Diskuse

Povídka: Heligón

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Přidávám se k níže diskutujícím Tomášovi a Davidovi, skvěle napsáno v jinotaji nástrojů a závěr "šťastně až do smrti" je R^. Díky Terezo.V

2 0
možnosti
Foto

Terezo, rád Vás čtu... tohle je fakt dobrý. Má pravdu níže diskutující pan Vlk, že tohle chlap nikdy nenapíše, my jsme takový jednodušší biologický druh a potřebujeme všechno tak nějak po lopatě a ještě bez příkras.

R^

2 0
možnosti

Moc děkuju, Tomáši. Jsem ráda, že se vám to líbí, to je pro mě nejlepší pohlazení. A že přijdete a čtete. R^

1 0
možnosti

D89a15v94i98d 32V14l78k

21. 2. 2017 7:05

Velmi jemně a pečlivě upředeno.Tak žensky.To by chlap nenapsalR^

3 0
možnosti

D85a15v39i91d 48V53l72k

21. 2. 2017 8:35

Ještě jsem chtěl dodat , že mě mrzí, že si takový blog přečte tak málo lidí a má tak malou Karmu. Je to problém čehokoliv trochu náročnějšího na tomto blogu a to mě mrzí. Sebevražda je pak doslova napsat do nadpisu povídka.To je takřka autorská sadomasochie. A hlavně mě to štve v souvislosti s tím, že mezi nejčtenějšími blogy tohoto týdne je zase dvakrát příšernost od paní Přikrylové. To se přiznám, že pak přemýšlím, jestli to psaní má vůbec nějaký smysl.:-(

3 0
možnosti

Jo, jo...dobrý akord...a následná disharmonie. Jak to tak někdy chodí...R^

2 0
možnosti

Ano... někdy je to komplikované. Zvláště, když se do cesty připletou nějaké heligóny... :-);-D;-D;-D;-D;-D

1 0
možnosti