Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Zdravím Vás a přeji hodně štěstí v nové práci. Vašeho rozhodnutí si velmi vážím, i když bych byl radši, kdybyste k němu nemusela dojít. R^

1 0
možnosti

Děkuju, také bych byla raději, kdyby to šlo jinak. Mějte se moc hezky. TB

0 0
možnosti

Terezko, jak jsem řekla na srazu. Je mi Tvého odchodu moc líto, ale moc si Tě za to vážím a z celého srdce přeji hodně štěstí a pohody v práci a životě. A kéž i další Tvá práce je pro Tebe takovou srdcovkou V

1 0
možnosti
Foto

Škoda, přeškoda, Terezo :-(, ale mám pro odchod pochopení. Vždy jsem si říkala, jak je pro adminy těžké plout mezi Skyllou a Charybdou ...

2 0
možnosti
Foto

Terezko, Váš odchod mě moc mrzí. Rozmyslete si to ještě, prosím, vždyť nepracujete pro AB, ale pro nás. A pro nás jste těžko nahraditelná:-(

2 0
možnosti

Jste moc laskavý, děkuji vám. To rozhodnutí nebylo snadné, mám fajn kolegy a dost se nám teď s blogy dařilo, máme připravenou krásnou kampaň k 10 letům, která se teď spustí.... ale někdy jsou některé věci důležitější, než osobní pohoda. A já prostě nechci svou prací přispívat k úspěchu jeho serveru, který ztratil důvěryhodnost. Ani svoje jméno spokovat s MAFROU, dokud je on vlastník. Ale moc děkuji. Třeba to má Andrej za pár... a noviny, kterým klesne - po těchto skandálech - doufám čtenost, protože události posledních dní a všechny ty lži a zlodějiny snad uvidí i poloslepý dosavadní příznivec AB - prodá. Jsem duší optimistka... :-) Mějte se krásně Honzo a díky za vaše články i všechny ty kočky. R^

1 0
možnosti
Foto

Terezo, vážím si lidí, kteří nejdou s davem, ale s vlastním svědomím a vědomím. Přeji Vám, ať najdete čistější a dobré vody. Vážím si i Vašeho prohlášení a doufám, že většina z vás mladých má obdobný přístup k životu jako Vy. Přeji Vám i Vaší rodince hodně zdraví, štěstí a lásky :-)

2 0
možnosti

D78a45v72i16d 82V11l48k

7. 5. 2017 7:16

Víš Teri já doufám ,že se budeme potkávat dál aspoň třeba na Fcb.Jsi charakterní,chytrá a vtipná holka a já Tě prostě mám obyčejně lidsky rád a chtěl jsem Ti ještě poděkovat za spolupráci.:-)

1 0
možnosti

Ahoj, to určitě budeme. Nebojím se, že bychom se sobě ztratili. A taky díky.

0 0
možnosti
Foto

Milá Terezo, Každému člověku se stane, že se před ním objeví ta vteřina, kdy se musí prostě rozhodnout. A má na výběr, jestli zůstane svůj, nebo tak nějak přežívá a pokračuje s tím, že se sám před sebou omlouvá, že se vlastně nic moc neděje. Tvého rozhodnutí si nesmírně vážím s vědomím, že nějakou dobu nebudeš také můj administrátor. Jsem však přesvědčen, že Boží mlýny melou i dobré zrno, které zase někde vyraší.

Hodně štěstí a lásky v životě Ti přeji.

1 0
možnosti

Děkuju Tomáši, za tvá slova i za tvé skvělé, čtivé a nápadité články, které jsem moc ráda četla a vždy se na ně těšila. Probrali jsme to důkladně na srazu a děkuji za podporu, vážím si toho. Máš pravdu.... z toho alibismu těch, co zůstavají, je člověku smutno. Ale to se nedá nic dělat, pevně doufám, že také mají hranici, za kterou nebudou ochotnii zajít. Uvidíme.

0 0
možnosti
Foto

Za tohle rozhodnutí R^

Hodně štěstí v nové práci.

1 0
možnosti

P59e17t95r 11U48h16e12r

7. 5. 2017 0:02

Přeji Vám hodně štěstí.

2 0
možnosti
  • Počet článků 393
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4521x
Nová knížka pohádek Zuzanka a Goldýš mi vychází právě nyní, už je v knihkupectvích nebo možno koupit i přímo na www.boehmova.cz

Aktuálně spolupracuji s časopisem Reflex. Ráda píšu fejetony, pohádky a básničky. Vyšly mi zatím dvě knížky Matka z cukru a oceli a pohádky Zajíček Zlobílek.  Vystudovala jsem žurnalistiku, žila chvilku v USA, v Praze jsem pak pracovala například v rubrice názory MF DNES jako editorka.
Píšu články a fejetony do různých časopisů a zabývám se firemním PR.

Na svět se dívám optikou liberální feministky. Mám velmi ráda milé a chytré muže, kteří si nemyslí, že žena je jen služka a ozdoba, ale životní partnerka a u ženy ocení inteligenci a vtip.

Od roku 2007 do května 2017 jsem pracovala pro iDNES.cz - jako administrátorka tohoto blogu, pozici adminky jsem opustila na protest proti zásahům majitele Andreje Babiše do obsahu novin. Cítím, že nemohu být po těchto událostech součástí značky iDNES a MF DNES..
Odcházím sem: https://boehmova.blog.sme.sk/