Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
T

terry_kendrlova

20. 8. 2008 18:16
Ja to nechapu a proc chcete myt zachody?

Vzdyt mate misto jako blogerka a administratorka bloggu8-o

0 0
možnosti
DD

svarak z krabicoveho vina

20. 8. 2008 18:26
Re: Ja to nechapu a proc chcete myt zachody?

Ten song Eurovize ti moc nevyšel, Terinko.

0 0
možnosti
JN

dajana.p

20. 8. 2008 18:15
Mám děti,

to znamená že mám dceru a syna. Není lepší ani holka ani kluk. Oba jsou nenahraditelní. Občas jsou na facku, většinou jsou fajn. Nesrovnávám, kdo dřív seděl nebo stál. To bych musela srovnávat i jiný věci. Kupříkladu to, že holku bavily Bárbíny a kluka bavěj auta a dinosauři. Jak se postavěj k životu záleží na nich. Rozhodně v naší rodině není ženská na mateřský podřadnej tvor.

0 0
možnosti
W

Wendolene

20. 8. 2008 18:07
Asi jsem velmi divna a patrim k vymrelemu druhu

Ale nesouhlasim! Matky, ktere pracuji , nevnimam jako stastnejsi, ale casto jako nervoznejsi, Jak to vsechno stihnu? Uz je cas jit do skoly deti vyzvednout? Co mam delat na veceri, musi to byt neco lehkeho , abych stihla dodelat praci....

Ne, drive zeny dokazaly byt stastne i na obycejne materske. Nyni maji vymyte mozky propagandou ze zapadnich casopisu. Nebavi vas byt s ditetem? Tak proc mate deti?

V praci vas nahradi nekdo jiny lehce, doma ne.

0 0
možnosti
DD

svarak z krabicoveho vina

20. 8. 2008 18:11
Re: Asi jsem velmi divna a patrim k vymrelemu druhu

Vzdej to. Přece péče o děti se nemůže nikdy vyrovnat mektání s pipinkama z vedlejšího kanclu.

Kdepak, děti nejsou trendy. :-©

0 0
možnosti
DD

svarak z krabicoveho vina

20. 8. 2008 17:39
A jéje

"Odpusťte mi několik generalizací, ale žena, jak dějiny nejednou prokázaly, je tvor téměř dokonalý..."

Klíčové na tomto výlevu je slovo TÉMĚŘ.

Jsem zvědavý na ten výčet dokonalých samic. Jsem si jistý, že dokážu kontrovat delším výčtem dokonalých samců. :-P

0 0
možnosti
JS

belgian chocolate

20. 8. 2008 17:36
nojonojo, tak jste snesla zlaté vajíčko

jak dlouho o tom ještě budete kvokat?

0 0
možnosti
LH

ant.

20. 8. 2008 17:28
...máte problém s platem?

...nastupte do DBMB - ženy i muži tam mají stejné platy..."mam jednu dceru a jsem hrozne rada, ze je to holka" - v tom s vámi souhlasím - kdyby ta dcera byla kluk, to by asi byl problém...;-) .

0 0
možnosti
LH

ant.

20. 8. 2008 17:28
Re: ...máte problém s platem?

...DPMB...

0 0
možnosti
TB

tereza boehmova

20. 8. 2008 17:10
sovinismus? ale jdete

Pane Kassieli, co je sofinistickeho na tom, kdyz konstatuji fakt, ze holcicky jsou na zacatku vyvoje rychlejsi, drive sedi a stoji. Zeptejte se jakekoliv detske lekarky, potvrdi vam to. Kluci to pak ve vyvoji dozenou a vyrovnaji to a jsou urcite i sikovni kluci - vyjimky. Ale vetsinou je to 1:0 pro holky. K vasi otazce - mam jednu dceru a jsem hrozne rada, ze je to holka. Muzete si o tom precist v clanku http://boehmova.blog.idnes.cz/c/30415/Klukorodky-aneb-neumis-porodit-syna-Jsi-k-nicemu.html

0 0
možnosti
MM

myskamiki

20. 8. 2008 20:42
Vy

jste husa a jsem rad, ze Vas neznam. Z takto omezenych lidi je mi na :-© Kazdy je vyjimecny, jestli jste si jeste nestacila vsimnout. Vy byste byla za valky velmi uzitecny idiot

0 0
možnosti
DD

ja_david

20. 8. 2008 17:07
Jen drobna poznamka...

Aby zeny mohli studovat musely byt nejdrive vystaveny univerzity. Kdo je navrhnul a vystavil?

Aby zeny mohli varit, musely byt uplacany hrnce.  Kdo je uplacal?

Aby z zen mohly byt skvele ridicky musely byt vyrobeny auta. Kdo je vyrobil?

Aby zeny mohly....dodejte si cokoliv...

Vzdy jako pocatek najdete invenci od muzu...

0 0
možnosti
DD

ja_david

20. 8. 2008 17:08
Re: Jen drobna poznamka...

pokracovani....

Bylo by vsak dobre si uvedomit, ze zeny a muzi se doplnuji. Ale aby se mohli doplnovat, je potreba aby oba prijali svou roli.

Muz ukazuje cestu, zena dava silu k chuzi. To jsou ty role.

0 0
možnosti
K

Kassiel

20. 8. 2008 16:48
Že Vy máte

jenom dcery a absence syna vás žere... jinak si neumím vysvětlit ten sexistický začátek. A to pokračování je Vaše hloupost. Jaké si to uděláte, takové to máte.

0 0
možnosti
ZH

Zuzana Hejná

20. 8. 2008 16:26
já vám nevím,

nějak mi připadá, že to máme každá tak, jak si to udělá a hlavně -jak chce žít. Někoho nezachrání ani super-duper třetinový úvazek  za dvojnásobný plat s možností pracovat doma, pořád bude mít důvod ke stížnostem. Jiná se zas vykašle na  pracně nabyté vzdělání a bude si užívat svoje tři děti až do nástupu  na druhý stupeň. Prostě neplatí žádné "my ženy".

0 0
možnosti
  • Počet článků 393
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4521x
Nová knížka pohádek Zuzanka a Goldýš mi vychází právě nyní, už je v knihkupectvích nebo možno koupit i přímo na www.boehmova.cz

Aktuálně spolupracuji s časopisem Reflex. Ráda píšu fejetony, pohádky a básničky. Vyšly mi zatím dvě knížky Matka z cukru a oceli a pohádky Zajíček Zlobílek.  Vystudovala jsem žurnalistiku, žila chvilku v USA, v Praze jsem pak pracovala například v rubrice názory MF DNES jako editorka.
Píšu články a fejetony do různých časopisů a zabývám se firemním PR.

Na svět se dívám optikou liberální feministky. Mám velmi ráda milé a chytré muže, kteří si nemyslí, že žena je jen služka a ozdoba, ale životní partnerka a u ženy ocení inteligenci a vtip.

Od roku 2007 do května 2017 jsem pracovala pro iDNES.cz - jako administrátorka tohoto blogu, pozici adminky jsem opustila na protest proti zásahům majitele Andreje Babiše do obsahu novin. Cítím, že nemohu být po těchto událostech součástí značky iDNES a MF DNES..
Odcházím sem: https://boehmova.blog.sme.sk/