Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BJ

Cmunda

22. 11. 2010 14:13
super, hlavně ten obrázek:-))

karmaR^

0 0
možnosti
RP

Robert Pospíchal

22. 11. 2010 14:01
?

Kojení není přece jen o výživě dítěte, ale také o vztahu matky k dítěti. Moje žena kojila dceru dva roky a syna už kojí rok a je naprosto v pohodě. Kde to není srovnané v hlavě, tam to nebude fungovat ani v těle. Jinak můj názor - článek dost mimo...Rv

0 0
možnosti
H

hanullin

22. 11. 2010 14:09
Re: ?

nebo jste mimo vy ne?? jednak byl článek trochu nadsazený, ať je vtipný pokud jste si nevšiml.. a jednak ne každý je jako vaše žena, že má kojení v pohodě.

0 0
možnosti
MK

marta.kucikova

22. 11. 2010 13:58
Díky za kojící nekojící článek:-)

:)) Bylo to vtipné a velmi čtivé. A tak naturalistické, že jsem se pro jistotu podívala, jestli ještě náhodou nekojím...ne...:-) Kojení je fajn a pohodlné pro ty ženy, které mají mléka habaděj nebo aspoň dostatečně. Proto úplně chápu maminky, u kterých kde nic není, ani čert nebere, a přejdou na umělou. Před lety se děti přikrmovaly zředěným kozím mlíkem, a přežily. Moje dítka jsou kojena do roku a půl roku, tzn. 4 a půl roku jsem se sice vesele a nenávratně odvápňovala, ale zároveň děti později natvrdo dokrmovala, nestačilo to. Mají stejné nemoce jako děti mých kamarádek, které nemohly kojit vůbec... a chlapeček mé známé vyrostl jenom na Sunaru. Chudák. Měl polovinu nemocí, co ostatní kojené děti. Zdravý, spokojený kluk. Ono je to asi v něčem jiném...a pohled na takového zdravého řimbabu musí rvát laktačním rádobyporadcům žíly...:-) Marta

0 0
možnosti
KS

Tuubeen

22. 11. 2010 14:57
Re: Díky za kojící nekojící článek:-)

Mimochodem, že vy víte, proč se "kozám" říká "kozy"... ?;-)

0 0
možnosti
MP

Mady74

22. 11. 2010 13:57
Každý jak je mu milo...

Já mám dojem, že nejlepší je tak nějak to nechat samo plynout a ne to všechno tolik řešit:-). Já jsem obě svoje děti kojila dlouho - tři roky a rok. Plně mi to vyhovovalo, nic stresujícího to nebylo, ba naopak. Děti byly spokojené, napucnuté a já jsem byla spokojená taky. Ale pakliže z toho má někdo nervy, stres a dítě řve hlady nebo kvůli kolice, tak proboha ať dělá, co mu instinkt velí. Člověk by měl tak nějak dát na vlastní pocity a na militatní laktačních poradkyň se vykváknout:-)

0 0
možnosti
MD

Margot27

22. 11. 2010 13:53
Milá Terezo,

já mám čtyři děti, kojila jsem všechny a pokaždé jsem se na to těšila, protože ten pocit blízkosti s dítětem je prostě úžasný. Ale myslím si, že pro dítě je nejdůležitější klidná laskavá máma, které z únavy a stresů netečou nervy, takže jste se podle mě v dané situaci rozhodla nejlíp, jak jste mohla. Na názory agilních zastánkyň nedejte a užívejte si dobrý pocit ze spokojeného miminka. :-)

0 0
možnosti
SPTZ

Si0 po třetím zákazu

22. 11. 2010 13:48
Co vám brání kojit

a když to nestačí, tak dítě přikrmovat? Prostě dát ze sebe aspoň něco, je to lepší než nic.

0 0
možnosti
RZ

Bojinek

22. 11. 2010 13:45
Souuuuhlas...

...a to ve 100%...ani nevíte, jak se těší na setkání s kamarádkami, protože manžel může malou nakrmit...z kojení nemám příjemné vzpomínky...nedojedené a řvoucí dítě, popraskané bradavky a to i přes mazání, tampony do podprsenky, nemožnost vzdálit se z domova na déle než hodinu (venku bych nekojila)...teprve teď si to opravdu užívám a nejen já...babičky taky rády hlídají.

0 0
možnosti
D

danlileeka

27. 11. 2010 21:06
Re: Souuuuhlas...

Je mi protivná představa sosajícího miminka. Děti nekojím ani za nic, husí se mi to, to ze mě ovšem nedělá špatnou matku... Hlásím se do klubu maminek, které nesnáší kojení, tak holky, kdo se přihlásíte? Daniela

0 0
možnosti
VTK

Více takových Kožených

22. 11. 2010 13:43
To dítě

po umělém mlíku spí jak zabité, protože ho to vyčerpává.

0 0
možnosti
RM

bobesh69

22. 11. 2010 14:06
Re: To dítě

To už tedy asi také spíte, neboť tou "myšlenkou", kterou jste tu vypotil(a), jste se musel(a) neskutečně vyčerpat  ;-) 

0 0
možnosti
H

hanullin

22. 11. 2010 13:42
kojení

sedím, čtu a kojím.. a náramně se bavím:)) sice kojím a příjde mi to fajn, ale máte pravdu, někdy jsou ty laktační poradkyně a spol opravdu fanatické.. vždyť když to někomu nevyhovuje nebo kojit nejde tak co. kolik dětí na umělé výživě vyrostlo a jsou v pohodě..určitě lepší nakrmené spokojené dítě než zoufalá a vynervovaná troska matka.. a i to kojení na veřejnosti.. někdy to holt jinak nejde, ale vždy si jde sednout aspoŇ zády nebo bokem a ne z toho dělat pomalu estrádu. a nehledě na to, že lidem je to pak nepříjemné a neví, kam se dívat.. krásný článek:)

0 0
možnosti
JM

J i ř í

22. 11. 2010 13:38
Záludná reklama

Vidím, že výrobci předraženého dětského mléka zvolili novou taktiku reklamy formou blogů ...

0 0
možnosti
RZ

Bojinek

22. 11. 2010 13:47
Re: Záludná reklama

A co když tohle všechno je pravda? Mám vlastní zkušenost a s paní plně souhlasím...apropo...od dovršeného 4. měsíce můžete potomkovi i vařit polévky...

0 0
možnosti
  • Počet článků 393
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4521x
Nová knížka pohádek Zuzanka a Goldýš mi vychází právě nyní, už je v knihkupectvích nebo možno koupit i přímo na www.boehmova.cz

Aktuálně spolupracuji s časopisem Reflex. Ráda píšu fejetony, pohádky a básničky. Vyšly mi zatím dvě knížky Matka z cukru a oceli a pohádky Zajíček Zlobílek.  Vystudovala jsem žurnalistiku, žila chvilku v USA, v Praze jsem pak pracovala například v rubrice názory MF DNES jako editorka.
Píšu články a fejetony do různých časopisů a zabývám se firemním PR.

Na svět se dívám optikou liberální feministky. Mám velmi ráda milé a chytré muže, kteří si nemyslí, že žena je jen služka a ozdoba, ale životní partnerka a u ženy ocení inteligenci a vtip.

Od roku 2007 do května 2017 jsem pracovala pro iDNES.cz - jako administrátorka tohoto blogu, pozici adminky jsem opustila na protest proti zásahům majitele Andreje Babiše do obsahu novin. Cítím, že nemohu být po těchto událostech součástí značky iDNES a MF DNES..
Odcházím sem: https://boehmova.blog.sme.sk/