Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pepe

25. 2. 2008 11:51
v zasade...

s vami souhlasim, JENZE. Zkuste byt chvili chodec a zjistila byste, ze prejit ulici, kde je "hlava na hlave" aut je temer nemozne. Nehlede na matky s kocarky, ti by nejlepe potrebovali vrtulnik. Pokud budu konkretni - Rehorova, Orebitska, Husinecka - aby clovek dorazil na tu vasi "zatracovanou" tramvaj a potom treba metro. Nemozne. Ted - no problem. Tak nevim, nevim...

0 0
možnosti

Milan

25. 2. 2008 11:47
zpoplatnit auta bez garáže

Jediným řešením je zavedení poplatku za auta, která nemají vlastní garáž nebo parkovací místo (myslím, že tak nějak to funguje v Japonsku). Spoustu místa na ulici totiž blokují tito "trvale parkující", díky nimž pak nemohou krátkodobě parkovat návštěvníci restaurací, obchodů, služeb.

0 0
možnosti
MZ

Al-

25. 2. 2008 11:36
dat

On to zas takový nesmysl není. Zkuste trošku víc přemýšlet než jen chviličku. Centrum Prahy nabité k prasknutí, ale třeba v Horní Dolní je volno. Proč? Je hodně těch kteří chtějí parkovat v Praze, ale v porovnání s tím skoro nikdo kdo by parkoval někde na venkově. Když se všichni sjedou do Prahy tak prostě nebude kde parkovat. Je to na úkor místních. Reciprocita nepřipadá v úvahu. Je tady hodně zajímavých a důležitých míst kam všichni potřebují nebo chtějí, ale na úkor místních. Proč nemám kde zaparkovat před svým domem, proč mi pod okny projede 80.000 aut denně? Já jim doma pod okny parkovat ani projíždět nikdy nebudu. To že já sám budu za chvíli vetřelcem někde jinde není pravda. V zaměstnání mám parkoviště, tam kde se parkovat nikdy moc nedalo jedu jinak než svým autem, to o té maketě je trochu mimo že?

To že vás nechce nikdo navštívit je možná i trošku něčím jiným než špatným parkováním na Malé Straně. Well, you know...

0 0
možnosti

Starosta

25. 2. 2008 11:56
Re: dat

Kdybys bydlel u letiště, tak budeš taky nadávat, co ti maj letadla dělat kravál u baráku, když TY nikam nelítáš?

0 0
možnosti

Maja

25. 2. 2008 11:06
parkovací karty

Dobrý den

článek se mi opravdu líbil.Podobná situace je také v Hradci Králové, kde is si jistá firma účtuje 30 kč za půl  hodiny na Velkém náměstí.Takže majitelé hospod jsou totálně nasraní, že jim ubyli hosté....bohužel asi ani petice nepomůže a co na to radní za ODS?"Když jste líní chodit pěšky nebo jezdi MHD, tak si to zaplaťte...." tomu říkám argument,že?Takže až budou dašlí volby tak lidi budou volit komunistym protože ta buzerace co tady je, je fakt na posr........

PS:a jinak když chcete parkovací kartu v park.domě, který město nechalo vybudovat za x milionůa ještě si na to vzalo úvěr, tak si pěkně sáhnete do kapsy,protže vypláznete min 15 000,-za rok,takhle se vydělávají peníze!;-€

0 0
možnosti
PP

spartaman

25. 2. 2008 14:29
Re: parkovací karty

Trošku out. Když jsem byl v Hradci, zaparkoval jsem někde u nějakého potoka a na obědě jsem byl na náměstí (mimochodem dobrá restaurace). Takže hoteliéři a majitelé hospod být nasr... nemusí,  z mého příspěvku je zcela zřejmé, že to jde. Jak jsi říkal, je to o lenosti a lidksé hlouposti......

0 0
možnosti

Ondřej

25. 2. 2008 10:56
SOUHLAS

Dobrý den, jsem z Prahy 7 kde se parkovací karty chystají od března a musim uznat, že autorka tohoto příspěvku TREFILA HŘEBÍK NA HALVIČKU !!!!!

Celé je to nesmysl, pouze snaha jak získat další a další peníze. ;-(

0 0
možnosti

vopička antonín

25. 2. 2008 11:21
Re: SOUHLAS

Ty nejsi obyvatel Prahy7, ty jenom tak blábolíte. Jako obyvatel P7 by jsi zavedení karet jenom přivítal, neb P7 je zavalena parkujícími auty, je to odtud kousek do centra, na Letné je hezký park, na Hrad kousek, čutálisti, hokejisté, nyní i Matějská pouť. A výsledek? Praha 7 je doslova zavalena auty a auta rezidentů to nejsou!

0 0
možnosti

Mr. Attitude

25. 2. 2008 10:41
další regulace úředníčků

A jak je to se služebním autem? Můžu mít tu pitomou kartu i na služebáka, vmůžu ji mít když mám trvalé bydliště jinde, ale bydlím v podnákmu tady?8-o

Jak je to, když třeba bydlí 6 lidí ve 4+1, mohou mít stále jen jedno auto, nebo musí platit tuším 7000 výpalné na další, přestože jsou to třeba dvě generace bydlící v jednom verlkém bytě?

0 0
možnosti
JJ

Honza

25. 2. 2008 11:29
Re: další regulace úředníčků

Jedno auto na jednoho cloveka...(pocitaji se i nemluvnata a lidi bez ridicaku)

0 0
možnosti

Anonym

25. 2. 2008 10:40
stani

S placenym stanim plne souhlasim. At lide pouzivaji MHD ci chodi pesky.

0 0
možnosti

Pavel

25. 2. 2008 10:59
Re: stani

Ano, souhlas. Ale pak ať pražané prodají auta. Když je tu tak skvělá MHD nebo dochozí vzdálenost, nepotřebují je.... Doprava v Praze je taková jaká je hlavně díky pražákům, kteří po Praze pendlují....

0 0
možnosti

vanilka81

25. 2. 2008 10:34
pomezí městských čtvrtí

no, souhlasím s autorkou článku.

vím, že je potřeba regulovat počet aut v centru, ale nevím, zda toto vyřeší problém šťastně. pracuji ve firmě, která sídlí na pomezí prahy 2, 4 a 10. dům, kde sídlí, je na praze 2, slepá silnice taky spadá pod prahu 2, ale park naproti je už praha 10 a o trošku níž je praha 4. takže pokud není místo v této ulici, auto je pak v jiné městské části. pokud bychom chtěli zaparkovat na praze 2, tak bychom museli z okraje P2 bliže do centra, kde je to ještě plnější a o to asi pánům politikům nešlo, aby nás hnali do středu města. věřím tomu, že takovýchto nešťastných míst je v Praze víc. myslím, že omezení možnosti jen na jednu městskou část není dobré. možná by se měla brát v potaz konkrétní adresa a pokud někdo bydlí na pomezí, měl by mít možnost parkovat i v druhé městské části.

0 0
možnosti
JJ

Honza

25. 2. 2008 11:33
Re: pomezí městských čtvrtí

A jak myslite ze ted funguji tzv. Průnikové zony?

0 0
možnosti
C

celim

25. 2. 2008 10:00
Naprostý souhlas!

Bydlím na P3. Faktem je, že když jsem přijel později domů, tak jsem parkoval i o dvě ulice dál, ale vždy jsem místo našel. V naší ulici to bylo vždycky tak, že ráno odjeli rezidenti a nahradili je návštěvníci a odpoledne to bylo zase naopak. Já jezdil služebním autem a když jsem od někud večer přijel, tak jsem samozřejmě nejel napříč prahou na firmu, abych tam odložil auto. Teď holt musím, nebo mám další možnost, zaplatit nehoráznou sumu na daních a rezidentskou kartu navrch. Že bych se na to ...! S MHD jsem v práci o 5-10 minut později, takže se nejedná tolik o čas, resp. jedná -o ten zbytečně promarněný čas při těch šarádách s autem. No a občas když si přivezu nákup, tak to budu prskat dvojnásobně!

0 0
možnosti
MB

ma.bre

25. 2. 2008 9:41
Naprostý souhlas!

Mluvíte mi z duše!

Koukám z okna na parkoviště a vidím trvale zaparkovaná auta - nejlépe přes dvě místa - těch, kteří si na Dušičky nasadí klobouk a vyrazí na hřbitov. Pak tam ještě ráno zaparkují mimopražská auta, protože je hned vedle stanice tramvaje.

Řešením není vytváření parkovacích zón, ale budování levných hromadných parkovacích domů pro ty, kteří nejezdí denně. Jenže ty parkovací zóny jsou tak jednoduché a nenákladné! Že nic neřeší, spíš naopak, to úředníky nezajímá.

0 0
možnosti

buxus

25. 2. 2008 9:52
Re: Naprostý souhlas!

Levné pakovací domy - to je nesmysl. A kde - namísto parků? Jít s nimi pod zem, vyhýbat se kolektorům, metru, atd.? To by bylo opravdu levné. A co za to - ještě větší příliv aut do centra a ještě více ucpané komunikace?

0 0
možnosti
  • Počet článků 393
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4521x
Nová knížka pohádek Zuzanka a Goldýš mi vychází právě nyní, už je v knihkupectvích nebo možno koupit i přímo na www.boehmova.cz

Aktuálně spolupracuji s časopisem Reflex. Ráda píšu fejetony, pohádky a básničky. Vyšly mi zatím dvě knížky Matka z cukru a oceli a pohádky Zajíček Zlobílek.  Vystudovala jsem žurnalistiku, žila chvilku v USA, v Praze jsem pak pracovala například v rubrice názory MF DNES jako editorka.
Píšu články a fejetony do různých časopisů a zabývám se firemním PR.

Na svět se dívám optikou liberální feministky. Mám velmi ráda milé a chytré muže, kteří si nemyslí, že žena je jen služka a ozdoba, ale životní partnerka a u ženy ocení inteligenci a vtip.

Od roku 2007 do května 2017 jsem pracovala pro iDNES.cz - jako administrátorka tohoto blogu, pozici adminky jsem opustila na protest proti zásahům majitele Andreje Babiše do obsahu novin. Cítím, že nemohu být po těchto událostech součástí značky iDNES a MF DNES..
Odcházím sem: https://boehmova.blog.sme.sk/