Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

vopička antonín

25. 2. 2008 9:39
Jako obyvatel Prahy 7 karty vítám

Zlepší se parkování, citelně klesne doprava v místě a pročistí se vzduch. Argument o dovozu dětiček do parku za čerstvým vzduchem jest lichý, neb je zhovadilostí vozit dětičky přes půl Prahy autem(!!!) za čerstvým vzduchem.Rv

0 0
možnosti

Pavel

25. 2. 2008 10:56
Re: Jako obyvatel Prahy 7 karty vítám

Opravdu si to myslíte? Já ne. Kdy konečně pochopíte, že lidi do Prahy nejezdí pro zábavu, ale do práce. Když nebudou moci u vás zaparkovat a dál jet MHD, jako to dělali doposud, budou všude jezdit, protože jste jim parkování zakázali. Doprava zhoustne a bude se nesmyslně jezdit sem a tam, když není kde zaparkovat.

0 0
možnosti
BF

H@ir

25. 2. 2008 9:38
Parkovaci automaty

... a co takhle kombinovat parkovaci zony s parkovacimi automaty? Kdo ma parkovaci kartu, muze parkovat stale, kdo potrebuje v miste cokoli vyridit, zaplati poplatek za parkovani, listek z automatu da za predni okno, aby bylo videt, dokdy ma zaplaceno. Tim by se vyresilo dlouhodobe parkovani lidi, kteri nemaji v miste parkovacich zon bydliste a pritom tam potrebuji neco vyridit a tudiz mohou kratkodobe auto zaparkovat.

0 0
možnosti

Jan

25. 2. 2008 9:59
Re: Parkovaci automaty

Tam kde bydlím já jsou automaty všude a přesto se tam místo na parkování nenajde. To by se vám lidi s parkovací kartou poděkovali.

0 0
možnosti

Andrea

25. 2. 2008 9:35
Parkovaci ghetta

Terezko, pod Vas clanek se mohu podepsat. Parkovaci ghetta jsou nesmysl a sikana. S dodatkem, ze nejen ze uz dnes v nekolika prazskych ctvrtich nezaparkuji, ale vsichni si naopak zaparkuji u me (rozhrani Praha 10 a 2 a 3). Tak jen houst, neni nad to zit na odkladisti aut z cele Prahy a okoli;-€

0 0
možnosti
PD

Petr1234

25. 2. 2008 9:35
nesmysl

parkovaci karty jsou potřeba. Vůbec si nedokážu představit, že bych zaparkoval před barákem, kdyby tam nebyla modrá zóna. Já s tim naprosto souhlasím. Jediné co si myslim, že v místech kde je permanetně volno by se mohly části předělat na placené, nebo volné stání.

0 0
možnosti

Jan

25. 2. 2008 9:25
Parkovani

A jeste jedna dulezita poznamka. Provoz se v nasi ulici snizil asi o polovinu a tim i hlucnost, takze jeste jednou diky.

0 0
možnosti

Jan

25. 2. 2008 9:22
Parkovani

Bydlim take na Praze 2 a me zkusenosti se zaparkovanim vozu po navratu z prace pred zavedenim parkovacich zon ..no nechci ani vzpominat. Kazde druhe auto mimoprazska znacka. Proste nejblizsi parkoviste pro ty co chteji do centra. A co se tyka remeslniku? Uz jsem je jednou potreboval a zajistil jsem jim provizorni parkovaci kartu, ktera skoro nic nestoji.A mimochodem jsem castym svedkem, kdy si remeslnici daji jen cedulku za okno a nikdo je neotravuje. I prestoze to kolikrat vypada, ze tam proste jen tak parkuji, ale nepracuji..Muj nazor: dekuji za zavedeni parkovacich zon.

0 0
možnosti

Fišta

25. 2. 2008 9:10
Nesnáším vymýšlení nadpisů!

Pro Honza Eber & Tomík:

Možná změníte názor, až budete potřebovat instalatéra, plynaře, podlaháže, nebo jiného řemeslníka, který k Vám prostě nepřijede, protože nebude mít kde zaparkovat a materiál s nářadím tahat via MHD těžko bude. Ale možná se mýlím.

Hezký den.

0 0
možnosti

Honza Ebr

25. 2. 2008 8:58
Hurrrááá!!

"Tak s tím je KONEC! Buď se s tím vším vydáte do metra či tramvaje nebo budete sedět doma!" - smím-li se zeptat, kdo je tím vinen? Kteří poltici to prosadili? Budu je volit! Přesně tohle totiž potřebujeme! Pokud nějaké opatření zkomplikuje používání auta v Praze (ač to není jeho původní smysl), jsem pro všema deseti. Můžete jezdit hromadkou jako já. A pokud zavámi někdo přijede autem z daleka, nechť ho prosím odstaví na P+R.

0 0
možnosti
Z

tomík

25. 2. 2008 8:51
změnil jsem názor

jako obyvatel Prahy 2, jsem podobně jako Vy argumentoval před 5-ti měsíci. Dneska vidím, že jsem se mýlil. Parkovací zóna na Vinohradech, alespoň z mé zkušenosti, je jednoznačnou výhodou. Kdo nezažil večerní návrat na Vinohrady, kdy fakticky není možnost odstavit ( "zbavit se") auta, neví co to je hledat parkovací místo. Můj rekord byl od 22.15 do 23.30 v okruhu 3 km. To už dnes neznám. Ale je to jen můj názor.  Hezký den

0 0
možnosti
  • Počet článků 393
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4521x
Nová knížka pohádek Zuzanka a Goldýš mi vychází právě nyní, už je v knihkupectvích nebo možno koupit i přímo na www.boehmova.cz

Aktuálně spolupracuji s časopisem Reflex. Ráda píšu fejetony, pohádky a básničky. Vyšly mi zatím dvě knížky Matka z cukru a oceli a pohádky Zajíček Zlobílek.  Vystudovala jsem žurnalistiku, žila chvilku v USA, v Praze jsem pak pracovala například v rubrice názory MF DNES jako editorka.
Píšu články a fejetony do různých časopisů a zabývám se firemním PR.

Na svět se dívám optikou liberální feministky. Mám velmi ráda milé a chytré muže, kteří si nemyslí, že žena je jen služka a ozdoba, ale životní partnerka a u ženy ocení inteligenci a vtip.

Od roku 2007 do května 2017 jsem pracovala pro iDNES.cz - jako administrátorka tohoto blogu, pozici adminky jsem opustila na protest proti zásahům majitele Andreje Babiše do obsahu novin. Cítím, že nemohu být po těchto událostech součástí značky iDNES a MF DNES..
Odcházím sem: https://boehmova.blog.sme.sk/