Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

ne něco se hezky dívá :-)

0 0
možnosti

No tohle je ale krása, pro mě naprostý ráj, nějaké zákusky a zmrzliny mě neberou,ale tohle.. s tím mi sem nechoďte :-);-) Co mám teď dělat, když mě u oběda čekají buchtičky se šodó protože byl jinak katastrofální výběr ;-D

0 0
možnosti

Jak Vám rozumím!:-)))) S chutěmi to mám stejně. Ale naštěstí jsem již doma, a tudíž nouzového výběru ušetřena:-))))

0 0
možnosti
Foto

To jsou chutě, to jsou chutě!;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Bible se myli. Tyto fotky jsou dukazem ze obzerstvi by melo byt vyjmuto z kategorie hrichu. Karma nejvyssi.

2 0
možnosti

Bible se mýlí neustále :-)

3 0
možnosti

;-)Ta trocha poezie nikoho nezabije, dokonce (a vlastně i hlavně) v jídle.

Ňam, ňam...R^

1 0
možnosti

Já schválně se čtením počkal až se nabaštim a vůbec to nepomohlo. Slintám jako Bohouš na Silvestra. :-)

Jen by mě zajímala ta grilovaná chobotnice, předpokládám, že se napřed vařila?

Nebyla to z grilu žoužel?:-)

1 0
možnosti

Bylo to v Řecku, čili byla čerstvá, rovnou na grill, nevařila se

1 0
možnosti

D85a26v59i80d 39V74l88k

8. 9. 2016 14:40

No varovala jste mě ;-D Mám hlad.

2 0
možnosti
Foto

R^Terko, tak to já jsem spíš masožrout (možná mám pár kočičích genů:-)) a tyhle fotky mě opravdu potěšili. Naštěstí jsem poo;-D

2 0
možnosti
Foto

Krásné..já si našel sklenku vína:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 393
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4521x
Nová knížka pohádek Zuzanka a Goldýš mi vychází právě nyní, už je v knihkupectvích nebo možno koupit i přímo na www.boehmova.cz

Aktuálně spolupracuji s časopisem Reflex. Ráda píšu fejetony, pohádky a básničky. Vyšly mi zatím dvě knížky Matka z cukru a oceli a pohádky Zajíček Zlobílek.  Vystudovala jsem žurnalistiku, žila chvilku v USA, v Praze jsem pak pracovala například v rubrice názory MF DNES jako editorka.
Píšu články a fejetony do různých časopisů a zabývám se firemním PR.

Na svět se dívám optikou liberální feministky. Mám velmi ráda milé a chytré muže, kteří si nemyslí, že žena je jen služka a ozdoba, ale životní partnerka a u ženy ocení inteligenci a vtip.

Od roku 2007 do května 2017 jsem pracovala pro iDNES.cz - jako administrátorka tohoto blogu, pozici adminky jsem opustila na protest proti zásahům majitele Andreje Babiše do obsahu novin. Cítím, že nemohu být po těchto událostech součástí značky iDNES a MF DNES..
Odcházím sem: https://boehmova.blog.sme.sk/