Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

chikochiko

22. 11. 2010 12:01
Fanatička

No jako fanatička se chováte leda tak vy.

0 0
možnosti
PM

mfdnes-bulvar

22. 11. 2010 11:55
a proc jste si nechala vymyt mozek?

ze se na ty laktacni psychopatky nevykaslete... kazdy at krmi sve deti intuitivne, pokud vam dela problemy kojeni, tak jste mela prejit na uemele mleko uz davno. kecy o tom, ze deti na umele vyzive jsou vice nemocne apod. jsou jen kecy, nic takove se jasne neprokazalo. a co se tyce toho, co muzete a nesmite diteti dat (jakoze alergenni ovoce) je taky kravina - jak si myslite, ze se alergen stane alergenem? jedine tim, ze dite budete pred nim chranit, tim mu znemoznite kontakt a az to dite prijde do kontaktu tu jablkem, tu s pomerancem nebo jinou "izolovanou" potravinou, tak se mu spusit alergie, no bodejt ne, kdyz imunitni system nic takoveho neznal... my s manzelkou tohle vubec neresime, davame detem ochutnat vsechno a nikdy jsme nemeli problem....

0 0
možnosti
HD

plavuň

22. 11. 2010 11:31
Ten článek

je nabitý emocemi, zdá se, že jste jich plná. I to vaše očekávání, že se do vás ortodoxní příznivkyně pustí a rozcupují vás :-)... Přeci, každá z nás to má jinak. Rozumná máma se snaží kojit, když to jen trochu jde, když to ale nejde, tak to prostě nejde. Já kojení chválím. Poprvé jsem doplatila na nezkušenost, kdy pokyny personálu porodnice vedly rychle k zánětu, horečkám a konci kojení. Podruhé, už vyzbrojena vlastními poznatky, jsem byla o moc úspěšnější a kojila jsem do 7-mi měsíců. A byla to krása. Byla jsem mobilní, jídlo vždy čerstvé sebou. Tehdy jsme my, maminy měly ještě jednu svízel-špatně se sháněla kojenecká voda. Takže na rozdíl od vás, můj velký stres spočíval v tom, z čeho uvařím synovi sunar, když kojenecká voda zase v obchodě není (zmodrá mi dítě, nebo nezmodrá ?)-starší maminy vědí, o čem mluvím.

0 0
možnosti
M

martinamichaela

22. 11. 2010 11:27
nemoci

Není nad spokojenou matku...s prvním synem jsem také byla pod tlakem...musíš musíš, přeci nechceš to malé dítě šidit! Po pár měsících trápení jsme přešli na umělé mléko a bylo lépe. Nakonec zjistili, že syn má intoleranci na laktózu...proto nespal, zvracel, nepřibíral, koliky byly na denním pořádku atd atd. A co se nemocí týká, mladší syn je plně kojen do roka a poté ještě rok večer, ale žádný rozdíl mezi starším a mladším synem v nemocnosti není. Tak nevím jak moc má kojení vliv na imunitu.

0 0
možnosti
IP

deviv

22. 11. 2010 11:22
Přestože

jsem odkojila 4 děti a z toho jedny dvojčata (jedno z nich ale přikrmované) tak Vám za Váš článek děkuji. Mě to nedělalo problémy, všechny byli během 10 minut nakojené a jen syn mě v noci budil víckrát, jinak všechny holky spaly, přesto jsem každý "odstav od prsa" pomalu slavila (ten poslední byl nedávno..po roce). Každopádně se teď z mateřství dělá strašná věda a já marně přemýšlím kam zmizel přirozený instinkt ženy a jak já to "proboha" můžu zvládat bez poradce, odborné literatury, jen s pomocí normálního selskýho rozumu. Karma!!! R^;-D

0 0
možnosti
Z

zazzou

22. 11. 2010 11:34
Re: Přestože

Naprosto souhlasím. První dítě jsem kojila (skoro) bez problémů až do roka a libovala si, že nemusím tahat termosku a sušené mléko o vyváření lahviček ani nemluvě. I přesto jsem nedávnou přemlouvala neštastnou kamarádku, které se bohužel nezadařilo, ať se na to vykašle a přejde na umělé mléko. Lámat to přes koleno nemá smysl a dítě potřebuje ze všeho nejvíc spokojenou mámu. R^

0 0
možnosti
MH

Markéta H.

22. 11. 2010 10:31
kojná :-)

Miluju kojení, asi jsem v bývalém životě byla kojná. Kdyby moje třetí dítě nemělo rozum a odmítlo v 1,5 roce prso, kojila bych ho nejspíš do patnácti ;-) nevadí mi nespat a když člověk jí jen tři dny starej chlepa, alespoň zhubne...

Nicméně jsem přesvědčená, že nejdůležitější pro mimino je spokojená máma, takže když znamená kojení utrpení a stres, tak ať žije flaška!

0 0
možnosti
MM

Vosiczka

22. 11. 2010 10:21
Hm....

Ač jsem v rámci rodiny a příbuzenstva obklopen ženami, nikdy jsem od žádné z nich nezaslechl, že by pro ně kojení bylo mučením. Pravda - občas některá z nich dala k dobru, že "dneska jsem se moc nevyspala" a nebo něco ve smyslu, že jí ten její mrňous málem sežral, přesto ale žádná z nich nepovažovala kojení za něco, co by vyžadovalo obzvlášť velké sebeobětování. Zřejmě pod jejich vlivem jsem se domníval, že kojení je něco normálního, přirozeného a dokonce pěkného. Tak nevím - buď jsou ty "moje" ženský (manželka, švagrové, neteře atd.) nějaký divný a nebo...

0 0
možnosti
RM

bobesh69

22. 11. 2010 10:15
trefné :-)

A to považte, že dokonce některé zuřivé kojičky jsou přesvědčené o tom, že své dítě kojením ochrání i proti dědičným chorobám ;-D

0 0
možnosti
BT

Barbarka_CZ

22. 11. 2010 9:53
karma

Děkuju! Já si už pomalu začínala myslet, že jsem divná, když nejsem zastáncem nezřízeného kojení! ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 393
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4521x
Nová knížka pohádek Zuzanka a Goldýš mi vychází právě nyní, už je v knihkupectvích nebo možno koupit i přímo na www.boehmova.cz

Aktuálně spolupracuji s časopisem Reflex. Ráda píšu fejetony, pohádky a básničky. Vyšly mi zatím dvě knížky Matka z cukru a oceli a pohádky Zajíček Zlobílek.  Vystudovala jsem žurnalistiku, žila chvilku v USA, v Praze jsem pak pracovala například v rubrice názory MF DNES jako editorka.
Píšu články a fejetony do různých časopisů a zabývám se firemním PR.

Na svět se dívám optikou liberální feministky. Mám velmi ráda milé a chytré muže, kteří si nemyslí, že žena je jen služka a ozdoba, ale životní partnerka a u ženy ocení inteligenci a vtip.

Od roku 2007 do května 2017 jsem pracovala pro iDNES.cz - jako administrátorka tohoto blogu, pozici adminky jsem opustila na protest proti zásahům majitele Andreje Babiše do obsahu novin. Cítím, že nemohu být po těchto událostech součástí značky iDNES a MF DNES..
Odcházím sem: https://boehmova.blog.sme.sk/