Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZC

Zanys

24. 12. 2008 10:12
Jednou větou

Pokud Vám splývá Mrazík s Pyšnou princeznou tak už nehulte a  ty svoje bláboly pište až se z toho dostanete.

0 0
možnosti
BP

pavelthelong

24. 12. 2008 9:11
pasivni svatek

 "nám, co se na všechny svátky těšíme, slavíme cokoliv a umíme si to užít, to laskavě nekažte" je dost desiva myslenka, ze kazda zaminka pro slaveni je dobra...to je inflace svatku a pak si svatku lide nevazi.....zkuste slavit treba jen ty svatky, ktere maji k Vam osobne nejaky vztah, nebo jen to, kdy VY SAMA jste neco udelala, neceho dosahla (vlastni narozeniny do teto kategorie nepatri....). Myslim, ze spousta lidi nebojuje proti svatkum, ale presne proti tem, kteri tu inflaci svatku produkuji... ovsem pokud clovek nema na praci nic jineho nez slavit, muze se treba angazovat v humanitarni pomoci..zkuste adoptovat na dalku dite v Ghane a slavit s nim napriklad jeho vysvedceni na konci roku...neni to lepsi duvod nez slavit neco, co je duchovnim produktem Coca-Coly (...Santa)??

0 0
možnosti
VP

tevp

24. 12. 2008 9:50
Re: pasivni svatek

... adoptovat na dálku dítě v Ghaně ... ? ... Poté co získá vzdělání emigruje do Evropy, kde díky svému původu získá lehce práci a naše děti budou nuceny pracovat za nízkou mzdu, kterou tohle "dítě" bere rádo ... např.

0 0
možnosti
MP

apokalypsa

24. 12. 2008 9:00
Zavrete oci a doufejte, ze bude dobre :-)

Nemate pravdu Tim, ze zavrete oci, problem nevyresite. Je to klasicka lidska chyba, nic noveho RvRvRv

0 0
možnosti
ON

wallster

24. 12. 2008 9:11
Re: Zavrete oci a doufejte, ze bude dobre :-)

problém? jestli nějakej máte, navštivte psychologa :-) souhlasím s autorkou, každej má vánoce takové, jaké si udělá a kolik je tady santů nebo ježíšků je mi fuk. ostatně santa nebo děda mráz jsou mi více sympatičtí už jen proto, že mi v dětství nikdo nedokázal vysvětlit, jak ježíšek vypadá. žeby nějaké dřevo na kříži? nebo duch ? :-)

0 0
možnosti
JM

djsano

24. 12. 2008 8:29
Super

Super článem, mluví mi z duše, KarmaR^R^R^

A těch lidí co tu nadávají si nevšímej, to jsou ti, co se v tom článku našli a uvědomili si, jak jsou hloupí a přízemní a teď se to snaží zamaskovat a zbavit se toho blbého pocitu.

0 0
možnosti
ŠM

s(h)arka

24. 12. 2008 7:12
chudinko....

když už nevíte co slavit,protože evidentně slavíte "všechno",jen abyste něco dostala..tak v názvu pohádky Pyšná princezna se píše velké "P"...k těm super-hyperobchodům - taky jsem tam nakoupila na vánoční svátky,konkrétně v Globusu,na začátku prosince,to tam návaly nebyly,teď jsem dokoupila jen majolku na salát a brambory,venku kapra...dárky nám ručně dělané a některé zakoupené na vánočném jarmarku na Veselém kopci,o vánocích se koukneme na naše oblíbené pohádky a jinak pojedeme do ZOO - v zimě je nádherná a zvířata jsou čilá,budeme si číst,hrát různé hry a budeme hlavně spolu....jenže s Vámi bych být nechtěla...!

0 0
možnosti
ON

wallster

24. 12. 2008 9:03
Re: chudinko....

tohle je nejhloupější příspěvek, kterej jsem kdy četl. článek se mi líbil. jestli jste to nepochopila, tak článek byl o vzájemné toleranci a s pyšnou princeznou na nás nechoďte. ne vždy je míněná jako název pohádky. co děláte o vanocích je vaše věc. kam půjdete je váš problém. a nezapomeňte mi spočítat, kolikrát jsem měl začít velkým písmenem :-) a co se týče mne, je mi ježíšek totálně ukradenej.

0 0
možnosti
WS

wandering star

24. 12. 2008 6:08
Jak vypadá Ježíšek, opravdu nevíme

ale díky Tereze teď aspoň víme, jak vypadá měsíček nad hnojem.

Jak jsem to tak četla, to snad opravdu ať radši píše svoje obvyklé femikydy.

0 0
možnosti
W

wiki5.5

24. 12. 2008 6:44
Re: Jak vypadá Ježíšek, opravdu nevíme

a co vas tak popudilo? Vyzva k toleranci?

0 0
možnosti
G

GalileoGalileovič

23. 12. 2008 22:01
ta paní je zlá

To zaprvé. Zadruhé nechápu, proč zmiňuje jakousi chanuku. Má snad ta paní potřebu zavděčit se? :-©

0 0
možnosti
LZ

Minerva86

23. 12. 2008 21:55
Můj pocit z článku..

Přijde mi, že autorka tenhle článek napsala chvíli po tom, co ji někdo naštval, je v tom cítit spousta zloby. Myslim si, že člověk by měl vždycky trochu vychladnout a až pak něco někam psát. S částí článku a s jeho pointou souhlasím - shrnuto: jaký si to uděláš, takový to máš. Ale nechápu, proč když autorka mluví o netolerantnosti k Santovi, proč pak sama kritizuje lidi, co se pořád dokola koukají na ty samé pohádky. Já se na ně totiž taky pořád dokola koukám a pro mě je to prostě součástí vánoc. Myšlenka článku je dobrá, ale nelíbí se mi, s jak negativními emocemi je napsaná a jak z něj čiší naštvanost a zloba. Autorka asi bude mít nějaký problém.. nebo v době psaní článku asi měla.. nic ve zlém. Jinak přeju všem krásné a pohodové vánoce podle Vašich představ! 

0 0
možnosti
TB

mobilis in mobili

23. 12. 2008 22:05
Re: Můj pocit z článku..

Jak jsem psal již níže. Pravděpodobně reagovala na demonstraci za Ježíška a proti Santovi před pár dny, která se konala před Úřadem vlády a kde Santa skončil v popelnici nebo v něčem podobným.

0 0
možnosti
D

deatomizator-treti-generace

23. 12. 2008 21:49
prej nechutnej Mrazik

;-D Mrazika sem videl uz xkrat, a tesim se ze ho uvidim zase ;-D

0 0
možnosti
E

EWCZ+

23. 12. 2008 21:23
Chjo. Tak pohadky vadi...

A nevadi nahodou, ze v jinych krajich zase sedi a cuci na Christmas Carol v TV podle Dickense, ackoli ji taky znaji nazpamet? Ty pohadky, ktere v jedne rodine uz videl nejspis deda, otec i synek kazde vanoce a mohli by je napovidat, jsou holt soucasti spolecne kultury, ktera se tim, casto spolecnym ziranim utuzuje.

0 0
možnosti
PP

Rafaelou

24. 12. 2008 13:16
Re: Chjo. Tak pohadky vadi...

jako třeba Mrazík,že ano.To je typická součást naší kultury.V Rusku propadák,u nás věčný evergreen.a co takhle třeba filmy typu Lelíček ve službách ....také naprosto jedinečný vánoční program.To už raději aby televize vysílala populární hrající si koťata.Jistě na ně rád vzpomínáte a stýská se vám po nich.To byla také taková typicky česká tradice.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 393
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4521x
Nová knížka pohádek Zuzanka a Goldýš mi vychází právě nyní, už je v knihkupectvích nebo možno koupit i přímo na www.boehmova.cz

Aktuálně spolupracuji s časopisem Reflex. Ráda píšu fejetony, pohádky a básničky. Vyšly mi zatím dvě knížky Matka z cukru a oceli a pohádky Zajíček Zlobílek.  Vystudovala jsem žurnalistiku, žila chvilku v USA, v Praze jsem pak pracovala například v rubrice názory MF DNES jako editorka.
Píšu články a fejetony do různých časopisů a zabývám se firemním PR.

Na svět se dívám optikou liberální feministky. Mám velmi ráda milé a chytré muže, kteří si nemyslí, že žena je jen služka a ozdoba, ale životní partnerka a u ženy ocení inteligenci a vtip.

Od roku 2007 do května 2017 jsem pracovala pro iDNES.cz - jako administrátorka tohoto blogu, pozici adminky jsem opustila na protest proti zásahům majitele Andreje Babiše do obsahu novin. Cítím, že nemohu být po těchto událostech součástí značky iDNES a MF DNES..
Odcházím sem: https://boehmova.blog.sme.sk/