Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Obdivuji Vaši skladbu slov a písmenek, paní Terezo.R^V

2 0
možnosti
Foto

Jak už píše pan Jílek, denní chleba a pro mne poučení.

Řešení - tak nějak odfouknout své ego, které mne dusí a po ránu se podívat upřeně do zrcadla a chvilku se sám sobě smát.

Jinak R^

1 0
možnosti
TB

Mně na tom přijde zásadní sdělení také to, že akce plodí bohužel reakci. Nemůže nikdo po jedné straně chtít, aby zůstala neustále hodná, když druhá strana trvale nerespektuje daná pravdila pro mír. Pak se spustí zbytečná válka...

0 0
možnosti
Foto

Terezo, ráda jsem si Vás přečetlaR^;-)

1 0
možnosti
TB

Děkuju, jsem taky moc ráda, že jste si mě přečetla :-)R^R^R^R^R^

1 0
možnosti
JR

J56a47r71a 75R49a94n67k

19. 11. 2016 5:23

Prekvapila jste mneR^R^

1 0
možnosti
Foto

Každý z nás je "taktrochu..." (doplňte si sami vhodný výraz) a musí se s tím nějak srovnat. Přeju hezký víkend.:-):-):-)

1 0
možnosti
JJ

J40a82n 59J18í11l27e76k

18. 11. 2016 18:52

No, to je jeden z mých denních chlébíčků. Jo jo. :-):-)

1 0
možnosti
LI

Ano, když lidé neumí říct - promiň, odpusť - to je zlé, moc zlé.R^

1 0
možnosti

Terezo, teda! Vy dovedete překvapit "jiným soudkem"!

Palec nahoru!

4 0
možnosti
TB

Jsem žena mnoha tváří... :-)))))))))) Děkuju

3 0
možnosti
Foto

Skvele napsano a popsano. Teda az trochu mrazilo v zadech. Moc dekujuR^

3 0
možnosti
TB

Děkuju! I mě mrazilo...

1 0
možnosti
  • Počet článků 393
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4521x
Nová knížka pohádek Zuzanka a Goldýš mi vychází právě nyní, už je v knihkupectvích nebo možno koupit i přímo na www.boehmova.cz

Aktuálně spolupracuji s časopisem Reflex. Ráda píšu fejetony, pohádky a básničky. Vyšly mi zatím dvě knížky Matka z cukru a oceli a pohádky Zajíček Zlobílek.  Vystudovala jsem žurnalistiku, žila chvilku v USA, v Praze jsem pak pracovala například v rubrice názory MF DNES jako editorka.
Píšu články a fejetony do různých časopisů a zabývám se firemním PR.

Na svět se dívám optikou liberální feministky. Mám velmi ráda milé a chytré muže, kteří si nemyslí, že žena je jen služka a ozdoba, ale životní partnerka a u ženy ocení inteligenci a vtip.

Od roku 2007 do května 2017 jsem pracovala pro iDNES.cz - jako administrátorka tohoto blogu, pozici adminky jsem opustila na protest proti zásahům majitele Andreje Babiše do obsahu novin. Cítím, že nemohu být po těchto událostech součástí značky iDNES a MF DNES..
Odcházím sem: https://boehmova.blog.sme.sk/