Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
HP

Hroznej puberťák

22. 11. 2010 13:36
Když se milá paní chodí radit do blbých fór na netu,

... ať se pak nediví, jak dopadne, když ty fóra žere bez rozmyslu. Fascinuje mě, jak některý lidi bezmezně věřej všemu, co je na netu...

0 0
možnosti
X

xena123

22. 11. 2010 12:53
kojení je náhodou super

stále uvařeno, stále s sebou.

Škoda že takto nejde vařit i svíčková nebo jahodové knedlíky.

0 0
možnosti

mamina2

22. 11. 2010 14:11
Re: kojení je náhodou super

Přesně. Ale kde nic není, ani čert nebere a pak zaplať pámbu za kvalitní umělou výživu.

0 0
možnosti

vteck

22. 11. 2010 12:41
jako spolutrpící otec

musím říct, že u nás byl přechod na lahvičku taky vysvobození. Ty nervy co manželka měla se velice kvalitně přenášejí na všechny okolo. Noc u nás probíhala tak, že půl hodiny kojila, hodinu a půl spala a tak pořád dokola. Všechno je potřeba brát s rezervou a hlavně se řídit vlastní hlavou. Takže když to jinak nejde, tak to prostě nejde a je to tak třeba brát.

0 0
možnosti
MN

Marian Němec

22. 11. 2010 12:39
Strašení

Aniž bych jako muž nějak nějak mravokárně promlouvat do duše, přiznám, že ze svého sobeckého pohledu bych byl taky, aby manželka nekojila. Ale na druhou stranu je pro mne extremně důležité, aby naše děti byly zdravé.

To, že kojení je důležité je prostý a ověřený fakt.

Článek na mne působí jako zbytečné strašení žen a matek, které se pak budou zbytečně bát udělt to nejlepší. Ano, není to příjemné, ano, někomu to může dělat problémy, ale od toho snad je "selský rozum", kdy když je to opravdu problém, tak ho řeším.

Ale rozhodně ne tak, že budu strašit ostatní matky. Manželka si také pršla složitým obdobím, ale dceru vydžela kojit skoro rok a říká, že by to udělala znovu.

Jinak pro pisatelku, KOJENÍ nikdo nevymyslel, jedině tak příroda, protože "kojení" tedy krmení mateřským mlékem je vlastní všem druhům savců, od toho je i jejich název. Ptám se tedy pisatelky, co by dělala, kdyby byla na pustém ostrově a neměla by ty náhražky? Nechala by své dítě zemřít, protože je to mučení?

0 0
možnosti
PM

mfdnes-bulvar

22. 11. 2010 12:45
Re: Strašení

1) neumite cist - pani autorka nikoho nestrasi

2) s tim pustym ostrovem jste demagog....predpokladam, ze si vazne nemyslite, ze by autorka nechala deti zemrit hladem..

0 0
možnosti
HK

helenakopacova

22. 11. 2010 12:39
No nevím...

Tak snad jste dospělá a máte vlastní rozum...tento článek mi připadá dost hysterický - tak když nechcete kojit tak nekojte a hotovo ne? Já jsem kojila a nevadilo mi to, švagrová nekojí a taky mi to nevadí. Řekla bych, že svým přístupem jste se postavila přesně na opačnou stranu osy - na jedné straně je fanatická "kojička" a na druhé Vy - fanatická "nekojička. :-/

0 0
možnosti
V

vzdyt_to_rikam

22. 11. 2010 12:43
Re: No nevím...

Myslím, že to tak není - opravdu je obrovský tlak na to, aby se kojilo, i když to prostě nejde, mlíko není, děcko je hladové a řve, tak "vydržte ještě týden, ještě měsíc, ono to půjde" - a ono to nejde...moc dobře to znám, jak na mě v porodnici koukali jak na exota, že nemám mlíko, jak to že nemám, kontrolovali mě, jak odsávám, mačkali mi prsa, že jsem brečela, no děs, psycho, pakárna.

0 0
možnosti
V

vzdyt_to_rikam

22. 11. 2010 12:37
jooooo!!!!!

Terkoooooo ani nevíš jak mi mluvíš z duše!!!! Já jsem tak strašně, strašně chtěla kojit. Je to přece nejlepší pro imunitu, pro dítě, pro matku, pro světový mír!! Mám kamarádku dulu a šílenou kojičku, která mě zásobila materiály, ze kterých vyplývalo, že kdo nekojí, je vrah dětí a podporuje vyděračské firmy vyrábějící nutrilon!!!! Jaká hrůůůza!! Jenže - příroda a Thomayerova nemocnice chtěly jinak. Ano, ta nemocnice, kde sídli teroristická organizace Laktační liga. Malý šel ven o měsíc dřív císařem, on na JIP, já na JIP. Měla jsem z těhotenství odvápněné kosti, oteklé nervové obaly, utlačované nervy, poslední týdny mi píchali silná analgetika, abych vůbec vydržela tu bolest...můj synkův JIP spolu nekomunikovaly (proč, jedni se starají o matky, druzí o děti a to spolu přece vůbec nesouvisí! matce taky o dítěti nic neřekneme, proč, o ni se stará někdo jiný). Snažila jsem se dojit svoje mlíko, ale marná snaha, pár kapiček. A ještě je synkovi neměl kdo odnést, takže šly do kanálu.

0 0
možnosti
V

vzdyt_to_rikam

22. 11. 2010 12:39
Re: jooooo!!!!!

..pak nás dali spolu na šestinedělí. Přikládali jsme synka k prsu co dvě hodiny. Já vyřízená, on otrávený, unavený, vyřízený, hotový. Po týdnu boje laktační teroristky pochopily, že ze mě prostě žádné mlíko nevydojí, ani kdyby kluk u mě na prsu bydlel. Kluk dostal nutrilon a já klid. Dneska má kluk trojnásobek porodní váhy, je vysmátý, koliky prakticky žádné nebyly a nejsou, a je klid. Vím, co sežere, kolik a kdy. Nepřipadám si jako vrah dětí!

0 0
možnosti
MR

Mončí2

22. 11. 2010 12:35
Několikrát jsem tu četla-

že spokojená matka je to nejdůležitejší.Asi jsem jiná,mě přijde,že nejdůležitější je spokojené dítě.Měla jsem tu kliku,že jsem mohla kojit medvědy,kluk od 5.týdne spal celou noc,tak nevím co to je nevyspání.Ovšem pokud dítě řve hlady,tak zjevně kojení nemá cenu.

0 0
možnosti
RM

bobesh69

22. 11. 2010 13:51
Re: Několikrát jsem tu četla-

Máte pravdu - spokojenost dítěte vždy na prvním místě. Leč s nespokojenou matkou se spokojenosti dítěte dosahuje velice špatně.

0 0
možnosti
G

gumidos

22. 11. 2010 12:11
Hmmmm

Připadá mi to podobné, jako kdyby ta, "co jí má pořád suchou a musí lubrikovat" křičela na všechny ostatní, aby se na to vykašlaly, protože to děsně dře a pálí.  Aneb, mám-li na svém dvorku bordel, znamená to, že všechny dvorky jsou zabordelené.

Překvapuje mě, jak je někdo schopen svůj soukromý problém vydávat za celosvětovou tragedii a ještě taktovýmto násilným způsobem. Rv

0 0
možnosti
JN

DahliaPinata

22. 11. 2010 12:05
Spokojená matka je nejdůležitější

Poradkyně má snad matce radit, jak to zvládnout, ne ji ještě více stresovat! Je třeba se hlavně řídit citem a vyhodnotit, co je pro dítě lepší. Jistěže to příroda zařídila tak, že mléko od matky je to nejlepší, ale je třeba zvážit, zda trocha mléka od vystresované matky je lepší než mléko z lahvičky. Ať vám slečny rostou!

0 0
možnosti

aji

22. 11. 2010 12:01
KOjení mě bavilo, děti také,

ale utahaná a nevyspalá jsem, pravda, byla. Také jsem přišla na to, že po umělém mléce děti vydrží spát mnohem déle. Díky lahvičkám Avent se dá oboje docela dobře zkombinovat. Jinak já nerada vyvářím, takže vlastní dudlíky byly požehnáním.

0 0
možnosti
V

vzdyt_to_rikam

22. 11. 2010 12:55
Re: KOjení mě bavilo, děti také,

Mám šest lahviček a sterilizátor do mikrovlnky, takže mikrovlníme dvakrát denně a žádný problém s tím není:)

0 0
možnosti
  • Počet článků 393
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4521x
Nová knížka pohádek Zuzanka a Goldýš mi vychází právě nyní, už je v knihkupectvích nebo možno koupit i přímo na www.boehmova.cz

Aktuálně spolupracuji s časopisem Reflex. Ráda píšu fejetony, pohádky a básničky. Vyšly mi zatím dvě knížky Matka z cukru a oceli a pohádky Zajíček Zlobílek.  Vystudovala jsem žurnalistiku, žila chvilku v USA, v Praze jsem pak pracovala například v rubrice názory MF DNES jako editorka.
Píšu články a fejetony do různých časopisů a zabývám se firemním PR.

Na svět se dívám optikou liberální feministky. Mám velmi ráda milé a chytré muže, kteří si nemyslí, že žena je jen služka a ozdoba, ale životní partnerka a u ženy ocení inteligenci a vtip.

Od roku 2007 do května 2017 jsem pracovala pro iDNES.cz - jako administrátorka tohoto blogu, pozici adminky jsem opustila na protest proti zásahům majitele Andreje Babiše do obsahu novin. Cítím, že nemohu být po těchto událostech součástí značky iDNES a MF DNES..
Odcházím sem: https://boehmova.blog.sme.sk/