Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Teda Terko, to se nedělá. Teď mi z toho vyhládlo a budu muset jít vyluxovat lednici:-);-D

1 0
možnosti

tedy já budu za kafrala,ale mě kromě sushi nic nenadchlo.. ;-) Jak tam není pěkný steak, nebo tak něco.. :-P

0 0
možnosti

Tak to mám pro vás připraveno na příště... už mám nafoceno... To si "pošmáknete" :-)

0 0
možnosti
Foto

Nádherné! Mám z toho hlad!:-):-):-)

1 0
možnosti

Děkuji, tak honem vyrazit na něco dobrého! Jdu taky :)

0 0
možnosti

:-) No nevím... všechno jsem to snědla a teď musím být doma, protože dveře jsoou nějak úzké :-)))))))))))))))))))))))

0 0
možnosti

Jste autorkou těch dobrot, nebo sběratelkou? :-)

0 0
možnosti

Já to všechno jen pojídám :-))))))) a fotím... VVVV

0 0
možnosti

Jednou to bude najednou!:-)VR^

0 0
možnosti
Foto

Škoda, u některých podivuhodností by se hodil popis.

0 0
možnosti

Máte pravdu, jenže ty popisky pak ten blog tak rozházejí, která fotka vás zajímá? Dopíšu...sem.

0 0
možnosti
Foto

Terezo, já se vždy těším na Váš blog. Prostě Vás mám v oblíbených... R^.V

0 0
možnosti

Děkuji moc, to je tak hezké od vás. Já se zase těším na vaši pochvalu, mám vás také v oblíbených čtenářích :-)VVVVV

1 0
možnosti
Foto

Nádhera, ale ta zmrzlina bere dech.

0 0
možnosti

Díky.. už mám připraven další blog

0 0
možnosti
  • Počet článků 393
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4521x
Nová knížka pohádek Zuzanka a Goldýš mi vychází právě nyní, už je v knihkupectvích nebo možno koupit i přímo na www.boehmova.cz

Aktuálně spolupracuji s časopisem Reflex. Ráda píšu fejetony, pohádky a básničky. Vyšly mi zatím dvě knížky Matka z cukru a oceli a pohádky Zajíček Zlobílek.  Vystudovala jsem žurnalistiku, žila chvilku v USA, v Praze jsem pak pracovala například v rubrice názory MF DNES jako editorka.
Píšu články a fejetony do různých časopisů a zabývám se firemním PR.

Na svět se dívám optikou liberální feministky. Mám velmi ráda milé a chytré muže, kteří si nemyslí, že žena je jen služka a ozdoba, ale životní partnerka a u ženy ocení inteligenci a vtip.

Od roku 2007 do května 2017 jsem pracovala pro iDNES.cz - jako administrátorka tohoto blogu, pozici adminky jsem opustila na protest proti zásahům majitele Andreje Babiše do obsahu novin. Cítím, že nemohu být po těchto událostech součástí značky iDNES a MF DNES..
Odcházím sem: https://boehmova.blog.sme.sk/