Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BT

Barbarka_CZ

22. 11. 2010 15:21
zajímavé

Nejlepší příspěvky jsou od těch, co na jednu stranu tvrdí, že se autorka nemá nechat zmanipulovat laktačními extremistkami, ale na druhou vykřikují, že kdo nekojí, tak jen proto, že je to z lenosti a že nic lepšího není. A že právě tohle je projev onoho "laktačního extremismu" asi nějak přehlédli... ;-D

0 0
možnosti
XX

x0x0x

22. 11. 2010 15:30
Re: zajímavé

    Budme objektivni. Mozne duvody pro nekojeni jsou: nesikovnost, lenost, neschopnost, fyzicka nemoznost. V tomto poradi. Pokud v tom spatrujete fanatismus, pak je to zakryvani faktu osklivymi nalepkami. A to je spatne.

    Konec koncu, kdyby to nefungovalo, nebyly bychom tady.

0 0
možnosti
K

KitKatka

22. 11. 2010 15:03
DĚKUJI!!!!

Tenhle příspěvek mi mluví z duše. Zažila jsem něco podobného a jsem ráda, že jsem se nenechala zmanipulovat laktační ligou a po čtyřtýdenním marném boji dala dceři kupované mléko. Teď jsou jí tři roky a zatím prodělala jen tři lehká nachlazení. Inteligentní je taky dost, takže já nelituju.

0 0
možnosti
XX

x0x0x

22. 11. 2010 15:19
Re: DĚKUJI!!!!

    Vas nekdo manipuloval? To je chyba. Meli Vam jen rict, ze kojit je normalni a kazda zenska to muze dokazat. Kdyz chce.

    Brus Lee kdysi rekl: muzes o necem rici, ze je to spatne, ale pred tim by jsi to mel dobre umet.

0 0
možnosti
IK

iwwi

22. 11. 2010 14:55
když se chce...

možná kdybyste v prvních třech měsících od narození mimča nepsala knížku pohádek, hodila se do pohody a věnovala dětem, tak kojíte dál...ono se nedá zvládnout v pohodě všechno...a nekojení dědičné není, to mi věřte...ono by to mělo znít spíš takto: kojit se mi nechce ;) tak nekojím...pak bych to pochopila, ale vaše výmluvy jsou trapné...každopádně děti jsou tak v pohodě, jak jsou v pohodě jejich rodiče

0 0
možnosti
TJ

dory

22. 11. 2010 15:16
Re: když se chce...

Jasně, takže podle vás jsou vlastně všechny ženy naprosto stejné, se stejnými predispozicemi a to, že se některé prostě netvoří dost mléka je výmluva.. aha.. ;-D

0 0
možnosti
B

barstep

22. 11. 2010 14:55
stres z kojení

jestli máte stres z kojení, tak se ani nedivte že vám dítě řve a kojení nejde. Musítě vědět co chcete, když jste si pořídili dítě - to není hračka. Pravda je taková - světe div se - že kojení je pro dítě opravdu to nejlepší. Taky mi to nešlo zezačátku (a neznám nikoho, komu by to šlo bez bolesti a problémů, který všechny známe), ale chtěla jsem a při kojení zažívám fakt jedny z nejdojemnějších chvilek...a to nejsem žádná fanatička co by žila jen děckem. Ale pro svoje dítě chci to nejlepší...i když vstávání v noci je fakt pruda a taky se mi nechce.

0 0
možnosti
IH

I-voucH

22. 11. 2010 14:39
by mě zajímalo

jestli se přizná nějaká matka, kojení mě nabavilo a moc namáhalo, tak jsem se na to vybodla a z mého děťátka vyrostl kryplíček? podle statistiky by se měla najít, jen jestli bude mít k tomu odvahu?

0 0
možnosti
XX

x0x0x

22. 11. 2010 14:49
Re: by mě zajímalo

Ale samozrejme ze ne. Vy snad znate kohokoliv, kdo kdyz udela chybu, tak se postavi a rekne sorry, jsem trouba? A dokonce tvrdim, ze se ani nenajde takova, ktera rekne, sorry, ale na kojeni jsem moc lina. To bude spise rec o unave, zbytecnosti, genetice, odporu proti kojicim fanatikum a podobne. Aby bylo jasno, nikoho kojit nenutim, ale at to rekne na rovinu, proc nechce.

0 0
možnosti
S

shane

22. 11. 2010 14:33
No jo

No, zase jedna mrcha povětrná, co myslí než na vlastní zábavu, pořádně se neumí najíst, aby nepřibrala  a ani nedá dítěti napít. Hlavně, že bere přídavky a mateřskou. To se jí to rekreuje na mateřské dovolené z našich daní. Ještě, že máme Kalouska, ten připravuje návrh, že nekojičkám budou odejmuty všechny dávky Když maji na sunar tak maji na všechno. Já bych zavedl ještě zvláštní daň ze zahálející mléčné žlázy.

0 0
možnosti
XX

x0x0x

22. 11. 2010 14:31
Organizujte se

Ja myslim, ze kdyz je tady tolik matek, co maji stres z kojeni, ze by to chtelo zalozit nejaky web, zorganizovat se. Neco jako http://nokidding.webovastranka.cz. To je zase klub tech co nechteji deti.

Stranky zalozili presne z toho duvodu jako by je mohla zalozit autorka: spolecenska poptavka po rodicovstvi v nich vyvolava stres a maji potrebu se branit, coz jde ve smecce lepe. Tak si odbudou svuj odpor na vlastnim pisecku, do nikoho se nese.ou a zadaji, aby se nikdo nes.al do nich. A tak je to spravne.

Protoze to, ze spolecnost zada deti a stejne tak i jejich kojeni je spravne a potrebne. Ale pokud nekdo nechce, necht drzi se svymi. Jen nesmi zadat, aby spolecnost zmenila svoji poptavku, tedy aby jeho nezajem respektovala v jinem nez v jeho pripade.

Bylo by chybou, kdyby jsme jako spolecnost nechteli deti a nebo (jak uz se to stalo) jsme brojili proti kojeni. To by nas take mohlo stat jako spolecnost existenci.

0 0
možnosti
IH

I-voucH

22. 11. 2010 14:26
kojení a nekojení

to je věc které nerozumím, podle mě, je kojení lepší a vyzkoušená cesta už stovky tisíc let. ona příroda není blbá, když vymyslela takhle. podle zákona přežití těch nejsilnějších, pokud jakákoli matka nezvládne kojit své dítě, znamená to, že cosi v genetické výbavě, kterou mu předává je něco špatně, a podle tohoto zákona se jedná o slepou větev. my jsme řekli, to nevadí, dáme umělé. díky tomu i jiným věcem se ztratil tento princip. co se stane, až slepé větve budou dominantní?

0 0
možnosti
KL

Klara L

22. 11. 2010 15:40
Re: kojení a nekojení

Takže kdybyste porodila a z nějakého důvodu se vám nedařilo plné kojení, necháte radši dítě umřít hlady? To jste k lidskému genofondu teda obzvlášť zodpovědná 8-o

0 0
možnosti
A

anoki

22. 11. 2010 14:20
jak kdo chce

Já mám svý první a teď to bude 6 měsíců co kojím. Bohužel má koliku a občas mi u kojení brečí:o( tak ji prostě, když se napije málo přikmím nutrilonem. Doktorka sice říkala, že na váhu vypadá dobře a nemusím přikrmovat, ale vím, že kdybych jí ho nedala tak bude plakat, když se málo napije, takže jí ho prostě dám pro můj i její klid a jsme v pohodě.

Myslím, že každá matka zná svoje dítě nejlépe a ví co je pro něj nejlepší. Nechat si od kohokoliv cokoliv vnucovat je pěkně blbý.

Já se buudu snažit kojit co nejdéle;-) 

0 0
možnosti
K

kykyriký

22. 11. 2010 14:18
to jsou ty módní výkyvy

Jednu dobu se prosazovala umělá výživa " bůh ví co je v tom mateřském mléku za s..ky" no a matky nedbaly a kojily si dál, teď jsou tady zase laktační bachařky co by nutily kojit i chlapa. Kámoška přikrmovala od měsíce všim možným, nekojila (jipky mezi sebou taky nekomunikovali a po dvou týdnech už to nešlo), Sunar ani Feminar nestačil, no a má doma dospělýho zdravýho chlapa. Já kojila plně čtvrt roku, a pak kvůli ustavičnému hladu kojeného začala dokrmovat sunarem, kašičkama apod., za dalších čtvrt roku už se mně kojenec na kozu vyprdl a chtěl jen flašku (se Sunarem), no a navzdory laktačním poradkyním je kupodivu živý a zdravý. Je určitě dobrý  zkusit kojit alespoň prvních pár dnů, ale nebrat to jako že je to dogma, když nejde, tak holt nejde. Na mně taky doktor koukal divně:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 393
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4521x
Nová knížka pohádek Zuzanka a Goldýš mi vychází právě nyní, už je v knihkupectvích nebo možno koupit i přímo na www.boehmova.cz

Aktuálně spolupracuji s časopisem Reflex. Ráda píšu fejetony, pohádky a básničky. Vyšly mi zatím dvě knížky Matka z cukru a oceli a pohádky Zajíček Zlobílek.  Vystudovala jsem žurnalistiku, žila chvilku v USA, v Praze jsem pak pracovala například v rubrice názory MF DNES jako editorka.
Píšu články a fejetony do různých časopisů a zabývám se firemním PR.

Na svět se dívám optikou liberální feministky. Mám velmi ráda milé a chytré muže, kteří si nemyslí, že žena je jen služka a ozdoba, ale životní partnerka a u ženy ocení inteligenci a vtip.

Od roku 2007 do května 2017 jsem pracovala pro iDNES.cz - jako administrátorka tohoto blogu, pozici adminky jsem opustila na protest proti zásahům majitele Andreje Babiše do obsahu novin. Cítím, že nemohu být po těchto událostech součástí značky iDNES a MF DNES..
Odcházím sem: https://boehmova.blog.sme.sk/