Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Terezko, bylo mi ctí být blogerkou pod Vaším adminským dozorem. Přeju hodně štěstí v další cestě bez blogu. Včera to bylo moc fajn setkání, ovšem s jedním kazem. Viděla jsem Vás poprvé a naposledy jako blogerskou adminku...

2 0
možnosti
TB

Děkuju Zuzko, to je od vás milé. Také jsem vás ráda poznala na živo. A díky.

0 0
možnosti
MV

Lepší by bylo, kdyby z idnesu spíše odešli zprofanovaní lidé jako jsou Palata, Mánert nebo Barochová.

3 0
možnosti
AK

Tak to vysvetluje hodne, co uz jsem si dlouho o iDNESu myslel. Je to skoda, ale Vam preji hodne stesti. Dobrym a uprimnym lidem se dari vsude:)

3 0
možnosti
TB

Děkuji vám moc za hezká slova. Vážím si jich. I vám vše dobré.

0 0
možnosti
Foto

Škoda, budete chybět, ale věřím, že jste si to dobře rozmyslela.

Tak hodně štěstí. R^

3 0
možnosti
TB

Díky Honzo, rozmyslela. Mně taky budete chybět. Jak víte, píšu pohádky, tak v téhle pohádce už brzy Andrej půjde od válu, volby prohraje a také ty noviny prodá, protože mu klesne náklad a nikdo to nebude číst. A já se pak ráda vrátím... Ale to víte... pohádky.

4 0
možnosti
SS

Hodne stesti v zivote a dalsi praci.

2 0
možnosti
TB

Děkuji vám. I vám vše dobré.

0 0
možnosti
SS

Nekdy jsme spolu nesouhlasili, ale vas pristup k vedeni/majiteli ocenuji.R^

1 0
možnosti
TB

Děkuji. Hlavní je, že se shodujeme v základních principech :) Zdravím a děkuji.

0 0
možnosti
Foto

Mrzí mě to. Děkuji za všechnu pomoc a rady. :-(

2 0
možnosti
TB

Také děkuju za podporu v nelehkých chvílích. Pamatuji si to dobře a vážím si toho. Mějte se krásně!

0 0
možnosti
Foto

Velký respekt, správné rozhodnutí, hodně štěstí v jiném médiu a snad i lepší době... ;-)

3 0
možnosti
TB

Moc děkuji! Pavle díky i za vaše příspěvky na blogu i v diskusi, byla vždy radost to číst. Vážím si vás za vždy racionální přístup k věci a tématům.

0 0
možnosti
ZS

Život je jako řeka, a ačkoli se to může někdy zdát, řeka se nikdy nezastaví. A proto i my občas, když už nad jezem stojíme a převalujeme se dlouho, musíme jít dál.

Děkuju, že jsem měla příležitost tě poznat i osobně.

Na blozích mi budeš chybět, ale já se s tím srovnám. Ať je tok tvé řeky jen prosluněný sluncem...

P.S.: neloučím se s tebou, věřím, že se zase někde sejdeme osobně a virtuálně zůstávám s tebou!

3 0
možnosti
Foto

Terezo, děkuju za všechno a moc si Vašeho rozhodnutí vážím. Pamatujte, že když pán bůh zavře dveře, vždycky otevře okno. Ať je to Vaše dvoukřídlé francouzské a za ním krajina Vašich snů....VVV

5 0
možnosti
TB

I vám Šárko moc děkuji za milá slova a hezké články, na kterých vždy vidět je spousta práce.

0 0
možnosti
  • Počet článků 393
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4521x
Nová knížka pohádek Zuzanka a Goldýš mi vychází právě nyní, už je v knihkupectvích nebo možno koupit i přímo na www.boehmova.cz

Aktuálně spolupracuji s časopisem Reflex. Ráda píšu fejetony, pohádky a básničky. Vyšly mi zatím dvě knížky Matka z cukru a oceli a pohádky Zajíček Zlobílek.  Vystudovala jsem žurnalistiku, žila chvilku v USA, v Praze jsem pak pracovala například v rubrice názory MF DNES jako editorka.
Píšu články a fejetony do různých časopisů a zabývám se firemním PR.

Na svět se dívám optikou liberální feministky. Mám velmi ráda milé a chytré muže, kteří si nemyslí, že žena je jen služka a ozdoba, ale životní partnerka a u ženy ocení inteligenci a vtip.

Od roku 2007 do května 2017 jsem pracovala pro iDNES.cz - jako administrátorka tohoto blogu, pozici adminky jsem opustila na protest proti zásahům majitele Andreje Babiše do obsahu novin. Cítím, že nemohu být po těchto událostech součástí značky iDNES a MF DNES..
Odcházím sem: https://boehmova.blog.sme.sk/