Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moc držím palce pro působení na blogu Sme R^ :-)

1 0
možnosti
Foto

To je škoda, že odcházíte, měla jsem Vás ráda. Pokud zde ale jako blogařka zůstanete, budu Vás číst. A hodně úspěchů na novém pracovišti! :-)R^

1 0
možnosti

Díky moc. Zatím jsem se přestěhovala na SME.sk. https://boehmova.blog.sme.sk/

0 0
možnosti

:-)ukládám si a zároveň posílám pozdravení a přání všeho dobrého :-)

1 0
možnosti

skvělý, jdu se zaregistrovat :-). Také se těším na Tvoje články a drž se R^

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Terezo, dnes jsem se registroval na sme. Těším se na Tvoje články.

Měj se fajn a mám radost, že se známe. V

1 0
možnosti
Foto

H16a78n72a 81V80l86k37o71v44á

14. 5. 2017 19:31

Inu, s administrátory jsem nikdy moc nekamarádila (spíše z jejich strany;-), ale chápu...).

Jako disidentku si Vás ukládám...

0 0
možnosti

Proč ne, ale to není něco slušného s koncovkou "cz" ? ... když už např. i blog Lidovek "nepochopitelně" skočil. Mějte se hezky ;-D

1 0
možnosti

Zatím se rozhlížím... Ale sme má krásně stejný systém, jako je ten náš. Přechod je pro mě tedy velice snadný, znám všechna jeho zákoutí, plusy i mínusy. Ale uvidíme.... Jinak většina zpravodajských serverů v ČR již blogy nemá, novinky je zrušily, lidovky jsou zrušeny - jsou to dnes již spíše názory vybraných autorů, kde nejde jen tak přijít a registrovat se. Blogovací servety typu blogerka mě moc nelákají, i když nevylučuji, že je časem nevyzkouším.

Díky moc za reakci.

0 0
možnosti

Tak mnoho štěstí s tím sme.sk. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 393
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4521x
Nová knížka pohádek Zuzanka a Goldýš mi vychází právě nyní, už je v knihkupectvích nebo možno koupit i přímo na www.boehmova.cz

Aktuálně spolupracuji s časopisem Reflex. Ráda píšu fejetony, pohádky a básničky. Vyšly mi zatím dvě knížky Matka z cukru a oceli a pohádky Zajíček Zlobílek.  Vystudovala jsem žurnalistiku, žila chvilku v USA, v Praze jsem pak pracovala například v rubrice názory MF DNES jako editorka.
Píšu články a fejetony do různých časopisů a zabývám se firemním PR.

Na svět se dívám optikou liberální feministky. Mám velmi ráda milé a chytré muže, kteří si nemyslí, že žena je jen služka a ozdoba, ale životní partnerka a u ženy ocení inteligenci a vtip.

Od roku 2007 do května 2017 jsem pracovala pro iDNES.cz - jako administrátorka tohoto blogu, pozici adminky jsem opustila na protest proti zásahům majitele Andreje Babiše do obsahu novin. Cítím, že nemohu být po těchto událostech součástí značky iDNES a MF DNES..
Odcházím sem: https://boehmova.blog.sme.sk/