Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

lp

25. 2. 2008 15:13
celopražské ZPS

Jsem pro ZPS, ale ať platí po celém městě. Pokud bydlím v jedné čtvrti, to nesmím jet jinam ? Když povezu vysavač do servisu, který náhodou sídlí jinde, mám ho vézt tramvají ?Tohle je prostě pakárna.

0 0
možnosti

Kirk

25. 2. 2008 16:21
Re: celopražské ZPS

Já už jsem tedy v životě jel několikrát metrem či tramvají s vysavačem a nijak mne to nepoznamenalo. Možná byste byl překvapený, jak je to jednoduché.

0 0
možnosti
AF

Toli

25. 2. 2008 15:12
Slávistický homelessák

R^R^R^

0 0
možnosti

Pavel

25. 2. 2008 15:07
jiné řešení

Vůbec nechci brát pražanům možnost parkovat před svým domem... Ale řekněte mi, proč nemůžu mít možnost před vaším domem zaparkovat v době, kdy tam nejste a místo je volné? Třeba od 9 do16 hodin? Rád si za tuto možnost i zaplatím. Vy zaplatíte 700 za to, že večer a ráno máte auto u domu, já rád zaplatím třeba 1000 za to, že modrou zónu budu moci využívat po určitou dobu. Samozřejmě pokud tu dobu překročím, musím počítat s postihem. Současný stav, kdy fakt není kde zaparkovat ani na placeném stání a modrá zóna je prázdná, je poněkud absurdní.

0 0
možnosti

lp

25. 2. 2008 15:15
Re: jiné řešení

Tohle může být klidně doplněk celopražské zóny ...

0 0
možnosti

totas

25. 2. 2008 15:00
Praha super

Nemelo by se to delit na obvody ale na mesto. Vsichńi Prazaci by meli mit narok na parkovaci kartu a ostatní to halt nechaj na parkovistích které vznikají na okrajích.Ulevilo by se doprave, kazdy by si v klidu ve svem meste mohl zaparkovat a Moravaci by byli jeste nepricetnejsi:-))))

0 0
možnosti
PP

spartaman

25. 2. 2008 15:07
Re: Praha super

To jsem také navrhoval, ale z nějakého důvodu to neprošlo. nicméně by to bylo pro Prahu ideální řešení.

0 0
možnosti

Pavel

25. 2. 2008 15:00
Placené stání Praha 7

Dělám na Praze 7 u Libeňského mostu,kde se k 1.3 zavede systém placeného parkování. Když vidím jak jsou v každé ulici umístěny cedule s vyhrazeným Parkováním pro rezidenty a nikde nevidím ani parkovací hodiny,tak se ptám? Jak to mám dělat, když jsem si dovolil se z Prahy po 40 letech odstěhovat a jsem teď nucen dojíždět autem. Takže zaplatit x tisíc pro Obvodní úřad? Nikde jsem ještě ani nezahlédl parkovací hodiny.Osazení cedulemi je všude a tam kde se není vyhrazené parkování, je nově připraven zákaz zastavení. Asi změním pracovní místo. Jestli to udělá víc lidí, tak město přijde o své daně.

0 0
možnosti
KK

kaczor1

25. 2. 2008 15:00
Souhlasím s článkem

Vozím celkem pravidelně těhotnou ženu na Prahu 3 na gynekologii. Musím ji tam vozit a brát si na to volno, pak ji vysadím a čekám nervózně na modré zóně na její návrat. Případně mohu i jezdit dokola, ale trochu se mi to prodraží.

Nechápu jedno: proč vůbec modré zóny nebo jinak barevné? Nestačilo by prosté: parkování v Praze je zpoplatněno, kdo má kartu, zaparkuje si a kdo nemá, koupí v nejbližším automatu lístek? Cena adekvátní lokalitě? Co tomu brání? K čemu poloprázdné modré zóny?

0 0
možnosti

Štěpán Binko

25. 2. 2008 15:03
Re: Souhlasím s článkem

R^

0 0
možnosti

Xanadu

25. 2. 2008 14:51
Pražáci a jejich autíčka

Žádné zóny placeného parkování, ale speciální daň z auta pro Pražáky. Řekněme 4000 měsíčně. Za to, jak svými plechovkymi neustále ucpávají celé město do té míry, že dojet někam autobusem MHD včas je přes den téměř nemožné. Chceš si vozit prdel, Pražáku? Tak plať!

0 0
možnosti

Štěpán Binko

25. 2. 2008 14:54
Re: Pražáci a jejich autíčka

Pokoj v duši, lásku k bližnímu. Že ty těm Pražákům něco závidíš nebo máš nějaký problém? ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
MM

slavek133

25. 2. 2008 14:49
!!

Milá zlatá,to není nic proti tomu,co se bude dít dál.Připravuje se zákon o tzv.chodníkovném a vzdušném.Kdo půjde po chodníku bude muset mít doklad o zaplacení permanentky pro chůzy na chodníku a kdo bude při tom ještě dýchat,tak bude muset mít další kartičku o zaplacení vzdušného.Při koupi obou kartiček bude 20% sleva.

0 0
možnosti

marta

25. 2. 2008 16:05
Re: !!

to by me zajimalo, co by delal takovy christopher reaves, ktery byl na vozicku a dychal zkrz kyslikovou bombu :-)

0 0
možnosti

martin

25. 2. 2008 14:41
..

a jinak chapu ze obcane prahy 2 si tento system pochvaluji, pro ne je totiz jednoznacnou vyhodou..na ukor jinych, ale nevidim to jinak nez tak, ze i ta 10 driv ci pozdeji neco podobneho aspon v nekterych castech zavede a budem tam kde jsme byli.

0 0
možnosti

martin

25. 2. 2008 14:33
diskriminace

ja bydlim ve vrsovicich a je to vylozene diskriminace. lidi z prahy 2 muzou parkovat KDEKOLI, ja ne. navic za chvili mi to auto skutecne k nicemu nebude protoze at pojedu kam pojedu nikde nebudu moci zaparkovat.

navic uz nejakou dobu pozoruju jev, ze tam kde jsem driv zaparkoval hned dneska misto hledam s obtizema. kde totiz parkuji obcane prahy 2 sva druha auta pripadne ti kteri kartu nemaji - z jakehokoli duvodu. samozrejme ve Vrsovicich. takze mi nezbyva nez byt pro to, aby se aspon ve Vrsovicich ( jinde v P10 zadne problemy s parkovanim nejsou) podobne karty zavedly take at aspon mam kde zaparkovat.

je to trochu nedomyslene, protoze to skutecne nic neresi, aut je porad stejne a P-2 ten problem prenesla jen na jinou radnici. kdyz se tak vecer prochazim po Vinohradech a kazde druhe misto je volne tak me popada vztek. U nas po devate, desate  hodine proste nezaparkuju.

0 0
možnosti
M

makuba

25. 2. 2008 16:19
Re: diskriminace

O podobném kroku veřejně uvažuje Praha 6, ostatní části po něm pokukují. Čím dál tím to bude horší. Pak budu smět jezdit jen po svém rajonu. Tedy jezdit sice ano, ale zastavit ne (jedině za drahé peníze vždy tam, kde nic není). Autem do práce jezdím minimálně (max 1x měsíčně a stojím na firemním dvoře). Ale občas vezu děti na kroužek, jedu něco nakoupit do menších obchodů (které nemají vlastní parkoviště) apod. Po Praze jezdím tedy málo, ale stejně mne tento systém štve.

Řešením není ani celopražská zóna, to už je skutečně diskriminace mimopražských. A jak se Praha bude chovat k nim, tak se budou jejich radnice chovat k nám.

Podle mne by zóna měla být max. na P1 nebo vůbec nikde. A to mi skutečně nejde o ty peníze, ale o princip moci občas dojet autem kde je to třeba a tam moci bezproblémove zaparkovat.

0 0
možnosti
  • Počet článků 393
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4521x
Nová knížka pohádek Zuzanka a Goldýš mi vychází právě nyní, už je v knihkupectvích nebo možno koupit i přímo na www.boehmova.cz

Aktuálně spolupracuji s časopisem Reflex. Ráda píšu fejetony, pohádky a básničky. Vyšly mi zatím dvě knížky Matka z cukru a oceli a pohádky Zajíček Zlobílek.  Vystudovala jsem žurnalistiku, žila chvilku v USA, v Praze jsem pak pracovala například v rubrice názory MF DNES jako editorka.
Píšu články a fejetony do různých časopisů a zabývám se firemním PR.

Na svět se dívám optikou liberální feministky. Mám velmi ráda milé a chytré muže, kteří si nemyslí, že žena je jen služka a ozdoba, ale životní partnerka a u ženy ocení inteligenci a vtip.

Od roku 2007 do května 2017 jsem pracovala pro iDNES.cz - jako administrátorka tohoto blogu, pozici adminky jsem opustila na protest proti zásahům majitele Andreje Babiše do obsahu novin. Cítím, že nemohu být po těchto událostech součástí značky iDNES a MF DNES..
Odcházím sem: https://boehmova.blog.sme.sk/