Diskuse

Povídka: Moje poslední dobrodružství

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Čtyři roky je "brnkačka", znám podobný případ, kdy se sešli po 30 letech;-D. A bez pasu. Jako vždy, bezva,R^V

1 0
možnosti

Jojo, to máte pravdu. Ale já jsem navazovala na text píšničky Closer od Chainsmokers: "And four years, no calls. Now you're looking pretty in a hotel bar." :-)

1 0
možnosti
Foto

No, každej jsme nějakej. Někdo je na zadek, někdo na poprsí a někdo si holt potrpí na pas. Koneckonců, ono to objímání má něco do sebe. R^

(terminologická poznámka: těm prvním se říká "zadáci", těm druhým "kozáci" a těm posledním... no, nebo to raději nebudeme rozvádět) :-)

3 0
možnosti
Foto

:-) dobrodrúžo, co se snad v dobré družení obrátiloR^

2 0
možnosti

D56a98v47i56d 69V15l16k

26. 2. 2017 19:31

Krása a protože jsem v podstatě romantik věřím, že nakonec odletěla:-)

2 0
možnosti

Jasně, že odletěla... Taky jsem Roman s tyčkou :-) :-)

1 0
možnosti

Děkuji, Tomáši. To mě těší.

0 0
možnosti

Terezo, jak Vy to děláte? (tedy já vím, proto jen ta řečnická:-))

Opět skvělá vztahová analýza...R^

2 0
možnosti

Děkuju... Moc mě to bavilo. :-) Tak jsem ráda, že to někoho baví i číst.

1 0
možnosti
Foto

uFF.... Nedávno jsem (snad) tahle dobrodružství dořešila.R^

1 0
možnosti

Tak držím palce, ať je to hotové a rychle přebolí. V

0 0
možnosti

Tak mě to po ránu nějak uvrhlo do sentimentální nálady. Moc pěkné:-):-)

1 0
možnosti

Moc děkuji, snad jsem vám tedy nezkazila neděli...V

0 0
možnosti
Foto

R^ Inu, těžko posuzovat cesty, po kterých se nešlo, natož, na které křižovatce z nich odbočit, či ne. A návraty? Nevstoupíš do stejné řeky;-)

3 0
možnosti

Souhlasím, ale ten motiv se mi líbil, tak jsem si ho zpracovala :)

1 0
možnosti