Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zuzana

23. 1. 2008 17:13
moze sa to stat kazdemu

Vsetko sa zda byt ako pravda. Mna tiez trosku desi R.M., citala som nejake jeho posledne rozhovory... a zda sa, ze smeru je do prazdna. Dufam, ze sa mu podari to prekonat.

Clovek sa niekedy skutocne honi ako blazon, aby nakoniec zistil, ze sa honi iba za preludom.

0 0
možnosti

HempValley

23. 1. 2008 13:51
dotaz

koho hral v pribehu rytire? :-)

0 0
možnosti

HempValley

23. 1. 2008 13:54
Re: dotaz

aha uz sem si to vygooglil.. no je ho skoda..byl to sympatak ;-(

0 0
možnosti

Radka

23. 1. 2008 13:44
Den blbec

Dobrý den Terezo, na mě pro změnu tato zpráva vykoukla ráno z internetu, sotva jsem zapnula počítač. A rovněž mi naprosto zkazila náladu a nejsem schopná od té chvíle nic kloudného dělat, přestože bych se měla učit na minimálně 4 zkoušky, psát seminárku a 2 eseje... Heathe Ledgera zbožňuju od patnácti, kdy jsem poprvé viděla Příběh rytíře, který jsem od té doby zkoukla ikskrát. Jistě, je to naivní pohádka, ale proč ne? Na Zkrocené hoře jsem byla v kině třikrát a být lístek levnější, šla bych nejméně desetkrát... Hm, takže teď mi asi nezbyde než zalézt do postele, pustit si Příběh rytíře pomilionté, rozbalit si k tomu dvě studentské pečeti a otevřít lahvinku, vybrečet se a doufat, že ten smutek, co se usadil v srdci, zase přejde... Všem fanynkám (i fanouškům samozřejmě) upřímnou spolusoustrast! ;-(

0 0
možnosti

kuna401

23. 1. 2008 13:18
vytka autorce

Mila Terezo, velice zajimavy prispevek, samozrejme i me je lito odchodu tohoto herce. Jedina vytka k tvemu clanku snad to, ze jste si mohla odpustit to druhe post scriptum, kdyz se jedna o jakysi epitaf (pokud jste to tak zamyslela). Koho, proboha, zajima nejake tucne pismo???

0 0
možnosti

Tereza B.

23. 1. 2008 13:24
Re: vytka autorce = JE TO DULEZITE

tak si predstavte, ze je to tam proto, ze v kodexu bloggera, ktery musime dodrzovat se pise, ze nesmime pouzivat tucne pismo, tak proto. Zneuziti kodexu se tresta :0)

0 0
možnosti

jane

23. 1. 2008 11:34
diky

je mi to moc,lito,byl to obrovsky talent,skoda ho...umrit takhle mlady,vlastne na vrcholu kariery...ale i tak dik za vse heathe!!!

0 0
možnosti

zitak

23. 1. 2008 11:10
hmmmmm

;-(

0 0
možnosti
  • Počet článků 393
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4521x
Nová knížka pohádek Zuzanka a Goldýš mi vychází právě nyní, už je v knihkupectvích nebo možno koupit i přímo na www.boehmova.cz

Aktuálně spolupracuji s časopisem Reflex. Ráda píšu fejetony, pohádky a básničky. Vyšly mi zatím dvě knížky Matka z cukru a oceli a pohádky Zajíček Zlobílek.  Vystudovala jsem žurnalistiku, žila chvilku v USA, v Praze jsem pak pracovala například v rubrice názory MF DNES jako editorka.
Píšu články a fejetony do různých časopisů a zabývám se firemním PR.

Na svět se dívám optikou liberální feministky. Mám velmi ráda milé a chytré muže, kteří si nemyslí, že žena je jen služka a ozdoba, ale životní partnerka a u ženy ocení inteligenci a vtip.

Od roku 2007 do května 2017 jsem pracovala pro iDNES.cz - jako administrátorka tohoto blogu, pozici adminky jsem opustila na protest proti zásahům majitele Andreje Babiše do obsahu novin. Cítím, že nemohu být po těchto událostech součástí značky iDNES a MF DNES..
Odcházím sem: https://boehmova.blog.sme.sk/