Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

71W

21. 3. 2011 21:29
Víra je důležitá věc.

A fakt  pomáhá. A taky trpělivost. Jenom nevím, jestli je šťastné nechat tu otevřenou diskusi. Zas se sem poránu slítnou pubescenti a postaví všechno na hlavu.

0 0
možnosti
Z

Zoro.Vomáčka

21. 3. 2011 19:03
Dyž ona píše vo sobě v 3. osobě....:-))

XX...kurnik, to už tu dlouho nebylo - "O autorovi" piše blogařka sama o sobě v třetí osobě....R^;-D.

..........................že by vliv Kadáfiho? 8-o;-D

0 0
možnosti

bubuli

21. 3. 2011 19:17
Re: Dyž ona píše vo sobě v 3. osobě....:-))

Píše o svém dítěti.

Držím palce.

0 0
možnosti
A

Amidala

21. 3. 2011 16:00
Držím pěsti

Něco podobného jsme zažívali se synem. Po dva roky nám zvracel každé tři týdny. Nikdo nevěděl proč. Lítali jsme od jednoho doktora ke druhému, prodělali spousty vyšetčení a testů s výsledkem: Dietní chyba. Toto slovní spojení ve mně dodnes vyvolává pocit vzteku. Bohužel jsme měli dětskou paní doktorku, která tyto obtíže zlehčovala. Poslala nás i k dětskému psychiatrovi, protože to zvracení podle ní, vyvolal právě narozený  bratr, potom nástup do školy a podobně. Po dvou letech syn skončil na jednotce intenzivní péče, diagnóza: Zánět slinivky. Naštěstí nám syna zachránil primář JIPky v Krči a po půl roce docházení na dětskou gastroenterologii jsme se dozvěděli, že syn má tzv. Intoleranci na laktózu. Běžně se dá zjistit už v kojeneckém věku.  Nyní je syn v naprostém pořádku. A bez mléka se žít dá. Přeji Vám pevné nervy a hodně štěstí. 

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

21. 3. 2011 15:57
držím palce

V

0 0
možnosti
BR

Stobka

21. 3. 2011 15:44
Dokáži se do toho vžít

Taky jsme měli podobné problémy se synem. Při každé horečnaté nemoci, protože byl neduživý, jeho organismus ani v době, kdy byl zdravý, nedokázal dost dlouho udržet cukr v krvi (proto ho mozek třikrát za noc budil do šesti let, aby se napil sladkého čaje). Následovala produkce acetonu a od toho zvracení. Oslabená slinivka a nechuť k jídlu způsobená nemocí způsobila bolestivou plynatost a tím i další odmítání jídla a pití. Všechno doprovázela těžká migréna násobící to zvracení. Při každém jeho zakníkání jsem z toho dostávala průjem. Lékaři netušili, co s tím. Zkusila jsem léčitele,homeopatika, bylinky. Koupila jsem si knížku o čínských masážích pro děti a dělala jsem mu je každý den, pomáhalo to trochu jako prevence. Přešlo to po pubertě, až přibral a zesílel. Držím vám palce!

0 0
možnosti
  • Počet článků 393
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4521x
Nová knížka pohádek Zuzanka a Goldýš mi vychází právě nyní, už je v knihkupectvích nebo možno koupit i přímo na www.boehmova.cz

Aktuálně spolupracuji s časopisem Reflex. Ráda píšu fejetony, pohádky a básničky. Vyšly mi zatím dvě knížky Matka z cukru a oceli a pohádky Zajíček Zlobílek.  Vystudovala jsem žurnalistiku, žila chvilku v USA, v Praze jsem pak pracovala například v rubrice názory MF DNES jako editorka.
Píšu články a fejetony do různých časopisů a zabývám se firemním PR.

Na svět se dívám optikou liberální feministky. Mám velmi ráda milé a chytré muže, kteří si nemyslí, že žena je jen služka a ozdoba, ale životní partnerka a u ženy ocení inteligenci a vtip.

Od roku 2007 do května 2017 jsem pracovala pro iDNES.cz - jako administrátorka tohoto blogu, pozici adminky jsem opustila na protest proti zásahům majitele Andreje Babiše do obsahu novin. Cítím, že nemohu být po těchto událostech součástí značky iDNES a MF DNES..
Odcházím sem: https://boehmova.blog.sme.sk/