Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
T

Tausret

7. 5. 2008 12:37
No nevím, zrovna včera jsem se přistihla,

že šišlám na naše dva psí miláčky, aby to probůh na ně nemělo špatný vliv...;-DR^

0 0
možnosti
SR

SimRo

7. 5. 2008 10:58
Moc hezké.

Máte pravdu, člověk ke zdrobnělinám a hami, papi, haji, inklinuje velmi rychle, malé dítě navíc na tyto slovíčka lépe slyší. Ale na žvatlání mě neužilo a každému, kdo mi žvatlal do kočárku, jsem dala jasně najevo, že si to nepřeji. Taky moje starší dcera uměla ve 2 letech mluvit bez šišlání a zřetelně vyslovovala i obávané "R", ve 3 letech mluvila plně, jasně a zřetelně. Ta mladší to zvládla taky dobře, jenom zdědila rodinné ráčkování (švagrová dodnes neumí "ř" a "r" jen napůl), které jsme od jejich 4 let postupně likvidovali a dnes (je jí 17) ho uslyšíme jen velmi vyjímečně, když je moc unavená.

Když někdy slyším, jak mluví děti děti předškolního věku, které jdou k zápisu do školy, tak mě jímá hrůza.

0 0
možnosti
EH

evenice

7. 5. 2008 15:12
Re: Moc hezké.

Na šišlání moc nesejde, to vidím u dětí. Mluvila jsem na oba stejně, jsou jen rok od sebe, starší uměl r ve 3 letech a ř ve třech a půl. Mladší oboje "až" v pěti. Tady jde spíš o dispozice dítěte.

0 0
možnosti
PA

Pepan A2

7. 5. 2008 10:27
Asi se na Vašich článcích stanu závislákem.

Zase jste mě fantasticky pobavila. Musím přiznat, že když se nám narodili naši dva pitomci, taky jsem k tomu inklinoval a asi jsem musel vypadat jako debil, když jsem se skláněl nad kočárkem a lehce šišlal. U vousatého individua je to dvojnásob zarážející. Nicméně brzy jsem hodil opačný rejd a začal děti vychovávat podle definice - Život je sviňa, tak proč by Váš otec měl být výjimkou. Dneska jsou ratolesti víceméně dospělé a asi moje výchova na nich nezanechala následky, protože jsou poměrně hodně samostatní a na rozdíl od svého otce i normální.;-DR^

0 0
možnosti
JP

Ginny

7. 5. 2008 12:13
Re: Asi se na Vašich článcích stanu závislákem.

Pepane, doufám, že se vám narodili dva POTOMCI, a ne PITOMCI.;-)

0 0
možnosti
PP

Petromila73

7. 5. 2008 9:24
Infantilní žvatlání

Výborný článek, zase jste mi zvedla náladu. R^

Musím přiznat, že ani já nejsem příznivcem infantilního žvatlání a nikdy jsem je se svým synem neprovozovala. Dost to udivovalo většinu mého okolí - obzvláště dámy, měly za to, že se chovám podivně nemateřsky. On ale velmi brzy, zřeteleně mluvil a hodně toho taky nakecal. Cesty např. MHD s ním byly myslím zábavné i pro většinu našich spolucestujících. A to opět udivovalo a všichni mi říkali, jak to děláme a podle jakých příruček ho učím. No a přitom já jsem se mu věnovala naprosto normálně, myslím stejně jako asi většina matek a příručky nepoužívala žádné - jen zdravý selský rozum.

A jen tak mimochodem - to neustálé mluvení mu zůstalo a kolikrát mu říkám, že mi snad vymluví díru do hlavy. Ale co, v pubertě na to asi ještě ráda budu vzpomínat.

0 0
možnosti
MZ

zajicek8

8. 5. 2008 12:51
Re: Infantilní žvatlání

Zvanivou dceru mam doma, ani puberta ji neubrala na chuti neustale klabosit s rodici. Tak se moc na pubertu neteste.

0 0
možnosti
ES

telmah

7. 5. 2008 9:06
Útěcha

Budiš Vám útěchou, že se dá po čase vrátit do normálu - a netrvá to ani tak dlouho, jak jsem ke své vlastní úlevě sama zjistila.:-) Karma  a hezký den !!

0 0
možnosti
JK

Xstream

7. 5. 2008 9:05
Skvělé postřehy

Při Vašich článcích se opravdu bavím a souhlasím, že  nejhorší degenerace je MY, doufám, že do tohoto stádia nikdy jako chlap nedospěju...;-)R^

0 0
možnosti
AJ

Andrea Jamborová

7. 5. 2008 9:01
Držím palce...

...v co "nejnormálnějším" dialogu.

To volno si fakt užijte a vychutnejte. A kdyby vám snad někdo vyčítal, že odcházíte sama od malého dítěte, tak ho "šťavnatě" odkažte do patřičných míst. Vím o čem mluvím.;-)

0 0
možnosti
TB

tereza boehmova

7. 5. 2008 8:49
Dekuju moc

Dekuju! Prave se chystam odletet na 4 dny do Irska s partnerem a BEZ DITETE. Bude to zajimava zkusenost pohybovat se jen ve svete dospelych :)

0 0
možnosti
RB

RBE_CZI

7. 5. 2008 8:45
Výborný!!!

a hodne stesti s bojem proti degeneraci!;-)R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 393
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4521x
Nová knížka pohádek Zuzanka a Goldýš mi vychází právě nyní, už je v knihkupectvích nebo možno koupit i přímo na www.boehmova.cz

Aktuálně spolupracuji s časopisem Reflex. Ráda píšu fejetony, pohádky a básničky. Vyšly mi zatím dvě knížky Matka z cukru a oceli a pohádky Zajíček Zlobílek.  Vystudovala jsem žurnalistiku, žila chvilku v USA, v Praze jsem pak pracovala například v rubrice názory MF DNES jako editorka.
Píšu články a fejetony do různých časopisů a zabývám se firemním PR.

Na svět se dívám optikou liberální feministky. Mám velmi ráda milé a chytré muže, kteří si nemyslí, že žena je jen služka a ozdoba, ale životní partnerka a u ženy ocení inteligenci a vtip.

Od roku 2007 do května 2017 jsem pracovala pro iDNES.cz - jako administrátorka tohoto blogu, pozici adminky jsem opustila na protest proti zásahům majitele Andreje Babiše do obsahu novin. Cítím, že nemohu být po těchto událostech součástí značky iDNES a MF DNES..
Odcházím sem: https://boehmova.blog.sme.sk/