Můj blog najdete nyní "v exilu" na sme.sk

Jak už víte, odešla jsem z pozice administrátorky blogu iDNES.cz na protest proti zneužívání médií vlastněných šéfem ANO Andrejem Babišem pro vlastní politické potřeby.

Když Andrej Babiš zničil pověst novin a blogu, které jsem měla ráda a 15 let (5 let v redakci MFD a 10 let na blogu) spoluvytvářela, hledala jsem jiné působiště a nakonec si řekla... Když Andrej SEM, tak já TAM.

A budu teď mít blog na SME.sk...

Mám tam založený profil s jednou básničkou z roku 2014... když jsme testovali jejich systém, který je stejný jako ten idnesovský - graficky, i funkcemi. Vlastně mi to poradil Ládík Větvička - díky! Brzo se na to vrhnu a začnu tvořit tam. Uvidíme, zda mě Slováci přijmou nebo si budu muset hledat něco dalšího. Takže nyní se budeme vídat zde:

https://boehmova.blog.sme.sk/

Tento blog samozřejmě zveřejňuji jen jako soukromý - pro ty čtenáře, které zajímalo, kam se přestěhuji. Moc díky za celá ta léta přízně.

Články na slovenském blogu:

Česká politika a „to-jsem-nebyl-jájové" 23.5. 2017

Fotoblog Bratislava z 18.5. 2017

První článek na SME:
Kauza Babiš: Co se do rozhovoru pro pořad Newsroom nevešlo

 

Autor: Tereza Boehmová | neděle 14.5.2017 17:38 | karma článku: 15,79 | přečteno: 725x