Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VC

vlasta calta

29. 1. 2009 13:41
Pečlivé promazávání...

ještě je ovšem třeba vložit mezi Pixyho příspěvky reakce, aby to nevypadalo blbě :-)

0 0
možnosti
JG

socna

29. 1. 2009 13:39
nedávno jsem ve Vinohradské nemocnici

byl a musím vám říct, že jsem byl hluboce zklamán. Doktoři jednomu pacientovi přede mnou zrušili celou kartu a když jsem se ho zastal tak mě z nemocnice vyhostili - to mi řekněte, kde to jsme ?

0 0
možnosti
PM

habs

29. 1. 2009 13:43
Re: nedávno jsem ve Vinohradské nemocnici

napiš mi, kdo to byl a já ho nechám vyrazit. Mám tam vlivnýho známýho co dělá sestřičku na ortopedii.

0 0
možnosti
PM

Polárníliška

29. 1. 2009 13:38
Také jsem byl jednou v nemocnici

a ani tam jsem nepoznal takovou alibistku, neschopnou postavit se důsledkům svých činů, paní Terezo !!!

0 0
možnosti
MS

Martin HSJ

29. 1. 2009 14:17
Re: Také jsem byl jednou v nemocnici

Tak to si měl kliku, takových já právě v nemocnici potkal až moc.

0 0
možnosti
PM

Polárníliška

29. 1. 2009 13:36
PRAVDA bolí...

:-P

0 0
možnosti
OP

pan_Feroslav

29. 1. 2009 13:34
koukám,

že dneska nejsou v módě ani vážně míněné příspěvky napsané brilantním jazykem českým a bez použití jedinhého neslušného slova ;-(

0 0
možnosti
KM

km.

29. 1. 2009 10:26
Terezko, jak je

Aničce? Doufám, že je to už snad lepší. Vím, co popisuješ, mohla bych vyprávět ... i o těch infuzích v dětských rukách, brrr, raději ne. Držím palce a kašli na ty dole, ale to asi Tobě nemusím psát. Ať jste zdravé(í)! 

0 0
možnosti
TB

tereza boehmova

29. 1. 2009 10:39
Re: Terezko, jak je

Dobry den, dekuji! Anicka se zda byt uz zdrava. Co se tyce prispevku nize, tak to je jen reakce na to, ze jsme slapli na kuri oko jednomu falesnemu blogerovi a zrusili ho, takze podle reakci vidim, ze to hosi podvodnicci snaseji velmi tezce. ;-)

0 0
možnosti
JR

Jiri_Rohan

27. 1. 2009 14:48
Souhlasím s vámi

Před pár lety jsem také byl ve Vinohradské nomecnici. Prováděli mi tam jeden malý operativní zákrok. Ležel jsem tam sice jen jeden den, a nebylo to na dětském oddělení, o kterém píšete, ale musím s vámi souhlasit, že je to dobrá nemocnice. Nemůžu jim nic vytknout - operace, i kdyz šlo jen o drobnost, proběhla v pořádku. Personál byl milý a rozhodně svou práci odváděl ve všech směrech dobře. Každou chvíli naším pokojem někdo prošel, zkontroloval všechny pacienty, tu a tam sestřička přinesla léky nebo doktor někoho zkontroloval... Rozhodně jsem z toho dne měl velmi dobrý pocit, že se jedná o místo, kde se o pacienty starají praví odborníci, které práce baví a pacienti pro ně nejsou jen kusy masa.

0 0
možnosti
  • Počet článků 393
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4521x
Nová knížka pohádek Zuzanka a Goldýš mi vychází právě nyní, už je v knihkupectvích nebo možno koupit i přímo na www.boehmova.cz

Aktuálně spolupracuji s časopisem Reflex. Ráda píšu fejetony, pohádky a básničky. Vyšly mi zatím dvě knížky Matka z cukru a oceli a pohádky Zajíček Zlobílek.  Vystudovala jsem žurnalistiku, žila chvilku v USA, v Praze jsem pak pracovala například v rubrice názory MF DNES jako editorka.
Píšu články a fejetony do různých časopisů a zabývám se firemním PR.

Na svět se dívám optikou liberální feministky. Mám velmi ráda milé a chytré muže, kteří si nemyslí, že žena je jen služka a ozdoba, ale životní partnerka a u ženy ocení inteligenci a vtip.

Od roku 2007 do května 2017 jsem pracovala pro iDNES.cz - jako administrátorka tohoto blogu, pozici adminky jsem opustila na protest proti zásahům majitele Andreje Babiše do obsahu novin. Cítím, že nemohu být po těchto událostech součástí značky iDNES a MF DNES..
Odcházím sem: https://boehmova.blog.sme.sk/