Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Miminko Anna půjde do školy

Miminko Anna šlo dneska naposledy do školky. Od září se už budeme vydávat jiným směrem, na tramvaj a s taškou… Dneska ráno se mi chtělo brečet dojetím, když jsem ji viděla, jak si sebevědomě  s květinou naposledy vykračuje po školkových schodech.

www.dreamphoto.cz - Radek Mikuláš

Před třemi lety je vrávoravým krokem vyšla jen s pomocí a za ruku. Jedna etapa v jejím životě je pryč a já to můžu jenom z povzdálí sledovat a radovat se s ní.

Jejích šest let života nebylo zrovna bez potíží, pronásledovaly nás dětské nemoci a víc než v kolektivu jsme trávily doma s čajem a vitamíny nebo v nemocnicích s kapačkou v ruce, fuj. Ale když byla zdravá, užívaly jsme si, co to šlo. A myslím a doufám, že si bude z téhle etapy pamatovat víc, než jen bílé pláště.

Věřím, že těch dalších nějméně 100 let :) jejího života už bude převážně zalitých sluncem a když už přijde trápení, tak malé a rychlé, bez trvalých následků.

„Mít dítě“ mě změnilo od základů, „moje“ šlo stranou. Zvykla jsem si (a víte, že to pro mě nebylo vůbec lehké) na vedlejší podpůrnou roli oblíkačky, svlíkačky, utíračky a hlavně nosičky (často pěkně zpoceného osla, na kterého se pověsí pět taštiček, svetr, bunda, pití, svačina, plenky, nákup a tak vůbec všechno, co dítě myslí, že by mělo mít sebou nebo někde posbírá cestou).  

Moje obrovské já, ač nerado, ustoupilo stranou, protože „já“ už svoje krásné dětství mělo a je načase hrát chvíli vedlejší roli, místo té hlavní. Ale vedlejší role není vůbec špatná. Před sebou tlačíte šikovné, ve vašich očích to nejkrásnější dítě (nebo dvě :)), které podle vás obsahuje schopnosti a nadání, které vy jste nemohli nebo neuměli rozvinout. Učíte ho všemu, co uznáte za vhodné a ono jako houba nasává a překvapuje vás svými úspěchy. Vy se usmíváte opodál, mimo záři reflektorů a je vám tak nějak dobře.

 Když jsem psala o degeneraci, kterou na mě spáchalo mateřství, nečekala jsem, že bude skutečně dokonána. Teď s úsměvem říkám, že je. Mít děti je šílená dřina, drazí přátelé, ale je to velmi často i fakt pěkný. Takže i přes to všechno, mohu doporučit.

Krásné léto!

Tereza

Autor: Tereza Boehmová | pátek 29.6.2012 12:35 | karma článku: 19,16 | přečteno: 2044x
  • Další články autora

Tereza Boehmová

Knížka pohádek Zuzanka a Goldýš slavnostně pokřtěna a vypravena do světa

Publikuji (jako soukromý blog) pár fotografií z uvedení knížky pohádek Zuzanka a Goldýš na trh. Na křtu panovala veselá atmosféra, přišlo hodně lidí a spoustu podpisů si užily i dvě ilustrátorky Anna a Emma Boehmovy.

8.11.2018 v 17:03 | Karma: 5,71 | Přečteno: 299x | Diskuse| Média

Tereza Boehmová

Pozvánka na křest knihy Zuzanka a Goldýš

Milí čtenáři a blogeři, podařilo se mi dopsat knížku pohádek Zuzanka a Goldýš, která se teď objevila v kamenných obchodech i online knihkupectvích. Srdečně Vás zvu na křest 18.10. 2018, v 17:00. Neoluxor, Václavské nám. 41, PH 1.

30.8.2018 v 20:24 | Karma: 7,08 | Přečteno: 297x | Diskuse| Kultura

Tereza Boehmová

Milí voliči Andreje Babiše, prosím odpusťte si už…

Znáte ten příběh... Byla krásná, mladá, sexy, zdála se čestná, přímá a upřímná, přísahala vám věrnost a vy jste s ní vstoupili dobrovolně a s velkou parádou do svazku manželského.

11.10.2017 v 14:12 | Karma: 44,09 | Přečteno: 8154x | Diskuse| Politika

Tereza Boehmová

Nové články na boehmova.blog.sme.sk

Toto je soukromý článek, kam si budu postupně přidávat odkazy na texty, které zveřejním na blogu sme.sk. Je určen těm čtenářům, kteří rádi četli moje texty - aby je nemuseli hledat. Stačí prokliknout.

23.5.2017 v 11:29 | Karma: 12,65 | Přečteno: 558x | Diskuse| Společnost

Tereza Boehmová

Můj blog najdete nyní "v exilu" na sme.sk

Jak už víte, odešla jsem z pozice administrátorky blogu iDNES.cz na protest proti zneužívání médií vlastněných šéfem ANO Andrejem Babišem pro vlastní politické potřeby.

14.5.2017 v 17:38 | Karma: 15,79 | Přečteno: 725x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Pro mírové rozhovory s Ukrajinou nejsou důvody, řekl Kreml. Jednat odmítá i Kyjev

27. dubna 2024  11:45,  aktualizováno  12:14

V současné době neexistují důvody pro mírové rozhovory mezi Ruskem a Ukrajinou, protože Kyjev...

KOMENTÁŘ: Jako figurky na šachovnici StB. Akce Skaut byla obří past na odboj

27. dubna 2024

Premium Odboj, nebo provokace? Před pětasedmdesáti lety, v dubnu roku 1949, vrcholila u nás akce Skaut,...

Sociální nůžky se rozevírají. Češi chudnou, ač pracují, říká antropoložka

27. dubna 2024

Minimální důstojná mzda pro rok 2023 činila 45 573 korun hrubého, vypočítala Platforma pro...

Precheza dostala novou pokutu za únik oxidu siřičitého, má zaplatit půl milionu

27. dubna 2024  11:27

Přerovská chemička Precheza dostala za únik oxidu siřičitého do ovzduší v říjnu 2014 od České...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 393
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4521x
Nová knížka pohádek Zuzanka a Goldýš mi vychází právě nyní, už je v knihkupectvích nebo možno koupit i přímo na www.boehmova.cz

Aktuálně spolupracuji s časopisem Reflex. Ráda píšu fejetony, pohádky a básničky. Vyšly mi zatím dvě knížky Matka z cukru a oceli a pohádky Zajíček Zlobílek.  Vystudovala jsem žurnalistiku, žila chvilku v USA, v Praze jsem pak pracovala například v rubrice názory MF DNES jako editorka.
Píšu články a fejetony do různých časopisů a zabývám se firemním PR.

Na svět se dívám optikou liberální feministky. Mám velmi ráda milé a chytré muže, kteří si nemyslí, že žena je jen služka a ozdoba, ale životní partnerka a u ženy ocení inteligenci a vtip.

Od roku 2007 do května 2017 jsem pracovala pro iDNES.cz - jako administrátorka tohoto blogu, pozici adminky jsem opustila na protest proti zásahům majitele Andreje Babiše do obsahu novin. Cítím, že nemohu být po těchto událostech součástí značky iDNES a MF DNES..
Odcházím sem: https://boehmova.blog.sme.sk/