Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
GSR

;-DMoje obě děti dělaly ve školce srdceryvné scény taky. Jen s jedním rozdílem. Při odchodu ze školky. Tak moc se jim tam líbilo.

4 0
možnosti
EK

no srdceryvné scény bych tomu neřekla, ale starší ukecávala, že ještě ne, pravidelně. mladší se občas taky nechce.

jsem za to vděčná - odhodit dítě bych nedokázala.

1 0
možnosti
Foto

Krásně napsané, dojemné, ale ne uslzené. Závidím ty malé lavičky, věšáčky, sáčky na bačkůrky, umyvadla u kolen a nizoučké záchůdky - pro mě je to moc hezká vzpomínka. :-) JK

2 0
možnosti
MH

Hezky napsané, ale je to první týden, tak třeba školka vaše děti ještě přesvědčí, že je to tam vlastně moc prima. U první dcery mě tohle nějak minulo, ona se do školky strašně těšila, jen byla párkrát mezi dveřmi na chvíli zaražená z toho, že vlastně žádné z těch dětí nezná a ke komu by asi měla jít... No, ještě mám slušnou šanci užít si to za rok nebo dva u druhého potomka.

0 0
možnosti
Foto

A tak to má být......naše děti mají, jak říkají učitelky žertem "láskyplnou polovojenskou drezůru", aneb to, že je máme rádi neznamená, že nám skáčí po hlavě.

Nevytrucují si nic, psí oči už vzdali ve 3 letech....a učitelky se o ně  skoro perou (školková třídá, dále školní třída či družina), neb jsou jak říkají "zlaté".

Není za tím ale žádná "vrozená zlatost", prostě absence "volného rozvoje dítěte" (někdy aplikovaná od batikovaných či SUVéčkových matek) + normální rodičovský cit = není problém.

P.S. je teprve 5. září, mamko, tak bych neházel palnými zbraněmi do obilí;-)R^ držím palec

4 0
možnosti
AN

A94l84e81š 82N71o50v21á16k

5. 9. 2013 11:35

Na tom  asi něco bude,..že větší drezura může znamenat menší citovou vázanost na rodiče a tim potažmo i menší stesk. Samozřejmě, neni to tak černobílé a vůbec tim nechci říci, že snad za stýskající se dítě může příliš hodný rodič

0 0
možnosti
AN

A13l44e66š 86N78o64v75á97k

5. 9. 2013 11:25

Pěkně napsané, opravdu. Vim o čem autorka mluví. Musí se přes to rodič přenést, jinak to nejde.

2 0
možnosti
MM

Naše starší dítě taky první den ve školce kňouralo... když mělo jít domů

2 0
možnosti
FS

Hezky napsané, Terezo.

Prožívali jsem to samé kdysi se synem, nyní s vnučkou. Šla tohle pondělí do školky poprvé, jen do oběda, první dva dny usedavě naříkala, i celé odpoledne jakoby nám to vyčítala, včera už to bylo lepší.

Kdybych měl více času a peněz, asi bych zvolil z lítosti domácí výchovu, Ale to také není řešení. Někdy ty děti prostě mezi ty ostatní musí.

3 0
možnosti
JB

já jsem školku nesnášel, ale moje děti se do ní těší. starší syn do ní chodil vyloženě rád a ten mladší ani nemůže dospat. snad mu to vydrží

1 0
možnosti
Foto

A to není nic proti tomu, jak výmluvné pak dokáží být učitelky při popisování srdceryvných scén při vyzvedávání :) R^

1 0
možnosti
OH

Na to je nejlepší drsná odpověď - a co jste udělala vy, aby se mu tu líbilo? (jasně že jsou případy, kdy s dítětem nehne, ani kdyby se paní vychovatelka na ucho postavila).

Správná učitelka takovou situaci nedramatizuje a dítě tím dostane najevo, že tato zbraň hromadného deptání nezabere a nechá toho o to dříve.

2 0
možnosti
  • Počet článků 393
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4521x
Nová knížka pohádek Zuzanka a Goldýš mi vychází právě nyní, už je v knihkupectvích nebo možno koupit i přímo na www.boehmova.cz

Aktuálně spolupracuji s časopisem Reflex. Ráda píšu fejetony, pohádky a básničky. Vyšly mi zatím dvě knížky Matka z cukru a oceli a pohádky Zajíček Zlobílek.  Vystudovala jsem žurnalistiku, žila chvilku v USA, v Praze jsem pak pracovala například v rubrice názory MF DNES jako editorka.
Píšu články a fejetony do různých časopisů a zabývám se firemním PR.

Na svět se dívám optikou liberální feministky. Mám velmi ráda milé a chytré muže, kteří si nemyslí, že žena je jen služka a ozdoba, ale životní partnerka a u ženy ocení inteligenci a vtip.

Od roku 2007 do května 2017 jsem pracovala pro iDNES.cz - jako administrátorka tohoto blogu, pozici adminky jsem opustila na protest proti zásahům majitele Andreje Babiše do obsahu novin. Cítím, že nemohu být po těchto událostech součástí značky iDNES a MF DNES..
Odcházím sem: https://boehmova.blog.sme.sk/