Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Z mých zhoub chybí ještě kokosový suk české výroby, peprmintky v čokoládě a pořádný kus mléčné čokolády ;-):-);-D S výronem nikam nedojdu a manžel nosí: pórek, mrkev, ředkvičky... ;-€

0 0
možnosti
Foto

Ach bože... ach bože... ach bože... jaká to slast.... děkujuV

0 0
možnosti
DV

D96a30v44i18d 26V75l75k

22. 3. 2017 19:21

Tak jsem se rozhodl, že letos nenominuju celebrity, ale pokušitelky .Můžu nominovat i Tebe, když seš ta zlá adminka? Ale vážně když občas něco i napíšeš je to vždy dobrý.

1 0
možnosti
TB

Nene, zlé adminky nesoutěží. Prosím nehlasuj pro mě, tvůj hlas by propadl. Ale moc děkuju za uznání, vážím si toho. TB

0 0
možnosti
TG

R^Blog bezpochyby sponzorován Českou stomatologickou komorou....:-)

4 0
možnosti
Foto

teda takhle rozdmychávat nacionalistické vášně... ;-DR^

2 0
možnosti
TB

že jo.... jsem to potvora! Co když to zjistí muslimové! Vykašlou se na Angelu a vezmou cukrářství útokem... Co si pak bez rakviček počne dělnická strana????8-o8-o8-o8-o8-o

0 0
možnosti
TB

Ano, ráda. Je to

Erhartova cukrárna· Vinohradská 2022/125

0 0
možnosti
TH
FV

A mně je to jedno. Miluju všechno sladký, národnostní rozdíly nedělám. :-)

2 0
možnosti
TB

Tak je to asi nejlepší :-) R^R^R^R^R^

0 0
možnosti
TH

Fotky vypadají opravdu úžasně, můžete prozradit kde jste fotila fotku č. 1? :)

1 0
možnosti
Foto

Kofila, Horalky, Fidorky, Koňakové špičky... kdyby už nic jiného, tak jen proto Česko tak miluju. Nádherné fotky.

1 0
možnosti
Foto

R^Terko, už zase riskujete, že Vám to sním:-)

1 0
možnosti
TB

Tentokrát klidně... Domů jsem si nic nepřinesla. Já tohle právě nejím, takže fotky jsou z obchodu...

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS