiňuje o bezpečnosti lidí na takové velké sešlosti. Její tvrdé hodnocení těch, co při takových příležitostech terorismus realizují - "pitomé náboženství" , "fanatický kretén" , je zcela na místě a jistě se vztahuje na muslimy. Jen by si měla dát pozor na svého kolegu pana Bangu, který mne za hodnocení muslimského nevážení si vlastního života, natož životů jiných, které jsem označil jako "debilní úchylku" a kterou jsem vysvětlil nadřazenosti islámské víry nad lidským bytím, vyřadil z hlavního portálu včetně seznamu blogerů.

Tento článek jsem měl rozepsán, tak ho ještě zde uveřejňuji. Na příště si však rozmyslím, zda se spokojím s psaním "jen" na osobním profilu.

0 2
možnosti
Foto

Mám jen jedno slovo. KARMA. Za celý obsah blogu.

3 0
možnosti

J44a88n 44F34r36o38l58í26k

17. 6. 2016 13:13

Asi bych mohl být Váš dědeček, ale v hudbě sdílíme stejné hodnoty. Byla to muzika mého mládí a stále se to dá poslouchat. Dík za pěkný blog.

3 0
možnosti

Terezo, stejně krásně napsaný blog jako jsou Vaše fotoblogy - beze slov.

McCartney a i zhodnocení současného stavu - na jedničku s hvězdičkou!:-)

Díky!

1 0
možnosti
Foto

Krásně napsaný, jako bych tam byl. A tu vaši úvahu podepisuju. Karma a dík!

4 0
možnosti

Sir Mc Cartney byl vedle Johna Lennona nejvyraznejsi osobnosti Beatles. A pisne tech dvou se v sedesatych nesly eterem vsech zapadnich rozhlasovych Stanic. A ta sedesata leta byla i v tehdejsim Ceskoslovensku zu trochu umirnena, takze soudruzi rusili zu jen svobodnou evropu.

Ty jejich desky ale rozhodne zakazany nebyly, jen se v CSSR neprodavaly. Ovsem vzdy nekdo nejake propasoval, my meli za souseda pilota CSA, a pak byly u nas dlouhe vecery u gamofonu s kamarady a magnetofony.

Jeste k Beatles, oni meli vlastne dve obdobi. Pred a po vystoupenich v Indii. Ta posledni leta pak byla jaksi nakazena indickou hudbou a zu to bylo trochu jine.

2 0
možnosti

Ta indická hudební inspirace je znát u Harrisona na Revolveru a Sgt. Peppers..., pak už se moc neobjevuje (v muzice The Beatles; Harrison byl Indií ovlivněn dál). Spíš to druhé období (někdy od doby Rubber Soul, Revolver) bych viděl jako experimentálnější, kdy vstřebávali různé vlivy od vážné hudby přes jazz, country až někdem k pre-metalu (Helter Skelter).

0 0
možnosti

D25a89v52i13d 81V78l28k

17. 6. 2016 10:47

rozhodněR^ My co jsme prožili devadesátky, tak už dnes jen nad dnešním sešněrovaným Českem smutně potřásáme hlavou. A ten prezident a velkéj Andrej. mám to s nimi stejně:-(.

2 0
možnosti

Naštěstí nás ještě pár je a asi musíme ostatní opakovaně upozorňovat, co se děje.... Aspoň psaním. Jednou jim to určitě docvakne...

5 0
možnosti
  • Počet článků 393
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4521x
Nová knížka pohádek Zuzanka a Goldýš mi vychází právě nyní, už je v knihkupectvích nebo možno koupit i přímo na www.boehmova.cz

Aktuálně spolupracuji s časopisem Reflex. Ráda píšu fejetony, pohádky a básničky. Vyšly mi zatím dvě knížky Matka z cukru a oceli a pohádky Zajíček Zlobílek.  Vystudovala jsem žurnalistiku, žila chvilku v USA, v Praze jsem pak pracovala například v rubrice názory MF DNES jako editorka.
Píšu články a fejetony do různých časopisů a zabývám se firemním PR.

Na svět se dívám optikou liberální feministky. Mám velmi ráda milé a chytré muže, kteří si nemyslí, že žena je jen služka a ozdoba, ale životní partnerka a u ženy ocení inteligenci a vtip.

Od roku 2007 do května 2017 jsem pracovala pro iDNES.cz - jako administrátorka tohoto blogu, pozici adminky jsem opustila na protest proti zásahům majitele Andreje Babiše do obsahu novin. Cítím, že nemohu být po těchto událostech součástí značky iDNES a MF DNES..
Odcházím sem: https://boehmova.blog.sme.sk/