Ten super extra vlastenecký fotoblog, co potěší nacionalistu i člověka žijícího v cizině

Pani, vy fotíte pořád jen ty cizácké dezerty! A co ty naše, krásné... české! To byly reakce, které mi občas přišly po uveřejnění mých fotoblogů. Ti lidé mají pravdu! Vždyť já opravdu nefotím ty věnečky, laskonky, špičky... 

... marokánky a další. Je to proto, že se v nich ani nevyznám. U nás doma, když jsem byla malá, se nikdy moc sladké české nejedlo a tak deserty kromě narozeninových oslav, pojídám především na dovolených, kde se neovládám. Jinak jsem na slané.

Z těch českých mi vlastně chutnají jen hořické trubičky, vánoční včelí úly, štrůdl, čokoláda kofila a linecká kolečka. A tak jsem se rozhodla potěšit srdce vyčítavého nacionalisty i člověka, který má české sladkosti rád, žije třeba v zahraničí a občas se mu zasteskne. Byla to pro mě zajímavá zkušenost a také chci poděkovat všem prodavačkám, které mě nechaly si produkty vyfotit, aniž bych si je musela koupit. Protože nevím, co bych s nimi doma dělala.  Moc krému...
Při focení těch českých lahůdek mi došlo, že i když máme na spoustu věcí různé názory a neumíme se shodnout v názorech na Zemana, Babiše a EET, tak co se týče dobrého jídla, tam si většinou spokojeně společně chroupeme a nehádáme se. Kéž by takových věcí bylo na světě vícero.
Dobrou chuť!

P.S. Vím, že jsem zdaleka nepostihla všechny lahůdky české sladké kuchyně. Klidně do diskuse napište, co vám chybělo, budu lovit dál. Kobliha je vynechaná záměrně :-)

české

Je to tam napsáno... věneček. Ale nějaký up-grade věnečku s karamelem.

 

Autor: Tereza Boehmová | úterý 21.3.2017 8:52 | karma článku: 22,96 | přečteno: 1112x
  • Další články autora

Tereza Boehmová

Fotoblog: Pojďme na dezerty

28.2.2017 v 11:07 | Karma: 17,44

Tereza Boehmová

Povídka: Heligón

20.2.2017 v 11:50 | Karma: 14,94

Tereza Boehmová

Fotoblog: Lahůdky 7

19.1.2017 v 11:23 | Karma: 16,07

Tereza Boehmová

Povídka: Na exkurzi v pekle

13.12.2016 v 10:41 | Karma: 26,18
  • Počet článků 393
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4521x
Nová knížka pohádek Zuzanka a Goldýš mi vychází právě nyní, už je v knihkupectvích nebo možno koupit i přímo na www.boehmova.cz

Aktuálně spolupracuji s časopisem Reflex. Ráda píšu fejetony, pohádky a básničky. Vyšly mi zatím dvě knížky Matka z cukru a oceli a pohádky Zajíček Zlobílek.  Vystudovala jsem žurnalistiku, žila chvilku v USA, v Praze jsem pak pracovala například v rubrice názory MF DNES jako editorka.
Píšu články a fejetony do různých časopisů a zabývám se firemním PR.

Na svět se dívám optikou liberální feministky. Mám velmi ráda milé a chytré muže, kteří si nemyslí, že žena je jen služka a ozdoba, ale životní partnerka a u ženy ocení inteligenci a vtip.

Od roku 2007 do května 2017 jsem pracovala pro iDNES.cz - jako administrátorka tohoto blogu, pozici adminky jsem opustila na protest proti zásahům majitele Andreje Babiše do obsahu novin. Cítím, že nemohu být po těchto událostech součástí značky iDNES a MF DNES..
Odcházím sem: https://boehmova.blog.sme.sk/