Diskuse

Fotoblog Lahůdky: zpět ke slanému

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Polaždé udělám stejnou chybu a vlezu na fotoblog s jídlem :)) jdu něco zobnout :))R^

1 0
možnosti

Jojo.. to bude tou mojí oblíbenou písní: You ́re my favourite mistakeod Sheryl Crow :-)

1 0
možnosti
Foto

Jak praví klasik: Tam u Vás v kuchyni, tam musí být krásně.R^

1 0
možnosti

U nás v kuchyni se toho moc neodehrává... :-) Ale v kuchyních restaurací, tam jsem jako doma. Díky. T

1 0
možnosti

D96a79v50i27d 82V43l68k

29. 3. 2017 21:10

Parádní kousky, teda až na ty mrkvové špalky s dresingem.;-)

1 0
možnosti

To je moje oblíbené... :-)

1 0
možnosti

Jsem na rozpacich, je to serano, nebo Schwarzwälder Schinken? A jak ma clovek drzet pust od masopustu, kdyz je zde tak nestydate predkladate takove lahudky?

1 0
možnosti

Jsem strašlivá pohanka (né ta kaše) :-)

0 0
možnosti

bez vahani priznavam, ze bych sezral lautr vsechno...

1 0
možnosti

Tak dost, paní Boehmová. Mažu si Vás z mobilu. Už mám naslintáno až až.

btw, ta 2. fotka je sýr? A kterej?

1 0
možnosti

To by měl být rakouský Bergkäse Tiroler Adler. Zdravím a snad tato informace zarazí vaše rozhodnutí... :)R^

1 0
možnosti

Terezo, tak to je úplně jiná "káva" než minule! Tady bych to plenila jedno po druhém;-D Ano, maso označené srdíčkem, uheráček....jo, tomu rozumím.

A samože krásné fotky! Díky!

1 0
možnosti

Děkuju! Taky to tak vnímám. :-) Tohle jsem narozdíl od minule spořádala téměř všechno vlastními silami.... Teď musím každý den do posilovny a stějně je to málo :-) Ale co by byl život bez lahůdek? VVVV

1 0
možnosti
Foto

R^ Za ta ,,masíčka" pak obzvláště;-)

1 0
možnosti