Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

M10a60r47e18k 96V52a71h98y

27. 9. 2013 7:45

Může mi prosím někdo vysvětlit, kdo z lidí posílá sms a utrácí své peníze aby jeho "favorit" reality-show postoupil do dalšího kola?

6 0
možnosti
OU
JC

Které jsou ty země zaslíbené, kde to funguje podle vašich představ? A jak to víte, osobní zkušenosti, nebo to je celé jen takové řečnické zvolání? A taky by neškodilo, si to po sobě přečíst, aspoň jednou...

1 0
možnosti
KK

Fakt nemusím koukat na to jak si někdo na hajzlíku utírá zadek. Stačí mi když čtu na seznamu jenom ty titulky. Takovouhle nechutnou zábavu sledovat nemusím. Navíc se mi nelíbí že několikrát přeléčenou feťačku opět ukazují jako hvězdnou moderátorku.:-P

14 2
možnosti
DM

D38a40v83i84d 33M65a37c55k94ů

26. 9. 2013 19:07

Klikl jsem na váš hlod (zvaný blog) naprostou náhodou. Náhodou se totiž na Vyvolené dívám. I když jsem si předem říkal, že do toho po 7 letetch zase nepůjdu, nakonec mě to přitáhlo, protože "hlavní hrdina" Vladko je zkrátka zábavný. Je to vlastně první opakující se pořad (záměrně nepíšu seriál), který běží v naší TV, který po hodně dlouhé době cíleně sleduji, jiné podobné mě nezajímají. Je jedno, o co tam jde, kolik toho soutěžící vyhulí, jak často se pohádají a kdo se tam s kým sblíží nebo pohádá, nějak mě to baví, nic hlubšího v tom nehledám. Uchází mi ale vámi naznačená souvislost mezi tím, jak někdo na svobodě trestně stíhaný tráví dovolenou, jak to souvisí s někým, kdo se podobně jako možná desítky jiných tento měsíc oženil a co to má společného s jednáním nového prezidenta. Váš text je přecpaný opajclými pojmy jako ústavní zvyklosti a neřízenými střelami, aniž byste to dál rozvinula a alespoň částečně vysvětlila ten váš (iluzorní) popis stavu naší společnosti (asi) a televizní kultury, ve světle dalších událostí...

6 21
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
12 3
možnosti
RH

Vždycky to byla nechutná a současně nudná "podívaná". Soutěžící neustále kouřili, opíjeli se a hádali se. Nepovedlo se mi pochopit smysl tohoto projektu. I v kriminále snad mají více soukromí...zajímalo by mě, proč alespoň koupelna a WC nemohou být bez kamer. Nebo snad někomu připadá zajímavé, jak se někdo cizí myje, či vykonává potřebu...

8 1
možnosti
PH

P26e65t96r 84H75r91a16b63á24k

27. 9. 2013 11:58

Jde o 5 milionů...a tihle lidi se rozhodli, že kvůli tomu ze sebe udělají zvířata. To že nakonec vyhraje jen jeden, to už je věc druhá:)

0 0
možnosti
ML

M42i46l90a43n 78L53u49k75e38š

26. 9. 2013 14:31

Myslím, že naše komerční televize, naše supermarkety, naše volební preference, naše (ne)policie, naše (ne)soudnictcví atd. je pouze a jenom důsledkem toho, jací jsme my a jak se chováme. Chce-li paní autorka moralizovat, nic proti tomu, od toho také blogy mohou být. Ale trefovat se do bezejmenných hvězdiček (myslím skutečně bezejmenných, bez ohledu na to, zda se jmenují Mašlíková čo kdokolivová) a netrefit sám nebo sama sebe mi přijde malinko arogantní. Já sám preferuji nejdříve kritizovat či zpytovat sám sebe (proč jsem volil ty či ony, proč se chovám na silnici jako debil a jak to napravím, co jsem udělal proto, aby se STALA změna apod.) než ukazovat na ostatní a trousit moudra. Ono to totiž není vůbec důvěryhodné. Takže na závěr, Vyvolení fungují pro svou cílovou skupinu (15-25), stejně jako "fungují" soudy či "policie" na jinou cílovou skupinu (tedy 10,1M). Až se změní ovce na občany, pak možná nebudou Vyvolení (což je mi ukradené) a pak možná bude fungující policie i soudnictví (což mi už tak ukradené není)...

1 6
možnosti
KT

dovolila bych si opravit: jací nám dovolí být. tedy těm, kteří podobné produkty (TV, SM) používají. ve středověku se pro podobné lidi pořádaly popravy na náměstích, ale ne každý král a ne všichni poddaní je sledovali. no a ti určení k poslouchání, ti, kteří se nikdy nevyhrabou z neutěšené existence nebo osobních nenávistí potřebují občas vypustit páru, aby je třeba nenapadlo obtěžovat vládnoucí nějakými rebeliemi, stížnostmi, nedejbože podporou nějakého chytrého schopného a majetného, který se rozhodl sám vládnout. krásně se vyřvou na místě a pak o tom mohou dlouho mluvit...

1 0
možnosti
KV

Vyvolení nezabírají, protože se jedná o tak nebetyčnou hovadinu, že pro míru její nablblosti nemá ani bohatý český jazyk dostatečný výraz. Pokud jde o váš úvodní povzdech nad tím, jak Zeman nahrává komunistům, pak jste úplně mimo. Komunistům zatím nejvíce přihrály hlasy obě minulé vlády pana Kalouska!

27 2
možnosti
Foto

řekněme to tak, že Kalousek dodal rudým voličům vhodnou motivaci a Zeman to organizačně zprůchodnil;-D

17 1
možnosti
Foto

Hezký článek. Poněkud frustrující, ale naprosto výstižný. Ale dnešní politické Reality show jsou jenom a pouze důsledkem téhož. Naši volení i nevolení "zástupci", kteří vystudovali PF ZÚČ v Plzni přes prázniny, nebo ti, kteří po revoluci ihned naskočili do Parlamentu a dodnes tam jsou, takže mají nepochybně bohaté zkušenosti s reálným životem a potřebami svých voličů... Absolventi středních škol, kteří byli přijati bez přijímaček a ještě stihli "odmaturovat" před státními maturitami... Absolventi VŠ, kteří by neuspěli ani na druhém stupni ZŠ, Ti všichni nám dnes řídí (komplikují) stát, kraje, města, úřady. Vše díky pokrokovému "školskému zákonu", kde motivací škol není kvalita, ale kvantita absolventů, kteří jsou zdrojem financí... A to máme ještě tu drzost, nazývat se civilizovanými;-(

12 1
možnosti
SK

jojo, takové české soutěže jsou poděs - Vyvolení, Big Brother, Talent a Superstar - na první řadu se sem tam někdo koukl, ale teď je to pořád to samé, akorát jiné obličeje.....

Zbožňuju realityshow na AXN - třeba The amazing race nebo Trosečník je zábavný, poučný a baví mne, i když vidím už nevim kolikatou řadu:):):)

Jenže na Nově nebo Primě si o takových soutěžích můžeme nechat jenom zdát;)

Ale abych nekřivdila, tak třeba Jak se staví sen byl alespoň k něčemu dobrý;)

0 5
možnosti
MP

Nesledoval jsem ani jeden z uvedených; přesto – u talentu či superstar sází soutěžící (není-li to netalentovaný diletant bez špetky soudnosti) na šanci, že se dostane do povědomí a bude se moci věnovat svému koníčku profesionálněji.

Oproti tomu zavřít se do baráku a nechat se šmírovat kvůli mlhavé vidině prachů, to vyžaduje dost otrlou náturu bez špetky sebeúcty; alespoň mi to tak připadá.

8 0
možnosti
Foto

Kulturní úderka si tu veřejně vyexhibovala svou intelektuální vyjímečnost a může zase zpět do reálného života;-D

Řeknu vám, je to smutné počtení. Tolik nabubřelé nadřazenosti a povyku kvůli nevinné zábavě, která je možná blbá, ale v tomhle zkorumpovaném státě bych ji řadil významem na nějaké hezké třistaosmdetáté místo v pořadí adeptů k rozčilení.....

Mě osobně se zajídají např. 1) romantické filmy (předvídatelný děj, načančaní hrdinové, rozpolcená hrdinka, debilní přeslazený závěr) => pro mě nekoukatelné, 2) sci-fi (autor si leckdy nedá práci ani s dodržením základních fyzikálních zákonů) => pro mě nekoukatelné, 3) akční (proč se lidi teda okopávají nohama a mlátějí, když po desátém karatistickém úderu stejně vstanou na nohy.....loni jsem se praštil násadou od motyky a skoro jsem nevstal...čím to?) => nekoukatelné.

Přesto si nemyslím, že diváci těchto "pro-mě-totálních-hovadin" jsou méněcenní a já ten intelektuální hrdina. A kulturní harakiri na závěr, na reality show se dívám jako kulisu, neb u toho na notebooku můžu dělat večerní přípravu do práce (každou blbost tam stejně zopakují 3x, takže na rozdíl od detektivky to stíhám)....co z toho vyplývá? ;-)

11 7
možnosti
OV

Vyplývá z toho, že děláte přesně to, co od Vás komerční televize očekává - i když Vás reality show vlastně podle Vás samotného nezajímá, stejně to máte puštěné. Tím pádem statisticky zvyšujete sledovanost (podobně se chová další hromada lidí), cenu reklamy vysílanou během takového pořádu a tím zvyšujete důvod, proč televize dávají do hlavního času čím dál víc těhle s***ček. Ono všechno má nějaké souvislosti :)

17 0
možnosti
  • Počet článků 393
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4521x
Nová knížka pohádek Zuzanka a Goldýš mi vychází právě nyní, už je v knihkupectvích nebo možno koupit i přímo na www.boehmova.cz

Aktuálně spolupracuji s časopisem Reflex. Ráda píšu fejetony, pohádky a básničky. Vyšly mi zatím dvě knížky Matka z cukru a oceli a pohádky Zajíček Zlobílek.  Vystudovala jsem žurnalistiku, žila chvilku v USA, v Praze jsem pak pracovala například v rubrice názory MF DNES jako editorka.
Píšu články a fejetony do různých časopisů a zabývám se firemním PR.

Na svět se dívám optikou liberální feministky. Mám velmi ráda milé a chytré muže, kteří si nemyslí, že žena je jen služka a ozdoba, ale životní partnerka a u ženy ocení inteligenci a vtip.

Od roku 2007 do května 2017 jsem pracovala pro iDNES.cz - jako administrátorka tohoto blogu, pozici adminky jsem opustila na protest proti zásahům majitele Andreje Babiše do obsahu novin. Cítím, že nemohu být po těchto událostech součástí značky iDNES a MF DNES..
Odcházím sem: https://boehmova.blog.sme.sk/