Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
T

Tausret

2. 3. 2009 16:15
Nevím, jestli je pan Kubek

Marťan, Ufon, či odkud jsem spadl, ale je naprosto jasným důkazem toho, že jakmile blbec dostane i tu nejmrňavější funkcičku, začne mít pocit, je osvícen a povolán vyšší mocí. Moc bych mu přála, až mu jednou bude opravdu ouvej, aby natrefil na některou z těch lékařek, které tak samolibě málem odsuzuje k plotně. Já být na jejím místě, to by se chlapec divil...;-D

0 0
možnosti
RK

Radek0075

2. 3. 2009 15:26
Sohlasím s autorkou,

že ženy bývají, pokud mají odpovídající kvalifikaci, mnohdy lepšími manageři než muži. Sám jsme měl několik skvělých vedoucí. Bohužel se mi i podařilo pracovat několikrát v téměř ženském kolektivu a to bylo peklo. Jakmile se blížili jarní, velikonoční, nebo letní prázdniny, byl to boj na život a na smrt. Hádaly se jak báby na trhu, která má dítě mladší, která nebyla nikde vloni, která je rozvedená atd. O předvánočním čase snad ani nemá cenu psát. Nás chlapy z toho boje pochopitelně předem vyloučily. Nevím jak to chodí ve zdravotnictví, ale prodavačky, bankovní úřednice, případně kuchařky, když jde o to urvat kus volna tak rázem zapomínají na rovnoprávnost.

0 0
možnosti
PZ

0xf

2. 3. 2009 15:27
Re: Sohlasím s autorkou,

No zeny maji diky sve citlivosti lepsi predpoklady k jednani s lidmi a td... to je vedecky dolozeno. Nicmene malo ktera je tak sobecka ze necha o vanocich dite a muze jen proto aby v praci delala na projektu.

0 0
možnosti
PZ

0xf

2. 3. 2009 15:21
No ja bych rek ze to tak neni...

At se nekdo na me nezlobi... ale zajimave ze v mem oboru jsem znal jen jednu zenu ktere se rikalo ze je geek. Bohuzel po narozeni ditete obor ne ze vzdala nedava mu ale vse protoze podle jejich slov uz se ji zmenil zebricek hodnot a tim na jine straci a stava se spickove stale prumernejsi. Kdezto existuji muzi kteri na ukor sve manzelky a deti si mohou dovolit zustat geek dokud jim to pali a mladi je neprevalcuji. Nebudu posuzovat funkcionalitu a normalitu takoveho rodineho usporadani. Ale existuji a bez nich by neslo "24h denne" venovat sve praci. Kdyz se stane prace posedlosti zacne trpet rodina ale jedine tak ten clovek pokud ma talent muze byt nejlepsi. A zeny i kdyby takto chtely fungovat tezko najdou partnera aby jim to vyslo. Muzi takovouto partnerku najit muzou ve vetsim procentu.

0 0
možnosti
K

krtkoun

2. 3. 2009 15:20
nesouhlasim s kubkem

ale tech svetove proslulych chirurgyn opravdu mnoho neni, ale nto je dano oborem, nekdo ma rad ocni nekdo neco

jineho zeny jsou stejne dobre - muzou byt pokud chteji , ale to chtit znamena tomu vse obetovat a na to jsou muzi vetsi sobci - takze obetuji sve rodiny sve deti - bez toho by se ale obory mnohe obory neposunovaly dopredu a tak diky muzum ze sou sobci a diky zenam ze nejsou sobci a nemysli jen na karieru...!

0 0
možnosti
PZ

0xf

2. 3. 2009 15:23
Re: nesouhlasim s kubkem

stimhle souhlasimR^

0 0
možnosti
M

motylek_02

2. 3. 2009 15:19
ja myslim

ze pan koubek ma zasadni problem a tim je jeho vztah k zenam. je frustrovany...  a mnoho veci bude pramenit z jeho detstvi:-P. Ode me ma pan koubek jednoho velkeho (Y). Je mozne ze pokud on ma rodinu tak opravdu vse bylo na jeho zene a on se proste doma svalil na pohovku. Podobnych idiotu jsem uz potkala.... napriklad kolega tvrdil ze zena nemuze  byt dobry vedec, a ze vsichni oceneni jsou muzi .... a jeho vztah k zenam byl velmi mizerny a on sam velmi zakomplexovany. 

0 0
možnosti
JS

ikaika

2. 3. 2009 15:17
služebníček

dal jsem karmu- ale nějaká reakce určitě bude;-)

0 0
možnosti
MP

martap

2. 3. 2009 15:11
REZIGNACE MILANA KUBKY!!!

Terezo dik! Muj otec je doktor a stydi se za prezidenta lekarske komory! jiz jsou i skupiny na Facebook, ktere zadaji jeho okamzitou rezignaci za tento vyrok!;-€ jsem velmi rozcilena, kdyby mi zamestnavatel rekl, ze zvladam praci hure nez muj kolega muzskeho pohlavi, protoze mam doma 8mi mesicni dite, tak bych zrejme premyslela o odchodu za zamestnani... jelikoz lekarky toto udelat nemohou, je jedina cesta, okamzita REZIGNACE MILANA KUBKY!!! Karma za clanek a dik!

0 0
možnosti
TB

tereza boehmova

2. 3. 2009 15:06
dekuji

Dekuji, ja to prave take zjistila! Od rana se to ve me vari :)

0 0
možnosti
JS

Jana Kolářová

2. 3. 2009 14:59
máte moji karmu

- jednak pro to, že máte pravdu a jednak jsme se vzácně shodly v tématu - já asi o tři blogy dřív. mějte se hezky, JK :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 393
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4521x
Nová knížka pohádek Zuzanka a Goldýš mi vychází právě nyní, už je v knihkupectvích nebo možno koupit i přímo na www.boehmova.cz

Aktuálně spolupracuji s časopisem Reflex. Ráda píšu fejetony, pohádky a básničky. Vyšly mi zatím dvě knížky Matka z cukru a oceli a pohádky Zajíček Zlobílek.  Vystudovala jsem žurnalistiku, žila chvilku v USA, v Praze jsem pak pracovala například v rubrice názory MF DNES jako editorka.
Píšu články a fejetony do různých časopisů a zabývám se firemním PR.

Na svět se dívám optikou liberální feministky. Mám velmi ráda milé a chytré muže, kteří si nemyslí, že žena je jen služka a ozdoba, ale životní partnerka a u ženy ocení inteligenci a vtip.

Od roku 2007 do května 2017 jsem pracovala pro iDNES.cz - jako administrátorka tohoto blogu, pozici adminky jsem opustila na protest proti zásahům majitele Andreje Babiše do obsahu novin. Cítím, že nemohu být po těchto událostech součástí značky iDNES a MF DNES..
Odcházím sem: https://boehmova.blog.sme.sk/