Fotoblog Lahůdky: zpět ke slanému

Minule jsme společně vychutnali české sladkosti. Dnes si konečně můžeme dát i něco slaného. I když ani káva, štrůdl a koláčky nebudou chybět.
Autor: Tereza Boehmová | středa 29.3.2017 11:20 | karma článku: 16,07 | přečteno: 529x
  • Další články autora

Tereza Boehmová

Fotoblog: Pojďme na dezerty

28.2.2017 v 11:07 | Karma: 17,44

Tereza Boehmová

Povídka: Heligón

20.2.2017 v 11:50 | Karma: 14,94

Tereza Boehmová

Fotoblog: Lahůdky 7

19.1.2017 v 11:23 | Karma: 16,07

Tereza Boehmová

Povídka: Na exkurzi v pekle

13.12.2016 v 10:41 | Karma: 26,18
  • Počet článků 393
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4521x
Nová knížka pohádek Zuzanka a Goldýš mi vychází právě nyní, už je v knihkupectvích nebo možno koupit i přímo na www.boehmova.cz

Aktuálně spolupracuji s časopisem Reflex. Ráda píšu fejetony, pohádky a básničky. Vyšly mi zatím dvě knížky Matka z cukru a oceli a pohádky Zajíček Zlobílek.  Vystudovala jsem žurnalistiku, žila chvilku v USA, v Praze jsem pak pracovala například v rubrice názory MF DNES jako editorka.
Píšu články a fejetony do různých časopisů a zabývám se firemním PR.

Na svět se dívám optikou liberální feministky. Mám velmi ráda milé a chytré muže, kteří si nemyslí, že žena je jen služka a ozdoba, ale životní partnerka a u ženy ocení inteligenci a vtip.

Od roku 2007 do května 2017 jsem pracovala pro iDNES.cz - jako administrátorka tohoto blogu, pozici adminky jsem opustila na protest proti zásahům majitele Andreje Babiše do obsahu novin. Cítím, že nemohu být po těchto událostech součástí značky iDNES a MF DNES..
Odcházím sem: https://boehmova.blog.sme.sk/